Lista obecnosci :) OBECNA!

Dzien doberek Robaczki.

Dzien zgonu suma sumarum naladowal moje baterie. Wczoraj po cardio ( zastapilam joge ) lalo sie ze mnie. Spodenki byly mokrusienkie jak po nie udanym biegu do toalety..hehe Powiem Wam, ze czuje juz niedosyt, naprawde. Wiem, ze niektorym z Was wydaje sie to chwili obecnej niemozliwe by dolozyc jakis inny trening z powodu bolu miesni badz braku czasu. Kochane te ktore czerpia radosc ze swoich treningow wkreca sie tak, ze po 4 , 5 miesiacach beda podporzadkowywac swoj dzien do treningow a nie na odwrot…hehe

Zastanawiam sie nad dodatkowym treningiem, teraz kiedy przyleciala moja babcia mam pomoc do dzieci wiec dalabym rade znalezc czas. Mysle o biegu badz dodatkowym cardio x. Zamienilabym ostatni miesiac LEAN na DUBBLE. Pewnie wiecej kalori spalilabym przy Cardio, prawda? Jeszcze nie pamietam kiedy biegajac sie tak spocilam jak po cardio x, wnioskuje wiec, ze chyba to jest lepszym sposobem na spalenie tlyszczolu. Od jutra zaczynam.

A Wy Moje Piekne, jak tam? Kiedy pierwsze pomiary? Badz juz drugie? Chwalcie sie jak Wasze talie, kurcza sie? Spodnie spadaja? Jakies inne zmiany w ciele badz wokol Was?

4 thoughts on “Lista obecnosci :) OBECNA!

  1. Hej , Ja właśnie skończyłam 2 tydzień fazy 2 P90X i dałam radę ćwiczyć codziennie pomimo tego że jestem sama z dwójką dzieci nad polskim morzem. Ciężko było po całym dniu ganiania za chłopakami znaleźć siłe na ćwiczenia, ale czego się nie robi dla płaskiego brzuszka:-)
    Moje wyniki po 1 fazie – utrata 7 cm w talii:-) W biodrach 2 ale tam jestem bardzo szczupła więc nie bardzo chciałam tracić za dużo, więc wyszło idealnie. Chciałabym w brzuszku jeszcze z pare cm zgubić (bo mam co gubic 😉 i mam nadzieję że mi się uda.

  2. Ja za 3 dni koncze 2 miesiac p90x i waga jak i cm od miesiaca stoja ;/ nie wiem czemu ale ani drgna 😦 a po 1 miesiacu ok 3 kg w dol , 4 cm w tali i 2 w biodrach 1 cm w udzie, a teraz stoi 😦 (why?!)

Skomentuj

