Na tapczanie siedzi Len

Od czasu do czasu lenistwo potrzebne🙂 Pogoda dzis straszy za oknem, biedna Krolowa zmoknie w swoje swieto.

Na zegarku godzina 11, zupa zrobiona. Cala rodzina dalej w pizamie, rozklada sie wygodnie na sofie przed telewizorem ogladajac ukochane bajki Disneya. Dzis maglujemy Toy Story2. Gybym miala wybrac postac z bajki w ktora chcialabym sie wcielic na bank bylaby to Jessie🙂

I tak balagan na chacie niczym na Dzikim Zachodzie, koty kurzu niczym krzewy na pustyni przemieszczajace sie to w prawo to w lewo. Gory nie wyprasowanego prania czekajace by ktos w koncu je zdobyl. Brak obiadu dla wyglodnialego stada krzyczacych byczkow, ktore raczej ta marna zupka sie nie zadowola. W tym wszystkim JA matka, w pizamie z tlustymi wlosami wpatrzona w ukochana baje😀

Cichoooo wiem, wiem zaraz sie ogarne, trzeba dac jakis przyklad dzieciom..heheh

A ja zamiast prasowania wieczorem wybieram Core Syngretics …heheh

7 thoughts on “Na tapczanie siedzi Len

  1. Też się zaraz zawijam na randkę z Tonym. Już wiem, że przesuwanie treningu na wieczór w moim przypadku to nie jest dobry pomysł, nie chce mi się o wiele bardziej niż rano;) Poza tym jak poćwiczę rano to łatwiej mi się poprawnie odżywiać danego dnia, bo mam świeżutko w pamięci, jak się męczyłam na treningu i szkoda mi to zaprzepaścić.. takie male tricki, a dzialają:)
    Wiesz co Ewel.. ja nie prasuję:) Mam taką teorię że wystarczy porządnie strzepnąć (hehehe) i prosto powiesic.. i wystarczy. A jak komuś źle to niech se sam doprasuje :D:D Wiem, jestem wyrodna:)

  2. Tapczan, moje ulubione miejsce…. i efekty widać.
    Co do prasowania, to przestałam prasować od kiedy przełączyłam wirowanie z 1000 na 500, co z tego, że trochę dłużej schnie, przecież to nie ja dmucham, żeby wyschło.
    Mam ten komfort, że mam osobne pomieszczonko na suszarki stojące.

Skomentuj

