Z innej beczki

Robaki wiecie juz, ze jestem mama, zona. Nie wiecie natomiast, ze jestem milosniczka wszelakich stworow, potworow, troli, goblinow, elfow, hobbitow, wrozek, wampirow, wilkolakow, super bohaterow…..:D Glosno przyznaje sie do tego, ze jestem wyrosnietym dzieckiem w ciele  dojrzewajacej kobiety, ktora nie godzi sie z pedzacym czasem! W zaciszu swojego garazu konstruuje wehikul, portal,  ktory przetransportuje mnie do wymarzonego swiata fantazji, gdzie panujace zasady przetrwania sa mniej skomplikowane niz w tym „kukulczym gniezdzie” w jakim zyjemy obecnie. Swiat, gdzie od razu wiadomo who is the bad guy, who is the good guy. Swiat gdzie milosc, dobro zwycieza ze zlem.

Moja milosc do Fantazy zapoczatkowal fim Willow, zaraz potem Niesmiertelny, Gwiezdne Wojny…..uuu duzo tego po drodze. Moje serce jednak nalezy do Wladcy Pierscieni. Juz odliczam dni do premiery Hobbita.

Dlaczego pisze o tym? Chcialabym polecic Wam film na ktorego premierze bylam wczoraj, Snow White and the Huntsman. Jezeli jestes milosniczka tego gatunku, nie zawiedziesz sie:) Film piekny. Znana historia opowiedziana w mroczny sposob. Okazuje sie, ze w drobniutkiej, pieknej Krolewnie Sniezce bije waleczne serce. Z cala sympatia do Kristen Stewart to Charlize klaniam sie za role.

Kazda scena filmu byla przepiekna. No i hmmmmm Drwal..hehhe z nim weszlabym do kazdego lasu..hehehe ( Dziekuje, ze maz nie czyta po polsku..hehe)

8 thoughts on “Z innej beczki

  1. Hejka!;)
    Nie jestem fanką fantastyki (sorki;)), nigdy też nie chodziłam do kina na bajki (nie jara mnie ten gatunek), ale jak tylko zobaczyłam trailer Królewny Śnieżki, od tamtej chwili wiercę dziurę w brzuchu mojemu przyszłemu mężowi aby pójść do kina na ten film. Klimat zdaje się niesamowity, efekty zawarte w kilkuminutowym trailerze porażają, ale dlatego, że sceny są piękne. Niesamowity moment rozmowy z lustrem itp. Podejrzewam, że Charlize odwaliła kawał dobrej roboty. Prawdopodobnie w sobotę się wybierzemy – napiszę co myslę. Narazie jestem zauroczona tymi kilkoma scenami z trailera.Pozdrawiam cieplutko. PS. Codzień zaglądam, cały czas obserwuję i podziwiam;)

  2. Ewel Ty wariatko hahahaha:D:D Od rana co sobie przypomnę o drwalu to wybucham śmiechem!:D:D Nie miałam czasu zostawić Ci mojego jakże ”cennego” komentarza;) wcześniej, ale oczywiście byłaś dziś pierwszą otwartą przeze mnie ”stroną”;) Trailer zapiera dech i film trafił na moją listę must see. Fantasy nie pociąga mnie w AŻ taki sposób, ale jeśli cały film jest tak dobry, to obejrzę! Natomiast uwielbiam (np w książkach) okropne motywy, jakieś straszne morderstwa, wykolejeńców, narkomanów, dewiacje, itp (na codzień jestem normalna i szkoda mi nawet ślimaka rozdeptanego na chodniku). Filmy chociażby typu ”Siedem” czy ”trainspotting”, ”salton sea” to zdecydowanie moja para kaloszy.

    Drwal… buahahahaha!:D:D:D… o BOshhh ab ripper niepotrzebny!

  3. Jaaaa Ewel!!! Jak przeczytałam o Willow i Władcy Pierścieni to ciarki mnie przeszły bo też ubóstwiam te filmy i czekam na Hobbita! Uwielbiam też grę The Edler Scrolls Oblivion i najnowsze Skyrim. Ale nie mam już czasu grać… :/ Kocham te klimaty! 🙂 Uwielbiam czytac Kinga, Mastertona i nie móc spać potem w nocy ze strachu ;P Lubię się bać. Na pewno obejrzę Królewnę Snieżkę, bo już po zwiastunach zacieram łapki że może byc ciekawy. 🙂 A na Willow jako mała dziewczynka ryczałam kilka razy podczas oglądania. ;P

  4. Film musi być świetny, już się nie mogę doczekać kiedy go zobaczę!!!! Też lubię takie „bajeczki” hehe ale niestety Władca mnie tak nie ciągnie ale inne potworki, stworki, elfy itd już tak hehe

Skomentuj

