Bez zadnej sciemy

Robale Moje, chcialabym oficjalnie GLOSNO powiedziec, ze Nie oszukiwalam i nie oszukuje jezeli  chodzi o diete.  Przepraszam jezeli poczujecie sie rozczarowane, jednak nie powiem Wam, ze raz w tygodniu pozwalalam sobie na male co nieco, ze w weekend pilam alkohol, ze podjadlam dzieciom slodycze z szuflady, czy podgryzalam chipsy kiedy nikt nie patrzyl. Nic z tych rzeczy!!!! 

Oddalam sie temu cala soba. Zdrowym odzywianiem interesowalam sie juz przed rozpoczeciem cwiczen, moja slaboscia byly slodycze i alkohol. Poczatki byly trudne, przyznaje. Zdazalo sie, ze chodzilam wkurzona bo nie moglam wypic piwa wieczorem, jednak im dluzej cwiczylam, im szybciej widzialam rezultaty tym mniej mnie kusilo. Niektore z Was juz przekonaly sie na wlasnej skorze czym jest godzinny trening p90x, bylabym glupia gdybym po takim starciu zjadla np. hamburgera albo pizze cokolwiek co jest zakazane. Caly ten wysilek poszedlby na marne? JEZELI Z GORY ZAKLADASZ, ZE NIE BEDZIESZ PRZESTRZEGAC DIETY, NIE OSIAGNIESZ TAKICH REZULATATOW JAK JA, sory ale taka jest prawda. Nie chce Wam mydlic oczu, takie sa realia. Przetrwaja najsilniejsi. 

Zdaje sobie sprawe, ze ja mam o tyle latwiejsza sytuacje, ze nie wychodze na imprezy, nie mam znajomych, ktorzy zapraszaja na domowki. Jestem mama 2 malych szkrabow do ktorych zadko mam opieke wiec jestem uziemiona w domu. Jednak kiedy zdazaja sie sytuacje, ze wychodze do restauracji, badz znajomych zawsze wybieram jak najmniejsze zlo. Na miescie jem jedynie sushi, badz salatki proszac by sos byl osobno. Kiedy napadnie mnie ochota by cos podjesc, zawsze mam przy sobie migdaly, orzechy badz suszone figi.

Jezeli pic musicie, wybierajcie wodke, najczystszy alkohol ma najmniej kalorii. Pamietajcie by miedzy drinkami badz piciem piwa wciskac w siebie duzo wody, wtedy szybko to alko przez Was przeleci…heheh 

Dziewczyny musicie zrozumiec, bez poswiecenia i dyscypily bedzie ( przepraszam ) DUPA ZIMNA! 

Bez odbioru

 

15 thoughts on “Bez zadnej sciemy

  1. Kupiłam mleko sojowe. Żyje. Dziś robię na obiad Twój sosik ze szpinakiem i pomidorami. Przelamalam się. Nie ćwiczę tyle co Ty ale wzmacniaj brzuch, czekan aż wrócę na siłownię. Wstałam, zrobiłam zdrowe śniadanko, pójdę do Rossman a po bio przekąski.
    U know what?
    Lv u 🙂
    Mam dwa tatuaże
    Impossible is nothing
    oraz
    never give ul
    I tak będzie 🙂

    • Sonia, kurde, dziewczyno, nawet nie wiesz jak te Wasze wpisy mnie uszczesliwiaja, naprawde, dodaja mi skrzydel, mam w sobie tyle skumulowanej energi, ze gdybym mogla cwiczylabym non stop…hehehhe Jestem w szoku, ze znalazly sie osoby ktore chca sie poswiecic dla sprawy, to jest ZAJEBISTE.
      ps. Ja marze o tatuazu, w lipcu lece do Polski, robie na bank. I to nie jeden a 3…hehehehehe co bedziemy sie rozdrabniac:) TO bedzie moja nagroda, tak uczcze swoja przemiane!
      Prosze napisz pozniej jak smakowal makaron.
      Buziole and BRING IT!

  2. Kochana! Chciałam Ci napisac że zainspirowałaś mnie do cwiczeń. Dowiedziałam się o Twojej przemianie z bloga Ani i oszalałam! Tyle że nie cwiczę (jeszcze) P90X bo stwierdziłam że to dla mnie zbyt hardcorowe i cwiczę z Jillian Michaels 30 days shred. Po 2 tygodniach widzę efekty! To niesamowite! Do tego rower jak ladna pogoda. Jak skończę z Jillian zabieram się za P90X. To już postanowione. 🙂 Kolejna nawrócona dusza dzieki Tobie ;P Tylko lubię piwo i pozwalam sobie jeszcze wypic wieczorem przy tv… :/ Dzięki za inspirację i motywację! :***

  3. Przejrzałam cały Twój blog, gratuluję sukcesu z P90x. Poczytałam o tym treningu i mam zamiar podjąć to wyzwanie.
    Podoba mi się, że umieszczasz na swoim blogu przepisy 🙂 z niecierpliwością czekam na następne 🙂
    pozdrawiam

  4. Przypadkiem znalazłam na yt o P90X ,po chwili oglądałąm już twój filmik i twoje osiągnięcia i powiedziałam sobie koniec z siedzeniem z du.. na kanapie zajadając się chipsami.Wiele godzin pracuję w pozycji siedzącej,posiłki jeden wielki na wieczór i mam efekty.Dałaś mi kopa w d… aby się za siebie wziąść i zaczynam P90x od poniedziałku.

  5. Ale fajny wpis 🙂 Gęba mi się roześmiała… wydrukuję go sobie i powieszę na lodówce bo mam koszmarny problem ze słodyczami. W ogóle mega gratulacje i podziekowania, że chce Ci się pisać i publikować – takie historie jak Twoja są naprawdę rewelacyjną motywacją. Pozdrawiam!

  6. 2 pytanka:
    1. w diecie chodzi o to aby zdrowo się odżywać i właściwie to jeść dużo białka zwłaszcza po treningach?

    2.jak zaczynałaś p90x to szłaś pokolei programami czy jak wiedziałaś,że niedałaś rady zrobić wszystkich ćwiczeń to powtarzałaś dany program?

    • Hej. Podczas programow z beachbody jak i podczas innych treningow fitness obowiazuja zasady zdrowego zywienia, proponuje poczytac w necie. Znajdziesz duzo info u mnie na blogu w kategorii DIETA. Co do drugiego pytania, troche nie rozumiem o co dokladnie pytasz. Kiedy zaczynalam p90x robilam wszystkie treningi wedlug planu, cwiczylam, powtarzalam cwiczenia do momentu kiedy juz nie dawalam rady. oczywiste jest, ze na poczatku nikt nie jest w stanie dorownac ekipie z dvd. Na to potrzeba czasu i cierpliwosci.
      Pozdrawiam

  7. no właśnie… to podjadanie i czasem piwko przed tv jak dzieciaki zasną, bo wtedy jest chwila na to. gdyby nie to byłoby łatwiej hehe podziwiam Twoje nastawienie, małymi krokami wprowadzam zdrowe zasady 🙂 Ze mną problemu nie ma tylko męża i córe musze jeszcze „nawrócić”. Mała prawie wogóle warzyw nie chce jeść surowych masakra jakaś, ale tu winić wypada tylko nas- rodziców. Po latach złego odżywiania i braku ruchu nastał czas na poprawę 😀 Gromadzę sprzęt i działam z tym treningiem, narazie inne prowadze. Czytam, czytam i zbieram info o posiłkach okołotreningowych itd. Będzie dobrze, hehe. Musi być, pozdrawiam

Skomentuj

