W koncu jestescie:)

ROBACZKI juz wiem, ze tam jestescie, wiem, ze to moje skrobanie komus na cos sie przyda! Teraz codziennie naduszajac Play wiem, ze i Wy cwiczycie razem ze mna. Zajebiste uczucie:)

Zaczeliscie cos niesamowitego, jezeli pokochacie to jak ja Wasze zycie naprawde zmieni sie na lepsze. ( oczywiscie nie sugeruje ze jest zle teraz…heheheh nakrecam sie, to wszystko z radosci…heheh) Wiem, ze dla niektorych z Was moje slowa brzmia smiesznie, wrecz banalnie, jednak uwierzcie mi P90x dziala cuda na kazdej plaszczyznie zycia! Napisalabym wiecej jednak nie chce walic az takiej prywaty:) MUSICIE UWIERZYC W SIEBIE, MUSICIE WYSTAWIAC SIE NA POJEDYNEK ZE SWOIMI SLABOSCIAMI!!! Ja zaczynajac robilam po 3 do 5 pompek, teraz? 100 w ciagu jednego treningu!! Do tej pory pomagam sobie krzeslem w podnoszeniu na drazku, robie tyle az poczuje bol. Jak mowi TONY, DO YOUR BEST AND FORGET THE REST!!! Nie mysl obsesyjnie o swoich rezultatach, nie waz sie codziennie, Ty masz to polubic, to ma sie stac Twoim trybem zycia. Jezeli za bardzo skupisz sie na rezultatach pekniesz, nie dasz rady. Poprostu melduj sie codziennie w swoim salonie nadus play i walcz!!! WYKASUJ ZE SWOJEJ GLOWY SLOWA: NIEEEE, JA NIE DAM RADY, TO JEST NIEMOZLIWE!! zastap to slowami DAM RADE, DAM RADE, JESZCZE TROCHE!!! powtarzaj sobie to jak komende w momentach kiedy myslisz, ze to juz koniec. DUMA po godzinie piekla jest czyms niezastapionym!! I na koniec Robaki, pilnujcie swojej diety to jest 60% a nawet co mowia kulturysci 70% wplywu na rezulat koncowy. 

Wow dzieki, ze jestescie, teraz mam wieksza motywacje!!! BRING IT!

12 thoughts on “W koncu jestescie:)

  1. Dzięki za radę. Plackiem nie poległam, bo podpierałam się na łokciach jak toffi wyplute:), zatem pokornie przesiadam się na classic, muszę zamiary na siły póki co…A Ty pisz, pisz, bo ma to sens jak najbardziej (sama widzisz, jak się porwałam z
    motyką na słońce), poza tym to -co i – jak piszesz tchnie takim mega optymizmem, że chce się chcieć….od życia i od siebie więcej. Dziękuję:)
    do następnego, regularnego poczytania-pozdrawiam cieplutko Dorota

    • Bardzo dziekuje!!! Nie jestem dobra pisarka, wiem, ze robie byki…heheh poprostu pisze z serducha, chce dzielic sie z innymi tym co moze dawac tak ogromna radosc, ludzie w dzisiejszych czasach staja sie takimi smutasami zaslepionymi dobrami materialnymi, nic tylko kasa, kasa, kasa jebany (przepraszam) wyscig szczurow! zadne pieniadze nie dadza ci tyle szczescia co poczucie wlasnej wartosci i dumy z siebie samego! AMEN hehehehehe

  2. mam pytanko bo tez zaczełam sie bawić od nie dawna w p90x i czy w twojej dieci znajduje sie ryz i makaron pełnozairnisty ( ciemny) czy całkiem z tego zrezygnoawałas a jak tak to czym zastepujesz ?
    pozdrawiam🙂

  3. witaj:)
    mam pytanko bo tez zaczełam sie bawic z p90x i czy w twojej diecie znaduje sie ryz i makaron ciemny czy całakiem z tego zrezygnowałas? jak tak to czym to zastepujesz?
    jestem po wielkiem wrażniem twoich rezultatów i determinacji:)
    pozdrawiam

  4. Właśnie zaczynam przygodę z P90X i czuję, że łatwo nie będzie ale uczucie tuż po ćwiczeniach wspomnianej przez Ciebie dumy jest niezastąpione🙂 Mam pytanie jak motywowałaś się do ćwiczeń po bardzo ciężkim i zabieganym dniu? Ja obecnie studiuję i zdarzają się dni w których wracam bardzo późno do domu i nie mam siły na nic.

    • Kasiu moja odpowiedz bedzie prosta. Ja to kocham!! Od pierwszych dni, wiedzialam po co i dlaczego chce to robic. Pomimo zmeczenia po calodziennym bieganiu za Robakami i domowych obowiazkach, meldowalam sie na dywanie w salonie o 20 i walczylam, tyle. DYSCYPLINA I DETERMINACJA

    • I jeszcze musze Kasiu dodac, ze kobieta po porodzie a nawet kilku zrobi wszystko co w jej mocy by choc troche przyblizyc sie do sylwetki z przed porodu. Przyznam Ci sie, ze nie wiem czy zawzielabym sie w sobie tak bardzo przed ciazami.

  5. Ciąża jeszcze przede mną ale już od dawna nie czuję się dobrze we własnej skórze więc to najlepszy czas żeby to zmienić. Dziękuję za odpowiedź🙂 I do następnego „przeczytania”🙂

Skomentuj

