Wyzerka bez grzechu :) TO co Ewel lubi najbardziej :)

Dzis proponuje salatke z kurczakiem. Wykonanie – max 15min ( czas podsmazania kurczaka ).

Kurczaka kroimy w paski, naciermy oliwa, solimy sola marska, przyprawiamy troszke curry, podsmazamy na patelni BEZ tluszczu.

Kupuje w Tesco mieszanke roznych salat, sa bardzo smaczne, jednak w Polsce wybrlalabym np. salate lodowa. Warzywa: ogoras, pomidor, papryka, czerwona cebula.

Oszczedzilam sobie dressing. Zamienilam go na sos czosnkowy z jogurtu greckiego z dodatkiem posiekanego koperku.

Posypalam gotowe danie prazonymi ziarnami sezamu.

5 thoughts on “Wyzerka bez grzechu :) TO co Ewel lubi najbardziej :)

  1. Mniam! Ja dziś zrobiłam łososia z musztardą z twojeg przepisu, tylko zamiaast piec ugotowałam go na parze – rozpływał się w ustach super przepis:)

  2. Wygląda mniamuśnie, jak z resztą wszystko co zrobisz. Hop hop Ewelku! To ja Twój ulubiony troll jaskiniowy!:D:D Top spammer! Gdzie się podziewasz????
    Dalej jestem chora ale pierdziele to dłużej nie usiedzę! Tony musi zawrócić nad Atlantykiem 😉

Skomentuj

