Gdzie jestescie Robaczki?

Czyzby wiadro mojej euforii szczescia zostalo na leb wylane zbyt wszesne? hmmm? Jeszcze kilka dni temu byl tu ruch jak na dworcu w Warszawie..hehe a tu nagle cisza, az piszczy…heeh

Mam nadzieje, ze nie jest to spowodowane Waszym wycofaniem sie z imprezy? Robaczki Moje, rzeczy dobre w zyciu nie przychodza latwo, trzeba o nie zawalczyc. Nie poddawajcie sie z powodu np. bolu kolan, kregoslupa badz z jakiego kolwiek powodu, ktory HELLO jest tylko wasza wymowka!! Tak, szukasz wymowki by tylko usprawiedliwic swoj strach przed bolem i ciezka praca!!

Po pierwszym porodzie zaczelam miec problemy z kregoslupem, konczylo sie zawsze na zabiegach. Po drugim porodzie, kiedy po raz kolejny przytylam 24kg, taakkk 24kg!! kregoslup byl tak obciazony, ze ataki bolu przychodzily niemal codziennie. Czasami bol byl tak ogromny, ze nie moglam ruszyc nogami. ( moi najblizsi mi swiadkami). Nigdy nie zapomne sytuacji, kiedy maz zastal mnie, lezaca na podlodze, przy lozeczku corki, placzaca, poniewaz nie moglam sie podniesc. Na same wspomnienie o tym chce mi sie beczec.

Wiec, nie wkrecaj, ze nie dasz rady!!!! Wystarczy, ze zadasz sobie pytanie, CZY CHCE WYGLADAC FIT? Odpowiedzi sa dwie TAK badz NIE. Nie ma drogi na skroty, chyba, ze jakies cholerne diety cud, dzieki ktorym stracisz na wadze kosztem swojego zdrowia.

Wiekszosc ludzi nie rozumie, ze FITNESS jest stylem zycia, to nie okres przejsciowy, ok, program P90x narzuca okres 3  miesiecy, jednak jego ukrytym celem jest zmiana Twojej psychy, sposob w jaki podchodzisz do zdrowego stylu zycia. To ma sie stac Twoim P LIFE  X:D  Ja haczyk polknelam, czy polkniesz i Ty?

Prosze, PRZELAM SIE!! Kazdego dnia po przebudzeniu, powiedz sama do siebie DZIS BEDZIE PIEKNY DZIEN, DAM Z SIEBIE WSZYSTKO ( nie chodzi mi tu o p90x..heheh ale o kazda dziedzine Twojego zycia.) tak samo jak Tony uwazam, ze wiekszosc z nas ma dwie osobowosci, to „Prawdziwia”w ktorej czujemy sie najlepiej oraz ta „Fikcyjna” storzana na potrzeby innych ludzi, srodowiska w jakim zyjemy. Prawdopodobnie jak wiekszosc, zyjesz W FIKCYJNEJ WERSJI SIEBIE . Prawdopodobnie wiekszosc czesc swojego zycia spedzilas na przejmowaniu sie kto i co moze o Tobie pomyslec i marnowalas swoja energie na zadowalaniu ich. Przestan myslec o innych. Przestan przejmowac sie krytyka. Badz egoistka!! Tak!! Mysl o sobie, skup sie na swoich pragnieniach, marzeniach czym kolwiek co chcialabys osignac. ZROB PIERWSZY KROK! KURDE poprostu OGARNIJ SIE i bierz w rece zycie, ktore ucieka nam przez palce. Przepraszam teraz bezdzietne dziewczyny, ale te ktore dzieci maja wiedza o czym mowie. Dopiero kiedy przyjda Robale widzi sie jak czas pedzi nieublaganie. A my nie stejemy sie mlodsze, ladniejsze, jedynie madrzejsze….

Wiec prosze DAJCIE SOBIE WIECEJ CZASU a Wasze zycie zmieni sie na lepsze:)

Ps. Dzis przylatuje moj brat, moj najlepszy przyjaciel, jak to w rodzenstwie bywa walimy sie po mordach dosc czesto…hehe ale kocham go nad zycie, on zawsze motywowal mnie do rzeczy w ktorych czulam sie dobrze, jednak strach i wstyd przed ludzmi paralizowal moja chec przelamania sie. Kocham spiewac…heheh o Boze, przyznalam sie, Tak, Kocham spiewac, moim marzeniem jest gra na gitarze. Za dzieciaka spiewalam kilka razy w szkole, BOZE, za kazdym razem mialam taka treme, ze przez caly swoj wystep mialam zamkniete oczy, co oczywiscie bylo wysmiewane:) Zamknelam w sobie swoja milosc do muzyki, lata mijaly, nie robilam nic. I tak? zaraz 30 lat na karku a ja czuje, ze chcialabym sie przelamac, zrobie to, wiem to, jeszcze o mnie uslyszycie…heheheehhe Nie no, az tak dobra nie jestem, ale moze cos kiedys nagram i wam pokaze.

TAK WIEC ROBALE DO DZIELA !!! Pedzcie za swoimi marzeniami!!! DO UR BEST AND FUdhfdkjgkvgjle THE REST!!!

Bez odbioru. 

34 thoughts on “Gdzie jestescie Robaczki?

    • Hello!!! Hello!!! This is….Słupsk! no cóż, nie wiadomo jakie źródło raczy wiedzieć dlaczego moje komentarze się nie ukazują, w każdym razie jestem tu, czytam, staram się stosować, choć to cholernie ciężkie, boli wszystko, a do tego nie można się najeść, ale jeśli efekt ma być jak u Ciebie, to godzę się na te cierpienia i postaram się je znosić w ciszy, bez okrzyków „w d…to mam” , trzymaj kciuki, jesteś Inspiracją…..Słupsk pozdrawia🙂

  1. DZIEKUJE ROBACZKI czyli buszujecie tu troszke w moim malym wielkim swiecie..:) Odzywajcie sie czesciej, moja motywacja jest dobre slowo, boje sie, ze jak znikniecie nie bede miala checi na pisanie.🙂 Dziekuje, ze jestescie. JESTEM Z WAS DUMNA!!! WALCZCIE!!! BRING IT

  2. Ja to nawet kilka razy dziennie do Ciebie zaglądam! A co! ;P Też mam córeczkę i brzuszek do zrzucenia. Cwiczę i widzę efekty więc pisz dla nas! I faktycznie fitness to styl życia. Ja już złapałam bakcyla!🙂

    • Dziekuje Ci Kasiu za to!! Chcialam TO wlasnie uslyszec, dalas mi dowod na to, ze mam dla kogo to robic, bo sa osoby, ktore uwazaja, ze chce ciagnac kilka srok za jeden ogon…hmmmm mam wiele pasji i nimi chce sie dzielic, czy to jest cos zlego?

      • Jasne że nie! Ktoś kto nie ma pasji musi byc szalenie nieszczęśliwym człowiekiem:/ Powiedz mi Ewel co zrobic jak kolana i staw skokowy mi wysiadają? Kupiłam glukozaminę. Czy to pomoże? Wiesz, zawsze miałam problem ze stawami ale odkąd cwiczę to chyba wszystkie większe stawy bolą. Ostatnio doszedł bark. A nie chcę przerywac treningu. Myślę nawet o jego zwiększeniu. Pomóż🙂

      • Tak Kochanie rowniez sobie tym pomagam:) od czsu do czasu wysiadaja mi kolana przy playometrics ale nigdy nie opuscilam przez too treningu. Poprostu nie robi etyle powtorzen.

    • Najprościej jest wylewać swoje zale na innych . Krytyka powinan byc konstruktywna a nie obrażająca ,ktogs kto wklada serce w to co robi.
      Bycie anonimem w necie jest najwieksza zmora ludzi , ktorzy potrafia pokazac twarz ,charakter-bo praca nad cialem wymaga silnej woli i ksztaltuje ja jeszcze bardziej. Zaloze sie ,ze ktokolwiek to napsial w dupie byl ,nic nie osiagnal i chetnie udziela rad innym ,nie majac tak naprawde nic do zaoferowania. Ewel klaniam sie . Pracuj , szczesliwi ludzie nie traca czasu na komentowanie ciezkiej pracy innych. Szczesliwi ludzie zajmuja sie soba i najblizszym otoczeniem . Jestem z Ciebie dumna :)))) Wiem ile wysilku kosztuje praca nad cialem ,a co dopiero nad soba. :**

      • Święta racja, myślę też, że najlepiej zignorować tego frustrata, który pałęta się po sieci, zostawiając durnowate komentarze po sobie, bo nie ma nic ciekawszego,mądrzejszego do zrobienia w swoim maluczkim życiu. Ot tylko współczuć i spuścić zasłonę miłosierdzia na to. Ewel i ja się klaniam:)))

  3. Ja również kilka razy dziennie zaglądam:) Wiec pisz do nas nadal bo dla mnie sa to bardzo cenne rady:)
    Czy na poczatku twojej przygody z p90x robiłas tyle powtorzen co oni bo ja bardzo krotko cwicze i nieraz nie jestem w stanie zrobic tyle co oni nie wspominajac juz o popkach ktorych robie z 5 …???

    • Pewnie, ze tak!! Kochane Nie przejmujcie sie iloscia powtorzen, robcie do momentu kiedy juz wiecie, ze wiecej nie wycisniecie. Ja na poczatku robilam max 5 pompek. co do ciezarkow to zawze robilam tyle ile oni.

  4. Wracając do wysiłku😉 od jakiego obciążenia zaczynałaś ćwiczenia na ramiona? Bo ja póki co bawię się butelkami 1,5 litrowymi czyli jest to ok 1,5 kg ale coś czuję, że to za mało.

  5. hej hej
    ja tez cwicze, naprazie tylko 15 min core p90x zaczerpniete od Aniahairstyle.
    Czy moglabys mi polecic jakies cwiczenia na uda?
    I tez jestem mama 2 dzieciaczkow, zmotywowalas mnie do zadbania o siebie.
    Pozdrawiam!

  6. Oczywiście, że jesteśmy. pisz do nas dobry duszku, gotuj, a i chętnie posłuchamy jak śpiewasz. pielęgnuj swoje pasje, a tu jest przecież idealne miejsce na dzielenie się nimi z nami. Zarażaj nas stale i wciąż swoim optymizmem, energią i zagrzewaj do dalszej walki, tak jak twój wpis powyżej; bo my jesteśmy na początku tej trudnej drogi, a to moment, w którym widać ile jeszcze pracy do zrobienia, oj jak widać…te cholerne pompki:)….ale DO DZIEŁA toż to lato przed nami;)
    pozdrawiam cieplutko

  7. Jestem, jestem:-) zagladam co dzien nawet kilka razy, tylko nie wiem dlaczego czasem nie moge dodac komentarza z telefonu. Dzis czuje sie cudownie po treningu, mimo ze po wczorajszej yodze mimo wszystko bylam obolala, ale leze dzis w lozku i chwila przemyslenia( czytaj len w tyleczku) no i sama do siebie zbieraj tylek i bierz sie za cwiczenia samo sie nie zrobi:-)))) z dnia na dzien czuje sie coraz lepiej wrecz REWELACYJNIEEEEEEEEEEEEE, koniec z dlugim spaniem, marudzeniem TO JEST MOJ CZAS!!!!!!! Ewela chyba przyjade i Cie wysciskam za sile jaka dajesz:-))))))

    P.S. co do spelniania marzen hmmm na to nigdy nie jest za pozno, moja gitara tez stoi ale wezme sie i za nia to w porownaniu do P90x to bulka z maslem hehhe. Buzia Ewela.

  8. Ewel,Ewel Słupsku jest tu codziennie i czyta, więc nie martw się jeśli nie krzyczymy….cichutko przeżywamy swoje zakwasy😉 ale jesteśmy! Dzięki!
    Dominika i Kuba

Skomentuj

