10 thoughts on “I jak go nie lubic? Jest moim wzorem. Tony Horton

  1. Też go już polubiłam, bo zazęłam go ”kumać”:) Pisałam kiedyś, że na początku mnie denerwował- ja zdycham na dywanie a ten sobie żartuje robiąc najcięższe ćwiczenia. To chyba z zadrości było hihi:)

    A jak Ci się widzi p90x2 ???;> macha do Ciebie rączką, co, Ewelku???:) Skusisz się???

  2. Ochh niech ja sie tylko naucze porządne pompeczki trzaskac to mnie nikt nie zatrzyma;) :D:D
    Dzis kolejny raz moje cialo mnie zaskoczylo- bez większych problemów zrobiłam CALEGO ab rippera, (zawsze robilam calego ale z 10 pauzami i modlitwami o szybszą śmierć!) – a dziś razem z ekipą… Me gusta!

    P90x2 to tylko kwestia czasu więc:) Po insanity😀

  3. Oglądam dalej filmiki Tonego, i wzięło mnie na śmiechawę bo przy filmiku w którym wyjaśnia różnice między p90x a p90x2 robi na końcu rękami znak X po czym rozczapierza paluchy w znaku angielskiej odmiany międzynarodowego pozdrowienia czyli ”fuck’a”

Skomentuj

