krzywe zwierdziadlo

Kazda z nas chcialaby byc piekna, czyz nie? Jedne mniej lub bardziej staraja sie to piekno z siebie wydobyc. Przyznajmy w koncu glosno, ze jestesmy prozne!!! Nie udawajmy takich skromnych, kazda kobieta chcialaby nosic piekne, markowe ciuszki, malowac sie najlepszymi kosmetykami, wozic sie wypasionymi furami. Nie wiem dlaczego stwarzamy takie pozory, przez spoleczenstwo, ktore marzy o tym samym? Nic tylko kasa, kasa, kasa, ciuchy, fury, komory…………wydaje mi sie, ze Wszyscy bez wyjatku pragna WIECEJ i WIECEJ……zaczynam juz z lekka wchodzic na emocje, dlaczego? Poniewaz sama jestem prozniara, co czasami mnie denerwuje. Staram sie byc osoba skromna, jednak lapie sie na momentach kiedy nic tylko mysle co chcialabym sobie kupic, a to bluzka, a to jeansy, a to buty i tak w kolo. KURDE ale ja nie do konca o tym chcialam pisac..hehe

Robaczki przed pisaniem swojego bloga nigdy tak naprawde z blogiem nie mialam do czynienia. Zaczelam sie interesowac ostatnio co niektorzy chca przekazac swiatu. Z tego co zauwazylam duzo jest blogow o modzie i urodzie, nie powiem, mozna znalezc naprawde fajne wskazowki. Wszedzie pokazane jest jak zakombinowac by byc bardziej piekna, ok, super.

Ja natomiast jakos zawsze chce isc na przekor, pod prad. Chce Wam pokazac Swoja Brzydsza Strone. Nie jestem idealna, nigdy nie bede. Kilka lat temu moje rozstepy  wprawialy mnie w stany depresyjne za kazdym razem kiedy spojrzalam na swoje uda i posladki. Teraz? Z reka na sercu przysiegam ,ze nawet je polubilam. Kiedy sylwetka stala sie bardziej atrakcyjna z latwoscia przyszlo mi je zaakceptowac. Po drugie, przypominaja mi kim jestem i przez co przeszlam 🙂

Piersi? O BOZENAAAAAAAAA!!!!! Etiopia..hehe Przyznaje, ze mysle nad operacja, jednak noz mnie przeraza. Oszczedze Wam i Sobie pokazywania zdjec moich „woreczkow’…heheh Moj maz muzulmanin ( dla nie wtajemniczonych, niepraktykujacy ) chyba by mnie ukamieniowal jak to sie robi z niegrzecznymi kobietami w Iranie :/

No i na koniec moje cholerne boczki, ktorych nie moge sie pozbyc!!! Niby tyle centymetrow zrzucilam a one dalej sa!!! EWEL KOBIETO!!!!!!! OGARNIJ SIE!!!

Wiem, wiem TRZEBA BYC CIERPLIWYM, wszystko przyjdzie z czasem………

Takze moje Kochane, nabierzmy troszke dystansu do siebie i swiata a to, ze jestesmy prozne od czasu do czasu, co komu do tego?

9 thoughts on “krzywe zwierdziadlo

  1. Żeby złapać tego boczka musiałaś chyba zaczerpnąć skóry aż znad kolan!:D:D Zartuję, wiem, że to ma prawo Cię irytować aczkolwiek chyba dla nikogo innego nie jest zauważalne. Dla pocieszenia powiem, że ja nadal mogę uzyskać takiego samego fałdziszona (lub większego) w dowolnie wybranym miejscu na moim ciele:) może poza szyją i piętą hahaha:D
    Ewelku, dziewczyny, no pewnie że jesteśmy próżne! Któż nie lubi się podobać! (nawet jesli sie glosno nie przyznaje) Ważne, zeby na codzień nasze piękno zewnetrzne nie bylo wszystkim, co mozemy pokazac swiatu. Zeby nasz środek potrafił je przyćmić. I będzie OK.

    Fajnie ze masz troche rozstępów, bo bym chyba się krępowała zaczepiać taki IDEAŁ bez skazy.

  2. normalnie ten post mi strasznie poprawił humor UWIELBIAM Cię 🙂 ja również jestem po porodzie mam od cholery rozstępów ale co komu do nich, są moje wiem z jakiego powodu je mam i jestem szczęśliwa o tyle powiem, a próżnym trzeba być tak od czasu do czasu dla poprawy nastroju bynajmniej 🙂
    pozdrawiam 🙂

  3. Ewelinko, poćwiczyłam, siadłam- rzucę tak szybko okiem co masz dla nas dobrego:), a tu co czytam i widzę? kobite z krwi i kości, taką normalną, taką jak każda z nas, z tym i owym do pokazania i powiedzenia….jesteś naszym dobrym duszkiem, masz to o czym pisze Karola- cudne wnętrze…. a i opakowanie jakie jest- każdy widzi. Rewelacja.
    a w sukience wyglądasz zjawiskowo:)

  4. Dziekuje WAM za piekne slowa. Naprawde dodaja mi skrzydel. Czasami nie wierze, ze ktos moze napisac o mnie „cos” tak milego. I nie jest to jakas prowokacja do wiekszej ilosci takich komentow…heheh nie nie. Pisze szczerze, zawsze z reszta. Caluje Was Wszystkie.

  5. I nagle poczułam się taka normalna, a nie gorsza od wszystkich. Rozstępy mam również, cellulit … mimo, że z nim walczę. A Ty Ewel mimo, że wydajesz się taka idealna i jesteś moim wzorem to przyznałaś się do tego co Cię dręczy i co kochasz. No i nagle poczułam się dużo, dużo lepiej. WIem, że to P90X zmienia moje życie i to ja muszę te zmiany wprowadzać, ale cholerka kobieto, gdyby nie Ty i Twoje osiągnięcia przy normalnym, typowym, kobiecym życiu to gniłabym dalej w tym swoim depresyjnym świecie.

Skomentuj

