spotkanie

Od wrzesnia moja coreczka, maly Robal, ktory jeszcze niedawno pelzal po ziemi idzie do szkoly. MATKO SWIETA czas leci z predkoscia swiatla…..Mentalnie zatrzymalam sie na 19tce, a na glowie juz widze pierwsze biale wlosy🙂 Nawet mi sie podobaja, nadaja mi charakteru….heheh

Powracajac do tematu Emi, wczoraj mialam pierwsze spotkanie face to face z nauczycielka w nowej szkole. Kurde!!! Mialam stresa na maxa, balam sie, ze zrobie jakas jezykowa wtope i narobie dziecku obciachu..hehe Moj angielski jest w miare dobry jednak nie czuje sie pewnie w takich sytuacjach. Kiedy sie stresuje zapominam jak sie nazywam..hehe Od urodzenia Mayki czyli niecale dwa lata siedze w domu z Robalami nie spotykajac sie z ludzmi..hehe Moj kontakt ze swiatem ogranicza sie do Facebooka i tego bloga🙂 Dziczeje…To rowniez tlumaczy dlaczego czekam na kazdy trening🙂

Poprosilam wiec meza by pierwszy raz towarzyszyl mi w tym wyzwaniu. Pssssss…… zamiast dyskutowac na temat mojego dziecka, nauczycielka podziwiala meza za podobienstwo do Georga Clooneya..heheh  Juz widze te nauczycielki wzdychajace na korytarzu ogladajac sie za mezem….hehe Jezeli Emi ma miec za to fory, spoko, nie mam nic przeciwko…:)

Jak widac spotkanie poszlo gladko. Mam nadzieje, ze Emi spodoba sie nowa szkola.

11 thoughts on “spotkanie

  1. Z twojego posta rozumiem, że nie mieszkasz w Polsce. Przestań się przejmować. Moja kumpela tak się stresowała co Anglicy sobie o niej pomyślą. Cały czas jej się wydawało, że się na nią krzywo patrzą, bo łamie język. To był jeden z powodów dlaczego wróciła do Polski

  2. Twój hazband😉 rzeczywiście jest identyczny… i widzę dobrze to przełykasz, ja jestem takim mega zazdrośnikiem że bym się wkurzała babami co ”piszczą” na widok mojego chłopa. Wrrrrr, gryzłabym!

    Ps. Dżuma opanowała całkowicie moje ciało, chcę umrzeć! Tony już do mnie jedzie skopać mi dupsko

  3. Heej:) mam jeszcze jedno pytanie odnośnie P90X; czym się różni Classic od Lean? Czy można to zamienić czy trzeba zachować taką kolejność jak jest w kalendarzu?
    A tak na marginesie masz bardzo fotogeniczną córeczke🙂

    • Dziekuje Kasiu🙂 Program LEAN rozni sie od Classic intensywnoscia cwiczen. Sam Tony radzi by najpierw zabrac sie za classic a nastepnie przejsc na Lean. Jezeli jednak czujesz sie na silach by stawic czolo rzezi, prosze bardzo…hehe

  4. I dobrze niech mała korzysta z cech przystojnego tatusia ;p gorzej, że gdy podroście wzdychać do niego będą koleżanki a nie nauczycieliki ;p a dzieci masz przepiękne!

Skomentuj

