Co a raczej kto mnie motywuje?

Na prosbe Karolci chcialabym podzielic sie z Wami, co badz kto motywuje mnie do ciaglej walki.

Na poczatku oczywiscie pragnienie osiagniecia rezultatow byly moja motywacja. Wiedzialam, ze jezeli bede dawac z siebie wszystko osiagne sukces.

Przyznaje, ze kiedy osiagnelam swoj wymarzony cel, coraz trudniej o motywacje. W chwili obecnej z reka na sercu przyznaje, ze WY JESTESCIE MOJA NAJIEKSZA MOTYWACJA, na fakcie😀 Swiadomosc tego, ze cwiczycie razem ze mna, ze odczuwacie ten sam bol…heheh a co najwazniejsze RADOSC i DUME po przetrwaniu treningu. Czerpie rowniez motywacje z filmikow ludzi, ktorzy ukonczyli programy beachbody , p90x czy insanity na you toubie. Bardzo lubie czytac posty Ewy Chodakowskiej na Facebooku, ona to dopiero potrafi zmotywowac🙂 No i oczywiscie GURU TONY HORTON…heheh uwielbiam go, codziennie slucham jego przemowien, wywiadow i porad.

Czasami motywacja jestem ja sama. Kiedy przychodza ciezkie dni przypominam sobie dzien w ktorym glowna strona P90x wkleila moj filmik jako wzor i motywacje dla innych!!! Nie mogalm uwierzyc w to co zobaczylam, nagle setki ludzi z calego swiata gratulowalo mi sukcesu. Do tej pory jest to dla mnie surrealistyczne uczucie. To bylo moje 5 minut!!🙂 Jak ja bym mogla teraz przestac? hyyy? heheheh

P90X zmienilo moje zycie…..Moj maz juz planuje pielgrzymke do Californi by osobiscie podziekowac Tonemu…..hehe

Wklejam filmiki ktore najbardziej mnie motywowaly i motywuja nadal. Na koncu jest kobieta PETARDA podziwiam ja calym sercem jest moja najwieksza motywacja z kobiet, przeszla wszystkie programy beachbody.

 

7 thoughts on “Co a raczej kto mnie motywuje?

  1. Hej:) jestem Twoją ogromną fanką odkąd zobaczyłam Twój filmik na youtubie. Niezwykła inspiracja! Mam jednak ogromną prośbę, czy mogłabyś napisać co jesz i o której w ciągu dnia? Taki jednodniowy jadłospis? Ile jesz kalorii, nadal chcesz schudnąć czy teraz stabilizujesz wagę?
    z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam🙂

    • 🙂 Dziekuje🙂
      Duzo informacji na temat diety znajdziesz we wczesniejszych postach.
      jem 5 posilkow dziennie. 3 glowne, 2 przekaski. Sniadanie o 8, przekaska o 11/12, obiad 15, przekaska 17, kolacja zazwyczaj shake po treningu.
      Obiady pokazuje na blogu. na sniadanie jem od kilku miesiecy owsianke na wodzie z lyzeczka miodu, cynamonem i rodzynkami, czasami mieszam z owocami. Przekaski to jogurt grecki z owocami, badz sam owoc.
      Nie zalezy mi juz na straceniu kilogramow, pracuje nad redukcja tkanki tluszczowej co jest stanowczo trudniejszym procesem niz spadek wagi. Moim celem teraz jest poprawa sprawnosci fizycznej pokonywanie wynikow powtorzen np. pompek.
      Zycze powodzenia i wytrwalosci🙂

  2. Hej
    Jestem pod ogromnym wrazeniem i juz jestem zmotywowana🙂
    Tylko gdzie w Polsce moge kupic plyte z cwiczeniami i ten koktail do picia?
    Bez tego nie moge zaczac a juz mam ochote leciec i cwiczyc.
    Wielki szcun i uklon w Twoja strone.
    Pozdrawiam

    • Witaj w naszej „sekcie” hehe! Z tego co wiem dziewczyny sciagaja program z chomikuj.pl Jezeli bedziesz juz miec caly program odezwij sie a przesle ci plan treningow. Co do shake’a poszukaj na necie. zapewne cos znajdziesz. Oczywiscie mozesz sobie takiego shake’a zrobic sama np. mleko badz kefir lub jogurt grecki miksujesz np. z bananem dosypujac platki owsiane i siemie lniane.
      Duzo informacji znajdziesz na moim blogu w kategoriach, zapraszam do czytania.
      Pozdrawiam

      • Oooo mój przepis na shake’a!😀 Co do treningów, to kończę za 10 dni Chodakowską, molestuję faceta, by zamontował drążek w futrynie i zaczynam p90x!!!! Boję się jak cholera! Do tej pory schudłam sporo na różnych innych treningach i nie wiem czy u mnie bedzie widać takie efekty jak u Ciebie kiedy zaczęłaś p90x jako pierwszą aktywność. Efekty były bardzo zauważalne. U mnie zostało trochę brzuszka, ale to taka jakby skóra, nawet nie sadełko. Pokładam w tym treningu nadzieję na rezultaty. Pilnuję się z jedzeniem, nie podjadam, zdrowo się odzywiam i codziennie czy chcę czy nie CWICZĘ! Myślę że ciało nadal będzie się rzeźbić. Ewel co Ty o tym sądzisz?

      • TAAAA podkradlam Twoj przepis🙂 Kasiu, kobieto, boisz sie, ze nie bedziesz miala takich rezultatow? Widze, ze aktywnosc fizyczna sprawia ci radosc dlatego nie powinnas miec zadnych problemow w przejsciu przez program. Jezeli nie bedziesz sciemniac, jezeli kazdego dnia bedziesz wyciskac z siebie wszystko na co cie stac, jezeli bedziesz odzywiac sie zdrowo nie ma innej opcji niz POWALAJACE REZULTATY!!!!! KAsiu moja jedyna aktywnoscia fizyczna przed p90x byl bieg ale za dziecmi….i sex heheheh JA dalam rade TY TYM BARDZIEJ!!!

  3. Dzięki za Twoje słowa, dzięki za kolejną motywację. Akurat dziś po pomiarach motywacja wylewa mi się uszami!
    Dziewczyny! P90X DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amen!

Skomentuj

