Przyduszenie pasa

Robale Moje, jak idzie? Jakies problemy? zalamki? zwatpienia? Jakies Leniwe i Pazerne Demony kuszace ” nicnierobstwem” i „obzarstwem”?  Pamietajcie, ze jestem by Wam pomoc. Z przyjemnoscia wyeliminuje szkodniki z waszych glowek jakas motywacyjna gadka 😀

Ja walcze z ostatnia oponka na moim brzucholu, ktora juz zaczyna dzialac mi bardzo na nerwy!! Czlowiek codziennie pada na twarz, uwaza na diete i co?

Przeanalizowalam swoja diete, zaczelam zastanawiac sie czym grzesze. Jem stanowczo za duzo orzechow wloskich, ktore sa cholernie tluste oraz suszonych fig, ktore maja za duzo cukru. Poblazalam sobie, usprawiedliwiajac sie, ze przeciez te orzechy sa jedyna forma grzechu od kilku miesiecy:) I tak jestem zawodnikiem, to juz 4 miesiac kiedy ” SLODKIE” nie robi na mnie zadnego wrazenia:) Poczatki byly trudne, przyznaje. Caly czas slyszalam blagalne wolania z szuflady, ” ZJEDZ MNIE, ZJEDZ MNIE..” hehe. Teraz glosy ucichly. Czerpie swoje potrzeby zaspokojenia „SLODKIEJ RZADZY” z owocow.

Owsianke robie z woda, kiedy juz jest gotowa zabielam troszke mlekiem sojowym by oszukac oczy..heheh Od dzis bede rowniez gotowac mieso, eliminuje podsmazanie na oliwie. Trudno. Jakos dam rade przez 2 miesiace. Bardzo mi zalezy by pozbyc sie tkanki tluszowej, a tylko zmiana diety moge to uzyskac, gdyz to ona pomaga najbardziej z walka tluszczu nie cwiczenia.

Robaki, przepraszam, ale dusi mnie to troche wiec sie powtorze, Jezeli pragniecie miec sylwetke Fitness nie ma SCIEMY, nie ma podjadania, i wyskokow w weekend, dlaczego? dlatego, ze pozwalajac sobie na male grzechy nie pozwalasz swojemu mozdzkowi zapomniec o tych smakach, karmisz w ten sposob Pazerne Demony ktore w ciagu tygodnia wyglodzone bede nekac Cie bys w koncu sie poddala. Po co sie oszukiwac? Nie wierzcie jezeli ktos Wam mowi ze podjadanie raz w tygodni jest ok, TO NIE PRAWDA. Spoko, beda jakies tam rezultaty, ale nie takie jakie widzicie na you toubie, i na koniec jezeli nie osiagniecie tego co wykreowalyscie w swojej glowie do kogo bedziecie mialy pretensje? hmm? Do programu, bo jest ciulowy? P90x to nie jakas Zumba ( z calym szacunkiem do tego programu ) . Mozna sobie cwiczyc 3, 4 razy w tygodniu, dla zabawy jedzac normalnie ( „normalnie” cokolwiek to znaczy ” ) Poza fajna zabawa, i malymi rezulatatmi nic sie tym nie osiagnie.

Jezeli sa dziewczyny, ktore zagladaja na moj blog wciaz marzace o uzyskaniu pieknej sylwetki przy ktorej najlepiej by sie nie nameczyc, mowie Wam Kochane lepiej tu nie zagladajcie, nie marnujcie czasu, poszukajcie innej strony gdzie znajdziecie lepsze porady. Tylko poswiecenie i DYSCYPLINA zagwarantuja sukces.

Ps. To ja z czasow obzarstwa..heheh Czasami tesknie za Cisteczkowym, teraz przyjaznie sie z Elmo:D

2 thoughts on “Przyduszenie pasa

  1. Jesteś na prawdę mega pozytywną i wytrwałą osobą – przynajmniej takie odnoszę wrażenie od kiedy czytam twojego bloga. Jestem na etapie podjęcia decyzji co do zmian. Zrobić to , ten pierwszy krok , aż fizycznie boli……… Kilka miesięcy już trwa u mnie nauka zdrowego żywienia, elimunuje po kroku, chipsy, słodycze, potrawy komponuje świadomie ……… Teraz pora na ćwiczenia …. Szalenie cieszę się, że jesteś, że emanujesz siłą i wytrwałością……..

  2. Oj! Ja jestem po 14 dniach p90x i jestem wlasnie na etapie tych demonow wolajacych żebym sobie cos pojadla. Marze o piwku, ale niestety muszę zadowolić sie woda i piersią z kurczaka 🙂 powiem szczerze ze mam chwile zwątpienia ale nie wymiekam. Najgorzej idzie mi jednak przestrzeganie tej diety p90x. Ta pierwsza faza – fat shredder jest ciężka Bo jest duuuuzo protein, a mało weglowodanow. No i tylko jedna porcja owoców dziennie. To jest naprawdę ciężkie , ale co zrobic 😉 najważniejsze ze to dopiero 14 dni a ja juz widzę efekty.

Skomentuj

