Jestem Zla :/ Ale spoko, dzis mam Cardio, wypoce to!!!

Dziewczyny kilka dni temu wkleilam swoja przemiane na Sportowe Forum Dyskusyjne. Pomyslalam, ze moglabym zwerbowac kilka dziewczyn, ktore miesiacami cwicza na silowni i nie widza rezultatow.  OMG!!! GLUPIA JA!!!

Z czym ja do ludzi? Bardzo szybciutko pozalowalam swojego czynu!! Zostalam rozszarpana na kawalki! Ich zdaniem nie mam pojecia o niczym, obrastam tluszczem, mam jedna noge krotsza, yyyyyyyyy…….co jeszcze? A! Ze wkleilam zapewne ten filmik dla POKLASKU i dla reklamy swojego bloga…heheheheh KURWA MAC!!! Przepraszam ale nie moge inaczej wyladowac tej zlej energii. Dobrze, ze dzis czeka mnie Cardio..heheh Mam nadzieje ze cala zlosc pojdzie z potem🙂

Szybko poprosilam o wykasowanie mojego konta z forum, ja nie po to MECZYLAM I MECZE sie kazdego dnia by walczyc z Ksenofobia.

Przysieglam sobie, ze juz nigdy sie nie „WYCHYLE” jezeli jakas dziewczyna bedzie miala ochote Sprobowac P90x sama mnie odnajdzie.

Ps. Nie chcialam sie z Wami dzielic tym co sie stalo, jednak zauwazylam, ze ten BLOG jest moja terapia…hehehe Nie pisze rowniez tego by sie nad soba uzalac….NIEEEE wiec czasami mnie nie pocieszajcie…heheh Poprostu chcialam to z Siebie wyrzucic.

 

50 thoughts on “Jestem Zla :/ Ale spoko, dzis mam Cardio, wypoce to!!!

  1. mhmmm… zawsze mi cos nie pasowalo! teraz juz wiem! to ta jedna noga krotsza! (a druga taka sama!) hehehe:) Ew, na sile swiata nie ma co ulepszac, chętne do zmian JUŻ U CIEBIE SĄ!!!
    Są???? Meldujcie sie kochane!

    • Przecie że są,meldujemy się! Ja też tak właśnie coś widziałam, że ta noga jednak jakaś inna, no po tylu miesiącach ćwiczeń coś krótsze być musi… a no i tego tłuszczu coraz więcej widać:). Może dziewczynki przewinęły filmik do tyłu bo chciały zobaczyć jak obrastasz tłuszczykiem po 3 miesiącach ćwiczeń;)
      „…..A moja córka gdzieś w kąciku
      nad ważnym się zdaniem poci
      i nagle pyta mnie po cichu :
      tatusiu co ta za idioci
      więc myślę sobie głupia sprawa
      zaczynam bredzić coś o pracy
      wreszcie uczciwie odpowiadam
      to nasi córciu są rodacy
      Łoł ! tokszoł….. Europejczyk to a nie jakiś koł….” / Pod Budą /
      buziaki kochane, największy Ewelinko dla Ciebie.
      Spadam kuźwa jasna na core synergistics, i żegnam się czule gdybym nie przeżyła w tym upale:(

      • hehehe:) U mnie dziś joga i jeszcze nie zebaralam sie na odwage, chyba poczekam na zachod slonca i moze jakies ochlodzenie, bo poki co jajo mozna zniesc najwyzej. Juz sie nie moge doczekac jak obrosne tluszczem po trzech miesiacach i tego efektu skrocenia nóg!!! Super!!!!😀😀

      • hehehe No zamienimy sie wszystkie w Tluste Slonice😀 Karolcia Boze ja Wam tak tego upalu zazdroszcze!!! Tu zimnica jak jesienia. Pada non stop idzie dostac na leb. Ale pocieszam sie, ze juz w lipcu lece do Polski wiec mam nadzieje, ze wygrzeje dupeczke.
        UUU masz joge mowisz, nie zapomnij oddychac..heheh

  2. Są i się meldują! i mają pytanie..czy ma jakieś znaczenie ile czasu upłynie między posiłkiem a treningiem? Najciężej mi przestrzegać regularnych pór posiłków..tzn jem kiedy mi moja mała pani kierownik pozwoli:/

    • Aniu to zalezy o jakim treningu mowa. Np nie powinno sie jesc 2 godziny przed cardio. Jezeli chodzi o trning silowy mozna zjesc mala przekaske godzine przed treningiem a glowny posilek najlepiej 30min po treningu, skladajacy sie z bialka i wegli.

      • Właśnie zrobiłam Total Body Plus z Lean i ledwo żyje…oddychanie sprawia ból😀 i chyba jednak powinnam zacząć od wersji classic , bo w lean ćwiczenia są chyba jednak bardziej zaawansowane…głupieje, bo wyczytałam ,że wersja lean jest bardziej kobietom polecana.

  3. Witam
    Mam wielką prośbę. Jak układać ćwiczenia w P90X dla mocno początkującego? Poważnie zastanawiam się nad rozpoczęciem tego treningu ale nie wiem jak ułożyć ćwiczenia. Mam kilka filmów treningowych. Czy jest obohjętne jak je ułożę? Czy ćwiczyć można ćwiczyć co drugi dzień? Czytałam trochę w necie ale dalej nie wiem a angielskiego aż tak dobrze nie znam aby przeglądać blogi po angielsku. Bardzo proszę o pomoc.
    Dzięki
    Joanna

    • Droga Joanno. P90x sklada sie z 12 roznych zestawowo cwiczen na inne partie ciala. Nie uklada sie planu treningow samemu sa 3 dowolne opcje CLASSIC, DUBBLE albo LEAN. Kazdy z tych opcji trwa 90 dni. Dla kazdego z nich jest ulozony plan na podstawie ktorego cwiczysz. Mozesz poczytac wiecej na ten temat u mnie na blogu w kategorii P90x. Musisz miec pewnosc ze posiadasz 12 zestawow cwiczen wtedy na podstawie planu zaczniesz cwiczyc. Kilka dni temu wkleilam plan dla programu CLASSIC ktory jest zalecany na poczatek.

  4. Ja też się melduje i mam pytanie🙂 czy trzeba wykonywać męskie pompki czy można damskie ??bo mam wrażenie, że nigdy nie zrobię tylu powtórzeń:/

    • Margaret🙂 PEWNIE ZE TAK!!! Myslisz ze ja jak sobie pomagam? Nie jestem jeszcze taka silna by dorownac facetom. Wczoraj np. po dlugiej przerwie robilam chest and back poltora miesiaca nie bylo tego treningu w moim planie, kurcze ale klnelam…heheheh do tej pory zmagam sie z pompkami🙂 wiec robilam np 10 po mesku i kolejne 10 juz na kolanach.

  5. Ja myślę, że niepotrzebnie się denerwujesz. Wiadome jest, że zawsze znajdą się zazdrośnicy, którzy skrytykują Cię tylko dlatego, że coś osiągnęłaś. Nie przejmuj się nimi🙂

  6. Hej Dziewczyny:) Zaczynam! Od dziś od zaraz. Chcę takiej przemiany jaką Ty dokonałaś Ewelina. Po raz kolejny oglądam Twój film i jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej siły i motywacji! Tego właśnie mi brakuje ale będę z tym walczyć. Liczę na Wasze wsparcie. P90X- nadchodzę!!

  7. Choliraaaa Ewel nie wiem co jest nie tak bo za mną półtora miesiąca a dalej efektu krotszej nogi nie widać:-) moZe cwicze nie tak pomocyyyyy😉 hehh kochana zawsze znajda sie tacy co skrytykuja, zazdrosnicy i nic wiecej, nie ma co, róbmy swoje i do przodu dumni moZemy być sami z siebie, ważne jak wielu osobom dajesz wsparcie i jak wiele osób daje je tobie:-)

    • Ciesze sie, ze napisalam ten post poniewaz widze, ze jednak jest WAS troche moje ROBAKI!!! Teraz juz wiem napewno, ze mam dla kogo pisac tego bloga. Naprawde odzywajcie sie czesciej nawet ze sprawami malo waznymi. DAGUS nie denerwuj sie REZULTATY przyjda i to szybciej niz sie spodziewasz. Nie mysl tak o nich! Rob swoje a za klika dni bedziesz plakac z radosci juz ja ci to mowie!!! Zapytaj KALOLCI jak z nia bylo:D Jestem z niej mega dumna!!!
      Sluchaj ja na poczatku bylam podlamana bo waga stala w miejscu ponad miesiac, jednak pierwsze pomiary zwalily mnie z nog!! Wtedy zrozumielam ze to nie kilogramy sa wazne a centymetry. Wiec Dagus Cwicz jak szalona do upadlego a bedzie ci to wynagrodzone…heh Caluje

      • Heheh rezultaty widze i to spore brzuch robi sie plaski boczki zlecialy, spodnie luzne ehhhh trzeba bedzie wymienic na nowe, a jak dojdzie do tego ta krotsza noga bede w 7 niebie:-) buziaki dla ciebie

      • To ja! ”KALOLCIA”!😀😀 Podpisuję się pod jedno-nogo-krótszym Ewlem. Rezultaty są to ciśniemy do przodu ciśniemyyyyy.:) Bylebyś pod koniec treningu marzyła o skróceniu swych męk zawaleniem dachu na głowę- wtedy ćwiczysz dobrze!:D:D Jak to mówią ” FIRST YOU FEEL LIKE DYING, THEN YOU FEEL REBORN”

        Ale pamiętaj! Aby uzyskać jedną nogę krótszą potrzeba wieeelu wyrzeczeń!:D

  8. melduje sie i ja😉 zaczynam od poniedzialku ,przez miesiac przygotowywalam sie kondycyjnie skakanka,bieganie rower tylko boje sie o ta noge ;)))))JESTES WIELKA

  9. To sem ja- toffi wyplute:( …ale jazda, 2 w 1, razem z sauną. że też my kobity nie rodzimy się takie wymodelowaaaneee, a ciąże nie rzeźbią nam pięknie ciał w taki hollywoodzki sposób tylko wszystko trzeba sobie wypracować, wymęczyć. Ale Ewelinko masz rację najtrudniej zacząć, teraz jestem zadowolona, że dałam dzisiaj radę, w takich warunkach. Poza tym wstyd się poddać, zobacz co tu u Ciebie się dzieje, pospolite babskie ruszenie:) a słoneczny patrol czeka;) ale to piękne. Tak trzymaj!

    • Dorotko zazdroszcze Ci dziesiejszego treningu, kocham Core syngretics w sumie…hmmmm sama nie wiem co wole core czy cardio, mniejsza z tym UWIELBIAM kazdy trening. No dobra przyznaje, tez nie lubie chest and back…heheheheh
      Kurde……dziewczyny dziekuje, ze w koncu sie ujawnilyscie!!! Ja dla Was to robie!! Byscie mogly dzielic sie miedzy soba kazda pierdola zwiazana z P90x. Bardzo sie ciesze, ze nie jestem juz sama🙂 A tak na marginesie, dzisiaj odkrylam, ze bardzo fajnie sie cwiczy w gaciach wyszczuplajacych…heheh taka mala dygresja..heheh spodenki mialam w praniu i nie mialam co wlozyc w rece wpadlty mi moje stare gacie wyszczuplajace prawie pod sam biust…heheh Wiecie jak brzuchol sie wypocil?

  10. Ja sie tu czuję samozwańczą kierowniczką zamieszania, tzn. powstania, tzn ujawnienia się Was kobitek!! Dostanę puchar z kalafiora???🙂

  11. O Boże! Dziewczyny jestem po pierwszym treningu Chest& Back. Powiem tylko tyle: MASAKRA!! Już teraz nie moge używac rąk to boje sie co będzie jutro… Ale nie poddaje się i czekam na jutrzejszy trening🙂

    • Kasiu, spokojnie w sumie ten trening wydaje mi sie jest najciezszy wiec bedzie lepiej!!! Czasami sie nie zniechcecaj!!! Kazda z nas ma trudnosci z pompkami, prawda? zawsze rob tyle ile zdolasz, modyfikuj sobie za pomoca kolan. Gratuluje!! Chrzest masz z glowy🙂

  12. Dziękuje za te słowa! Wsparcie potrzebne od zaraz:) Ten chrzest był bardzo bolesny, nigdy więcej!! Już czekam na pierwsze efekty ;)) myślisz że do konca wakacji cos się zmieni??

  13. Jeśli emocje już opadły to szczerze zachęcam Cię do poczytania SFD Ladies. Moderatorki mają ogromną wiedzę anatomiczną, fizjologiczną, medyczną, treningową, żywieniową, doświadczenie i chęć pomocy, na pierwszy rzut oka widzą rzeczy, o których nie mamy pojecia. Dziewczyny pod ich skrzydłami tak jak Ty ciężko pracują i wiele osiągają, nie tylko w wymiarze sylwetkowym, również zdrowotnym. Wspomniana wyżej krótsza noga- bardzo dużo ludzi tak ma, może ona powodować skoliozę i rotacje miednicy, nieświadomie dobrany, nieodpowiedni trening może pogłębić te wady, ale również odpowiednim treningiem można zminimalizować ryzyko.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości i dalszych sukcesów🙂

    • Droga Mario Dziekuje za rade. Tylko wiesz? Bardzo zle mnie tam przyjeto. Sama zapewne wiesz ile pracy i wysilku kosztuje osiagniecie dobrych rezultatow, nie po to sie mecze ( w pozytywnym tego slowa znaczeniu ) by ktos wieszal na mnie psy. Po takim przyjeciu na forum juz raczej nigdy nie wychyle sie dalej. Jezeli ktoras z dziewczyn bedzie chciala mojej porady zawsze z checia pomoge.

  14. Kobieto jestes wspaniala!!!!!!
    ogladam cie codziennie:) chyba sie od ciebie uzaleznilam:)
    Poszlam w twoje slady, jak na razie umieram, nie moge wstac o wlasnych silach z lozka,,,i po co to mi bylo ? no po co? ps.Jestes wielka:) a noga sie nie przejmuj;) hahahhaha pozdrawiam was wszystkie goraco:*****

    • heheh Asiu, Dzieki za mile slowa:* Pierwsze 3 tygodnie sa najgorsze wiec mentalnie przyszykoj sie na bol..hehe Jezeli przetrwasz kryzys bedzie juz z gorki. Pamietaj by na poczatku modyfikowac cwiczenia, na filmach tony zawsze pokazuje uproszczenie danego cwiczenia. Pompki rob na kolanach jezeli nie jestes w stanie zrobic normalnych. Zobaczysz ze z kazdym tygodniem bedziesz robic coraz wiecej powtorzen. Zycze Ci cierpliwosci oraz wytrwalosci. Pozdrawiam

Skomentuj

