Plan treningow p90x LEAN

27 thoughts on “Plan treningow p90x LEAN

    • KOCHANIE!!!!! NIEEEE! kto ci tak powiedzial? heheh P90x + zostalo stworzone dla absolwentow p90x. Mowia to nawet w reklamie p90x+. Mozesz poszukac na yt tam jest reklama. Radzilabym przejsc na p90x ale to juz zalezy od ciebie jak mierzysz swoje sily.

  1. to teraz wszystko jasne..a ja sie zastanawiałam dlaczego to takie strasznie cieżkie :D od jutra idę na podstawowy ..kolega męża kompletował mi wszystkie filmy i zrobił taki dopisek…wiedziałam ,że chłopu nie można ufać :D..ale plus taki ,że sam od tygodnia ostro trenuje :D

    • A to LOBUZ z niego….na bank byl to spisek…sprawdzenie kobiecych granic wytrzymalosci…. :) Kochana NA POCZATKU ( byla swiatlosc…hehehe ) nie no, POWER 90 z ktorego to narodzil sie p90x, dla tych ktorym bylo malo wrazen nakrecono p90x+ i p90x ONE on ONE ( to moze byc ciekawe, trening tylko z Tonym bez ekipy :) ) Niedawno wyszedl p90x2 ale to juz jest dla ZAWODNIKOW, ktorymi MY staniemy sie w niedalekiej przyszlosci…heheh

  2. mogę powiedzieć ,że jestem hardcorem :D ..i to w samo południe..rodząc córkę 24 h tak się nie spociłam..po takim treningu jutro to będzie kaszka z mlekiem :D

  3. Kurczę to to są dwa rodzaje filmików? Chciałabym zacząć p90x lean i mam taki filmik gdzie są 3 osoby i Tony – to o to chodzi?? :D
    Dziś zaczynam, dwa dni rozgrzewająco ćwiczyłam cardio x i x stretch, ale dziś już czas na rozpoczęcie całości :) Tylko troszkę się już pogubiłam w tych filmikach… No ale jakoś dam radę.
    Jestem pod wielkim wrażeniem tego co zrobiłaś, super! Na pewno będę zaglądać, mam nadzieję, że mi motywacji wystarczy żeby coś ze sobą zrobić…
    Pozdrawiam ciepło!!!

  4. Tak mam, ale chcę robić wg tego programu, który wkleiłaś powyżej, będzie ok? Dziś zrobiłam core, moja kondycja jest bardzo zła i ciężko było, lało się ze mnie strumieniami i nie wszystko dałam radę, ale poczułam wyzwanie :D

  5. Ja też mam pytanie techniczne..kiedy mam w rozpisce np. Shoulder & Arms,i AB Ripper X to ćwiczycie jedno po drugim czy rozbijacie na 2 osobne treningi np rano i wieczorem??

  6. Witam Ewelino :) mam na imię Gosia od dłuższego czasu a nawet mozna powiedzieć od dzieciństwa walczę z nadwagą …jestem po kilku kostkach gorzkiej czekolady :/ ale trafiłam na twój blog ….twój filmik …to coś niesamowitego co dokonałaś :) jestem pod wrażeniem ! tez mam 2 dzieci chodzę do pracy domowe obowiązki ograniczają też moje wyjścia bo nie moge zostawić wszystkiego i biec na siłownię czy basen bo nie mam nikogo do pomocy . Strasznie zaciekawiłaś mnie tymi treningami z tego co wyczytałam na spalanie tkanki najlepsze jest p90x lean ?
    jak się mylę proszę o podpowiedz ;) czy jednak nie powinnam się przyjrzeć innemu programowi ;) Straszna gapa ze mnie bo nie wiem od czego powinnam zacząć nie znam jezyków obcych a filmiki nie po polsku nawet te plany ćwiczeń :( chociaż moze lepiej je w ten sposób odnajdę :) Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak wystartować chciałabym się za siebie zabrać moja waga przekracza 100kg (aż wstyd pisać ) ale nie chce dalej siedzieć i użalać się nad swoim wyglądem i zajadać gorzką czekoladę sądząc że może ona ma mniej kalorii i w tyłek mi nie pójdzie :/

    z filmiku wiem w co powinnam się zaopatrzyć mata i te sprawy , plan ćwiczen znalazłam teraz chciałam na chomku zobaczyć filmiki nie bardzo wiem co odpowiednia dla mnie ale może z czasem się odnajdę a jak już odnajdę to zrobie sobie zdjęcia i na pewno się pochwalę efektami bo już wiem że twój blog doda mi sił i będę walczyć o inna siebie :) Pozdrowienia dla Ciebie i całej rodziny :)

  7. hej wlasnie zaczelam program lean i wszystko jest fajne ale ta yoga jakos mi nie lezy tzn daje w kosc, bo wczoraj bylam cala mokra a dzis ledwo co chodze ale czy mozna zastapic ja np. Plyo?

  8. Ewelino :)

    Czy mogłabyś dla uściślenia wymienić wszystkie dostępne programy? Co po czym trzeba robić? Czy to powinno być w takiej kolejności? POWER90, P90X classic, P90X lean, P90X ONE, P90X 2, INSANITY, ASYLUM.

    Dziękuję za pomoc
    Karol

    • Tu nie ma zadnego schematu ktorym powinienes sie kierowac. Ja podeszlam do tego w sposob logiczny, ze startujac z zerowa kondycja rozpoczne programy wedlug ich poziomu zaawansowania. kolejnosc jaka rozpisales polecalabym kazdemu kto zaczyna od zera, czyli prosto z kanapy..hehe Pozdrawiam

  9. Witam,

    Nie bede się za bardzo rozpisywała mam 19 lat i dzięki Tobie wzięłam się za siebie.
    Jestem w trakcie drugiego tygodnia i od razu lepiej się czuje codziennie ćwicząc.
    Dziękuje za zainspirowanie i motywacje .
    Jesteś wielka !
    Pozdrawiam :)

Dodaj komentarz

