7 thoughts on “Fotki z dzisiaj. Wyblagalam brata, ktory niestety nie mial weny ;( Za duzo ich nie ma. PS. musze sie nauczyc jakis pozerskich poz…nie wiem jak sie mam napinac Buhaha

  1. Ewel, jaka Ty jestes teraz drobniutka. Nózki, talia… ile Ty teraz ważysz kobieto dzielna??
    I mam pytanie : jakiej wielkosci jest ta Twoja miseczka obiadowa??😉 Jakiej wielkości porcje jesz?
    Szacun

    • Paula🙂 Oj nie taka drobniutka…zobacz te uda wielgachne, jak u slonia😀 Nie nooo widze postepy, czuje sie rowniez o wiele lzejsza i silniejsza. Przyznam Ci sie, ze nie wiem ile waze obecnie. Obiecuje, ze za kilka dni podam wszystkie wymiary, chce dojsc do polmetka Lean by moc podzielic sie z Wami rezulatatami. Co do wielkosci mojej miski..hmmm jest rozmarow miski gdzie pokazuje Kapusniak w przepisach. Wrzucam do niej po troszke miecha, warzyw i wegli. Jednak ostatnio gotuje dania jednogarnkowe wiec wszystkie skladniki sa wymieszane🙂

      • Ale ze zdjęc ciężko wyczuć czy ta miseczka ma 12 czy 20 cm średnicy;-) Szczerze mówiąc wygląda na malutką;-) Ja staram się dokładnie stosować do diety P90X ale powiem Ci że porcje wychodza mi według tej diety naprawde spore. I czasem się zastanawiam czy to nie za dużo. Chociaż i tak nigdy nie udaje mi się osiagnąć tego poziomu protein których wymaga się w P90X.
        Zawsze zjadam mniej, za to czasem ciut przekraczam węgle, bo tam jest jakoś masakrycznie mało tych węglowodanów.
        Teraz przeżywam kryzys , bo jestem przed okresem i tak mi się chce czegos słodkiego że zwariuje;-) Zjadłam truskawki ale nie pomogło;-)

      • Paulus, ja mam doslownie to samo przed okresem. Slodkie kusi jak nic. Zajadam wtedy rodzynki, suszone sliwki lub suszone figi. Co do miski to raczej 12cm. Pije rowniez duzo mleka migdalowego, jest bardzo slodkie. Wiem, ze ma cukier jednak to chyba lepsze niz czekolada, prawda?

  2. Zdecydowanie lepsze-) czyli ty poszłas w małe porcyjki…hmmm. No wlasnie intuicja podpowiada mi ze restrykcyjne trzymanie sie diety p90x nie jest dla mnie do końca ok, bo te centymetry cos nie lecą w dół za bardzo a juz kończę 3 tydzień ćwiczeń. I narazie straciłam zaledwie 3 cm w brzucholcu. Po prostu za dużo tego jedzenia. A chciałoby ci sie jeszcze raz napisać co jesz i o której , w sensie śniadania- Owsianka, przekąska jogurt z owocami , co np na lunch? No bo na obiad to widzę na blogu. Dzieki z góry:-).

    • Paulus te porcje wcale nie sa takie male. Ogolnie proporcje powinny wygladac nastepujaco, bialko wielkosci dloni ( bez palcow ), garsc wegli, dwie garsci badz pol talerza zieleniny🙂
      Kochana prosze bys nie myslala tak obsesyjnie o rezultatach, stres to najwiekszy wrog poprawy sylwetki, spowalnia metabolizm. Wez na luz a centymetry zaczna spadac. Pij duzo wody, jedz co 3 godziny. Pytasz o moje posilki. Z grubsza opisalam wszystko w kategorii „Dieta”. Sniadanie owsianka (prawie codziennie, poniewaz ja kocham🙂 w zaleznosci od nastroju dorzucam do niej dodatki. Przekaska, zazwyczaj jogurt grecki z owocami ( wybieram jagody albo truskawki ) obiad, to co widac na blogu, przekaska, owoc i kolacja, zazwyczaj jest to shake proteinowy badz serek wiejski ze szypiorkiem.
      Zycze duzo cierpliwosci i zabawy podczas cwiczen🙂

Skomentuj

