Sea Bass – Okon morski

Wczoraj mezus zaskoczyl mnie prezentem:) Wie juz dobrze co sprawia mi najwieksza przyjemnosc, oczywiscie jedzenie i garnki..hehe Gary nowe ostatnio dostalam wiec przyszedl czas na rarytas, rybke, swiezutkiego Okonia morskiego. Bardzo zadko mozna dostac go w Tesco dlatego by zjesc to rybe jezdzilam az do Londynu do tureckiej restauracji.  Kiedy sprobowalam ja po raz pierwszy, smakowala mi tak bardzo, ze poszlam do samego szefa kuchni podziekowac mu za najlepsza rybe jaka w zyciu jadlam..hehe Patrzyl na mnie jak na wariatke jednak musialam mu podziekowac:D

Dzis dumnie z zadartym nosem cofam swoje wyznanie o rybie zjedzonej wczesniej. TO MOJA RYBA JEST NAJLEPSZA JAKA ZJADLAM DO TEJ PORY..heheheh Przeciez nie zdazylam nawet zrobic zdjecia gotowej, upieczonej rybuni…heheh won wydobywajaca sie z kuchni byla otepiajaca niczym lunatyk w hipnozie otwieralam piekarnik. Juz na ruszcie paluchami zdziralam chrupiaca skorke by dobrac sie do mieciusiego bialego miesa..mmmmmm Przyznaje moje podniebienie bylo w niebie:D

Przygotowanie jej bylo banalnie proste, nie mowie tu o patroszeniu co robilam po raz pierwszy:) byly przy tym smiechy, hihy:D Ale przezylam, rybunia nie..heheh Kiedy byla juz przygotowana, natarlam ja sola morska, nafaszerowalam ja swieza pietruszka, 3 duzymi zabkami czosnku, skropilam oliwa, pieklam 40min na ruszcie. OMG!!! Dalej nie ogarniam, juz meza nekam o kolejna dostawe. Nastepnym razem postaram sie trzymac lapy przy sobie, by moc zrobic fotke po upieczeniu.

One thought on “Sea Bass – Okon morski

  1. Udalo mi sie kupic dzis dwie takie w Edynburskim sklepie ze swiezymi Sea Bassami 🙂
    Kolacja dzis bedzie pycha, wedlug powyzszego przepisu 🙂
    Pozdrawiam!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s