RADOSC

ROBALE dzien doberek!! Otwierajac oczy wiedzialam, ze bedzie to Piekny dzien, jednak nie przypuszczalam, ze az tak ZAJEBISTY!!!

Moja dobra znajoma zameldowala , ze ukonczyla dzis 3 miesiace Harowki. ASIU JESTEM Z CIEBIE NA MAXA DUMNA!!  Asia zaczela swoja przygode niedlugo po mnie. Z tego co wiem polknela haczyk tak bardzo, ze zapisala sie na Tajski Boks, czego zazdroszcze jej z calego serca:* Kto wie, moze za rok Asiek pojedzie do Tajlandii  to kick some ass:D hehe Uwierzcie po P90x wszystko jest mozliwe. Jestem tak szczesliwa i zadowolona, ze az trudno mi usiedziec i sie skoncentrowac na tym co pisze..hehe

Zauwazylam, ze czerpie z tego niesamowita energie. Uwielbiam radzic i dzielic sie z innymi swoimi doswiadczeniami, ktore tak naprawde nie wydaja mi sie niczym wielkim. Widze jednak rezultaty swoich staran. Tak bardzo bym chciala by takich osob jak Asia bylo wiecej, by kazda dziewczyna byla pewna siebie, pewna tego kim jest, a co najwazniejsze by mogla zawdzieczyc to tylko i wylacznie sobie.

Tak mysle czym jeszcze moglabym przekonac Dziewczyny, ktore sie przygladaja. Nie tylko sylwetka jest nagroda, czerpie z tego masy innych korzysci takich jak zanik atakow bolu kregoslupa, kolan, nie wypadaja mi wlosy, co po porodach bylo moja zmora ),  lepiej znosze przeziebienia, ( wczesniej za kazdym razem kiedy dziewczyny chorowaly u mnie konczylo sie angina, teraz jest lekkie chrapanie gardla, obchodze sie bez zadnych lekow!)  Teraz kochane dzieci zakryjcie uszka bo bede krzyczec glosno; SEXXXXX!!!! hehehe OMG! myslalam, ze rzucenie palenia porawia sytuacje, to co robia cwiczenia uuuuuu…hehehe Co za tym idzie? Lepsze relacje z partnerem:) Przed treningami czulam sie zmeczona, ospala, obowiazki domowe mnie przerastaly, dzieci wkurzaly swoja nadmierna aktywnoscia, TERAZ? to dzieci nie nadarzaja za matka…heheh Emi z Maya zamiast bawic sie Barbie robia pompki, krzyczac P90X Bring It..heheheh to jest takie slodkie..hehe Widze, ze im imponuje:)

Jednak najwazniejsze co wynioslam z pola walki jest AKCEPTACJA SAMEJ SIEBIE. Przed programem nic tylko wyszukiwalam co raz to nowych kompleksow, jak ( mowiac doslownie ) gruba dupa, wystajacy brzuch, celulit, zadkie wlosy….bylo tego wiecej….Nie lubilam na siebie patrzec. Nie lubialm siebie za to, ze nie staram sie nic z tym zrobic. Jedyne na co bylo mnie stac to wypic piwo wieczorem by zagluszyc te cholerne demony w glowie, mowiace jaka jestem oblesna.

Teraz sylwetka sie poprawila, jednak dalej sa rzeczy, ktore sie nie zmienily. Nauczylam sie pokory do siebie i zycia. Na swiecie naprawde sa wieksze problemy niz moj cholerny celulit na tylku.

DZIEKUJE BOGU, ze w koncu przyszedl dzien kiedy otworzylam oczy!

Ja naprawde nie chce nikomu wciskac nic na sile, przeciez nie kazdy czuje sie zle w swojej skorze. Wiem jednak, ze czasami wystarczy zobaczyc badz przeczytac cos by wzbudzic ta uspiona motywacje i chec osiagniecia czegos wyjatkowego, nie musza byc to cwiczenia, cokolwiek co siedzi gleboko w kazdej z nas. BO KAZDA Z WAS JEST WYJATKOWA!!!

Gdybym mogla wycalowalabym kazda mordke, ktora kazdego dnia walczy ze swoimi slabosciami!!

ROBAKI WY MOJE:*

Bez odbioru

2 thoughts on “RADOSC

  1. Powinnaś być mówcą motywacyjnym!🙂 Jesteś w tym świetna! Ja jeszcze ciałem jestem w tym ”obleśnym” stadium, ale duchem już niemal lachon:) Nie może się NIE UDAĆ. Robię to do porządku, i na zawsze. Życie jest za krótkie, żeby żyć w ciele, którego się nie cierpi. Godzina dziennie ćwiczeń to tylko 4% całej doby. Więc KONIEC z wmawianiem sobie, że nie ma się czasu na zadbanie o siebie w ten sposób. Za miesiąc zaczynam procę od 8-22 przez dwa miesiące, i nadal jestem przekonana, że znajdę czas na p90x. Bo CHCĘ! i wiem, że DAM RADĘ!
    Serdecznie gratuluję Twojej koleżance! I kolejny raz- DZIĘKI,ŻE JESTEŚ!
    Twoja energia zaraża!:*

  2. wpadłam na blog przypadkiem;) ja chce zacząć mnie szalenie od 10 minut;) ale to już powinno sporo zmienić w moim zmęczonym ociężałym jestestwie:)dziękuje bo dzięki Tobie poczułam „że mam siłę” żeby coś zmienić:)

Skomentuj

