i wyszedl z tego niezly Pasztet…hehe

Dziewczyny przepis na pasztet, ktory podalam przedwczoraj, sprawdzony. Wyszedl calkiem sympatycznie 🙂

Od siebie dodalam do gotujacych sie warzyw 2 lodygi selera naciowego. Wydaje mi sie rowniez, ze powinnam dodac wiecej oliwek dla kontrastu. Bede robic pasztety czesciej gdyz ten nasz polski z MOM’em w roli glownej w mojej lodowce nie zagosci nigdy.

Co do naszego warzywnego pasztetu, swietna przekaska po treningu badz w ciagu dnia dzieki fasoli ma bardzo duzo bialka.

Zawieszam na czas jakis swoja ” domowa piekarnie” , rezygnuje z chleba. Jem go stanowczo za duzo, nie potrafie sie powstrzymac wiedzac, ze jest taki pyszniutki w chlebaku 🙂 Podobno gluten, ktory znajduje sie w mace moze przeszkadzac w walce z ostatnia oponka na brzucholu. Przerzucam sie wiec na wafle ryzowe.

 

 

10 thoughts on “i wyszedl z tego niezly Pasztet…hehe

  1. Hej!:)
    wkońcu ujawniam się z ukrycia, a wpadam do ciebie regularnie po motywacje 😀
    to twoj filmik zmotywował mnie do działania (juz mija moj 6 tyddzien z P90x!:))
    i oby tak dalej mam nadzieje ze dotrwam do końca, jesteś dla mnie motywacją że jak się chce to można 🙂
    p.s.pasztet wygląda bardzo smakowicie :p

  2. Kurczę, myślałam, że Ty W OGÓLE chleba nie jesz ! A tu prosze! Domowe wypieki podjada i jeszcze TAK wygląda!:) Dziadygo!:D
    Ewel, a płatow owsianych to chyba też nie za wiele można w ciągu dnia, coo? Bo ja bym najchętniej każdy posiłek z nimi zapychała, bo kurcze najeść się nie mogę:(

    • Kochanie, nie widzials starego postu o moich wypiekach? heheh Od kilku miesiecy pieklam swoj chleb 🙂 Za dobry jednak mi wychodzi…
      Karolcia co do platkow owsianych, ograniczylabym do jednego posilku :/ To sa wegle, z nimi trzeba uwazac. Pewnie dajesz do shake’a i potem dosypujesz do jogurtu? Kochanie rob sobie owsianke na sniadanie badz shake z platkami i wsio.

      • Widzialam post i slinka ciekla, ale myslalam ze to dla rodzinki pieczesz a nie sama siedzisz w kącie i chrupiesz piętki z chleba:D:D
        Co do platkow to prawie tak jak mowisz- rano szejk a po poludniu czesto placek owsiany (pyyszny swoja droga!- chcesz przepis?) …
        No nic, trzeba sie do jednego ograniczyc

  3. jestem 🙂 i bede
    zaczelam dzieki Tobie p90x latwo nie jest
    zaczynam tak jak mowilysmy jak corka pojdzie spac czyli ok 22 🙂
    dopiero 2 dzien a cwiczenia z pompkami to dopiero masakra dla mnie bo mam slabe rece..ale daje rade..najwazniejsze ze zaczelam 🙂 pozdrawiam cieplo…

Skomentuj

