Sasiedzi

Nienawidze Chamstwa, Falszu i Zawisci.

Dosc oryginalne wyznanie w samo poludnie..heheh To chyba przez ta pogode, ktora wystawia moje nerwy na probe.

Wspominalam wczesniej, ze jestem osoba bardzo narwana? Najmniejsza drobnostka potrafi wyprowadzic mnie z rownowagi. Wszystkie negatywne emocje tlumie w sobie, co podobno jest nie wskazane gdyz po pewnym czasie mozna wybuchnac od ich naporu. Zauwazylam na swoje i innych szczescie, ze cwiczenia pozwalaja mi wyladowac ta zla energie. Po treningu to co wybudzalo uspionego Hulka nie rusza mnie wcale.

Czy kojazycie film „Falling Down” z Michaelem Douglasem? O Ranyyyy ile to razy mialam ochote pobawic sie w „porzadkowanie swiata” eliminujac chamstwo z powierzchni ziemi:D

Mieszkaja kolo mnie tacy Delikwenci. Widze, ze bardzo staraja sie o miejsce pierwsze na mojej liscie osob do zlikwidowania..hheh:D Sasiedzi, Anglicy,  kolo 50tki. Ewidentni rasisci. Kazdego dnia staraja sie udowodnic gdzie jest moje miejsce. Nigdy nie zrobilam nic czym moglabym sobie na takie zachowanie zasluzyc. Od wielu lat klaniam sie im z usmiechem na twarzy liczac, ze moze tym razem uzyskam odpowiedz. Gdzie tam! W zamian dostaje zlekcewazenie. Sa dni kiedy w ogole udaja, ze mnie nie widza, odwracaja glowy jak dzikusy. Co ja? Zarazam tradem swoim wzrokiem? W takich momentach wlasnie zalewa mnie krew!!!!!  Az sie prosi o wyciagniecie giwery i nauczenia gnoja troszeczke kultury. Ale HOLA HOLA Ewel………(w takich momentach staram sie robic kilka wdechow Usssaaaaaa Ussssaaaa…..) Wtedy DOBRA strona mojej Osobowosci szepcze do ucha GNIEW rodzi GNIEW, CHAMSTWO rodzi CHAMSTWO. Ussaaaa….

Teraz ich zachowanie stalo sie moim eksperymentem, nie zaprzestane klaniania sie im kazdego dnia, zbombarduje ich swoim optymizmem i dobra energia, i tak pewnie mysla, ze zwariowalam, ze do tej pory nie spasowalam. Chce udowodnic, nie im a sobie, ze jezeli GNIEW rodzi GNIEW, DOBRO rodzi DOBRO.

Bez odbioru.

6 thoughts on “Sasiedzi

  1. Ewcia,daj spokoj!Powinnas ich zignorowac!W ten sposob tylko im pokazujesz,ze nie dociera do Ciebie jak oni Ciebie widza i traktuja!Powinnas ich traktowac jak powietrze,bez zadnych emocjii.Dlugie masz juz wlosy,ladnie Ci.

  2. A moim zdaniem dobrze robisz. Ignorując ich zrównałabyś się do ich marnego poziomu „kultury”. A grzecznie im się kłaniając mimo ich zachowania udowadniasz, że jesteś wysoko „nad nimi”. Tak jak wspomniałaś chamstwo rodzi chamstwo, a dobro rodzi dobro 🙂

  3. zaprzeczenie! jesli nie lubisz falszu to usmiechajac sie do nich i witajac(nawet jednostronnie)jest to falszem gdyz nie jest wcale takie szczere! ignorujac ich mialam na mysli to zebys sobie nimi glowy nie zaprzatala i o nich zapomniala! wiem co starasz sie im pokazac i to rozumiem ale sama dobrze wiesz,ze to niczego nie zmieni(niektorzy juz tacy sa)ciagle ich tak witajac i starajac sie zlo dobrem zwalczac bedziesz sie tym meczyc i ten problem bedzie caly czas w twoim sercu i umysle!czasami po prostu trzeba sie pewnych rzeczy pozbyc.Nic na sile.Twoja ignorancja bylaby zupelnie inna od ich ignorancji (niz ta ktora poprzedni komentarz zasugerowal.)

  4. Julitka spokojnie…usssaaaaa:)
    To, ze klaniam sie im nie swiadczy o mojej falszywosci, to, ze sobie zartuje o ich zlikwidowaniu hehe o niczym nie swiadczy to takie moje zarty. Ja, nie zycze im zle, to jest ta roznica miedz nami. Sa nie dosc ze chamscy to na maxa falszywi, bo dlaczego jak widza Parviego witaja sie z nim jak gdyby nigdy nic?
    To jest moja lekcja pokory. Chce stac sie lepszym czlowiekiem pomimo tego, ze ZLY EWEL siedzi mi na ramieniu i kusi pogarda dla nich.
    Bez odbioru

  5. hej Ewcia,przepraszam,za ten komentarz z falszem!Nie jestes falszywa, tylko wydalo mi sie,ze na sile bedziesz sobie wmawiac,ze bedziesz dla nich mila kiedy ich nie lubisz.
    Opowiadalam Ci kiedys o naszych bylych znajomych i jak to doszlo miedzy nami do nieporozumienia! J cos powiedzialam,oni co innego uslyszeli.To bylo ponad 2 lata temu i do dzis oni swoje twierdza pomimo moich usilnych wyltumaczen…znajoma powiedziala mi iz sa tacy ludzie z ktorymi nie da sie zyc w zgodzie wiec nalezy ich unikac.Jak najbardziej trzeba zlo dobrem zwyciezac ale ci ludzie naprawde maja dziwne i niewlasciwe wartosci wiec chocbys na glowie stanela to tego nie zmienisz.
    Ewcia,wiem,ze nie masz zamiaru ich likwidowac 😀 ale jakos bardzo mi zalezy zebys nie zrobila tego samego duzego bledu co ja….do dzis zaluje moich staran bo tylko sie osmieszylam a oni dalej na mnie ‚szczaja’!

Skomentuj

