Rezultaty z polmetka LEAN P90x :)

Robaczki, tak naprawde nie wiem od czego zaczac….jestem tak  podekscytowana, ze nie potrafie sklecic porzadnie zdania..hehe

Obiecalam Wam kilka dni temu, ze zrobie pomiary na polmetku Lean, piszac to w sumie nie oczekiwalam jakis super wynikow. Bylam zadowolona z tego co osiagnelam po 3 miesiacach P90x classic. Przez okres poltora miesiaca nie wchodzilam na wage, nie mierzylam sie, nie czulam rowniez zadnych zmian jezeli chodzi o wyglad mojego ciala, w sumie zaczelam sie denerwowac bo rezulataty przestaly byc tak widoczne. O BOZENAAAAA ( zastepuje tym imieniem wolanie BOga by nie wzywac go nadaremnie..hehe ) JAK JA BYLAM W BLEDZIE!!!!

Teraz juz wiem, ze nie przestane!!!! To stalo sie moim uzaleznieniem!!! Nie przypuszczalam, ze moje cialo moze jeszcze sie zmienic, a jednak, zmienia sie non stop!!  Mam w sobie takiego Powera, ze az chcialabym szczelic z 20 pompeczek…heheh ale nie nie mam obiad do zrobienia🙂

To jest nic, wczoraj moja MAMA przyznala sie, ze cwiczy od ponad miesiaca!!!!! Nie chciala przyznac sie wczesniej bo bala sie, ze wymieknie..heheh MAMUS JESTEM Z CIEBIE DUMNA!! POKARZ WSZYSTKIM KOBIETOM PO 50 ZE MOZNA!!!!! KOCHAM CIE I DZIEKUJE  ZA WSPARCIE!

Wiec juz prawie cala rodzinka Walczy ze mna:) A WY? MOJE ROBAKI, WALCZYCIE? Czy ktoras z Was ma juz pierwszy pomiar za soba? Piszcie, chwalcie sie.

Zrobilam rowniez porownanie z DAWNA ” CIEMNA STRONA MOCY” Patrze i nie poznaje tej Kobiety. Placze.

13 thoughts on “Rezultaty z polmetka LEAN P90x :)

  1. Normalnie się wzruszyłam! Jestem dumna z TAKICH kobiet! Fantastycznie wyglądasz!
    Jestem oczywiście w grupie robaków walczących i do pierwszego pomiaru kontrolnego zostało 10 dni ( i tak już jestem leciutko dumna z siebie bo nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się ćwiczyć 20 dni pod rząd!), choć wczoraj na końcu jogi (gdy przez minutę relaksujesz się na plecach- prawie zasnęłam!:D:D ,ale dałam rade choć nie chciało mi się ojjjj nie chciało!:D)
    Brawa dla Mamy! (jak Ona się uchowała z ćwiczeniem w tajemnicy??:) )
    I powiedz, co znaczy ”obwód 96 cm” – zmierzyłaś sobie np tylko biodra i tylko obwód bioder kontrolowałaś, czy jak?..ni no niemożliwe żeby biodra spadły do 71 cm… weź mi to wytłumacz:D!
    Uwielbiam uwielbiam uwielbiam takie posty! I Ciebie!

    • Karolcia, moj Najwiernieszy Robaczku :** Dziekuje za mile slowa, dodaja mi skrzydel, na fakcie!!! Ja rowniez jestem z Ciebie dumna, wierze, ze dokonczysz classic i bedziesz cwiczyc dalej, daje sobie wszystkie konczyny poucinac😀
      Kochanie podalam tylko pomiary obwodu ( w pasie ) W biodrach spadlo mi 11cm!!

      • No z takim dopingiem jak Twój nie może się NIE udać!! Czekam na ten moment, kiedy też powiem, że to moje ”uzależnienie”,

  2. Jestem w szoku! Fantastyczne wyniki! Ja z wagi coś nie mogę zejść, to chyba jeszcze nie ten poziom wtajemniczenia he he na razie tracę cm.😉 Ale też jestem zadowolona. Zaczynam „oswajać” się z p90x. Cwiczę z Chodakowską i robię Ab ripper x. Ale mało mam wrażeń i chyba zacznę cały trening p90x. Wyglądasz pięknie, motywujesz mnie. Jesteś taka smukła i cudownie wyćwiczona – też chcę! ;P Buziaki

  3. Nie, no jestem w szoku, że można w takim czasie stracić AŻ TYLE CENTYMETRÓW!!! Gratuluję i zazdroszczę determinacji. Ale muszę Ci powiedzieć, że bicepsy to masz lepsze niż niejeden znany mi facet hehe:))

  4. Wowo wowo wow takie posty mnie jeszcze bardziej motywuja..swoja przygode z p90x zaczelam 8 tygodni temu ..cwicze zestaw lean..moje rezultaty to waga z 88 kg na 78 pas 101(grrryyy) na 87😉 cos niewuarygodnego 14 cm w pasie;))) trzymam kciuki za was wszystkie pozdrawiam wygladasz bosko

  5. Cześć! Wielkie gratulacje za samozaparcie i podziękowanie za to, że się tym z innymi dzielisz.😉
    Plus minus wyglądam jak Ty na pierwszym zdjęciu (zimowe chorowanie, brak ćwiczeń i chęci na zdrowe jedzenie zrobiły swoje :C) i szczerze zazdroszczę aktualnego ciałka! Od jutra biorę się za P90x i mam pytanie. Za miesiąc jadę na wakację i do tego czasu mam zamiar zawzięcie ćwiczyć. Jestem świadoma, że nie uzyskam takich efektów jak Ty w 3 miesiące (o ile dobrze doczytałam się :D), ale chciałam zapytać jak dużo Ci to dało po tak krótkim czasie? Coś mi podpowiesz, polecisz?

    Dołączam do grona fanek i wiernych obserwatorek😉

  6. Witam serdecznie! Już od dawna miałam styczność z Twoim filmikiem na yt i blogiem, w którym opisujesz każdy efekt. Jestem oczywiście pod wrażeniem i sama podejmuję się tej walki🙂 To już postanowione, wszystkie rzeczy potrzebne do treningów zakupione, tylko mam jeden problem. Zależy mi na utracie tkanki tłuszczowej, ale chciałabym swój nadmiar kilogramów również stracić, a nie pozyskać dodatkowo „kupę” mięśni przez co waga nie spadła by ani grama. Jak czytam niektóre fora to niestety ludzie opisują że waga ani drgnęła a cm lecą. A mi zależy w sumie i na tym i na tym. Na głównej stronie opisany jest każdy program classic, lean itd. Ja się zastanawiam, który zacząć, ponieważ opisany jest lean jako lżejszy i bardziej nastawiony na treningi cardio przez tkankę tłuszczową gubimy szybciej, natomiast classic jest i siłowy i cardio. Moje pytanie, który program będzie lepszy na początek by zrzucić nadmiar kg🙂 To nie jest moja pierwsza styczność z ćwiczeniami, ponieważ ćwiczyłam wcześniej Turbo Fire, ale to było na zasadzie 1,5 miesiąca wytrzymałam, przerwa, znowu zaczęłam i tak w kółko. Bardzo zależy mi na odpowiedzi od ekspertki🙂 Z góry dziękuję. Od tego poniedziałku chciałabym zacząć, dlatego proszę bardzo bardzo o szybkie rozwiązanie mojego dylematu :))))

Skomentuj

