12 thoughts on “Jak zobaczylam ta fote pomyslalam o NAS!:) Robaczki zrobmy wszystko by to byl nowy trend wspolczesnej matki; ZDROWA I WYSPORTOWANA=SZCZESLIWSZA

  1. Jak ja zobaczylam tą fotę wczesniej na jakims fan page fitnessu na fb, to pomyslalam wlasnie o Tobie:)
    No i o mnie za kilka miesiecy hehehe:)
    No i o tych co dzielnie cwiczą dzięki Tobie- też!
    Niech moc będzie z nami!!!;)

  2. Czy zdarzyło Ci się – lub oczywiście którejś z Was Babeczki- że ominęłyście jakiś trening? Nie chcę przerywać trybu ćwiczeń, ale mam takie zakwasy, że chodzić nie mogę…(wiem, wiem mięczak ze mnie:) )

    • Ani mi sie wazzzzzzzz!!!!!! Ja osobiscie ominelam tylko jeden trening z powodu strasznie bolesnej miesiaczki, cwicze juz 5 miesiecy i tylko ten jeden raz nie cwiczylam. Kazda z nas miala badz ma zakwasy, ale nie wiem jak wy za kazdym razem kiedy zaczynam cwiczyc bol mija. Nie rob tego, nie odpuszczaj sobie poniewaz bedziesz robic to czesciej wtedy nie uzyskasz takich rezultatow jakich oczekujesz.

  3. hej 🙂 przeczytałam cały twój blog i zaczęłam ćwiczyć 🙂 boli mnie już wszystko ale cały czas sobie mówię, że DAM RADĘ 🙂 moje motto przewodnie.
    Mam pytanko czy na samym początku jak zaczęłaś ćwiczyć to wszystkie serie robiłaś równo z płytą ?? bo ja prawie dzisiaj ducha wyzionęłam, a i tak nie zrobiłam tyle co Tony :/

    • Kochana Margaret, pewnie,ze nie dotrzymywalam im kroku, szczerze ci powiem, ze dosc dlugo!! Nie przejmuj sie, z czasem nabierzesz wprawy i sily by konczyc z Tonym i jego banda 🙂 Dawaj z siebie wszystko, cwicz do momentu kiedy naprawde juz nie bedziesz w stanie zrobic powtorzenia. Za kilka dni zobaczysz, ze pokochasz ten bol 🙂
      Pozdrawiam

  4. Tego mi było trzeba!!
    Wszyscy się nade mną użalają a ja chyba właśnie potrzebowałam takiego podejścia, więc….idę ćwiczyć:)
    Nawet jak nie nadążę za tempem z filmiku, to zawsze będe miała poczucie, że sobie nie odpuściłam.
    Ależ Ty masz wpływ na ludzi:) hehe
    Dzięki!

    • heheh Asiu ja poprostu wiem, ze gdybym ja sama sie poddala, nie moglabym sobie wybaczyc lenistwa, rozumiesz? Wyrzuty sumienia nie dalaby mi spokoju. Wiedzials dobrze w co wchodzisz, wiedzialas, ze bedzie ciezko, ze bedzie bolalo, wiec nie ma, ze boli!!!! To jest wlasnie moment kiedy masz mozliwosc poznania samej siebie, poznania granic swoich mozliwosci, bo ROBISZ TO DLA SIEBIE nie dla innych. Wiec ogarnij sie i WALCZ!!! Caluje i ZYCZE WYTWALOSCI.

  5. Cześć Ewla 🙂 Jakich ciężarków używasz do ćwiczeń, tj. jakiej wagi.
    Ja na początek próbowałam z 1,5 l butelkami napełnionymi wodą, ale wydają mi się za lekkie.
    Jeszcze jedno, czy ćwiczysz na takim drążku jaki jest pokazany na płycie Tonyego ?
    Wiem, że prawdopodobnie każdy będzie dobry, ale widziałam podobne w atrakcyjnej cenie i rozważam zakup.

Skomentuj

