5 thoughts on “Spijcie dobrze Robaczki, gdzie kolwiek jestescie, regenerujcie sily.

  1. Hej,

    Twój blog pokazała mi żona mojego brata i jestem jej niezmiernie wdzięczna. Jestem na 3 tygodniu p90x🙂 . Niestety jakieś 2 lata temu strasznie się zaniedbałam , przestałam uprawiać sport jadłam byle co , na studiach imprezowałam. Jednak od jakiegoś roku zmieniłąm nawyki, zaczełam jeść zdrowiej straciłam jakieś 8 kg…Jednak dalej nie błyszczałam, tak jakbym chciała do bikini. Zaczełam więcej się ruszac , biegac jednak moje ciało wydaje mi się przyzwyczaiło się do tego wysiłku. Tak czy owak podjęłam to wyzwanie, lubie się porządnie zmęczyć i cieszę sie , że :odnalazłam ten blog i zestaw ćwiczeń. AA i na weekend próbuje zrobic ten chleb z Twojego przepisu😉

    Mam nadzieję , że utrata poki co 0,5 kg jest sygnałem , że z tłuszczu powoli robią się mięśnie i dlatego waga nie leci? Czy miałaś podobnie? Widziałam zdjęcia spodni i naprawde robią wrażenie… Jutro zakupie karnityne , bo jak dotad nie wspomagam się żadnymi suplementami.. Mam nadzieję , że do września będę mogła śmiało pokazać się na wakacjach w bikini.:)
    Pozdrawiam wszytskich, którzy podejmują wyzwanie aby żyć inaczej, żyć pełnią zycia…

    • Madziu, (chyba tak masz na imie? ) Bardzo sie ciesze, ze podjelas TO, nie oszukujmy sie PRZEZAJEBISTE wyzwanie!!!! Z tego co piszesz wynika, ze lubisz dobry wycisk, nie moglas wybrac lepszego progamu!! Jezeli oddasz sie mu cala soba, jezeli kazdego dnia nadusisz PLAY i dasz z siebie wszystko, KOBIETO gwarantuje Ci ze oniemiejesz z zachwytu w dniu kiedy ukonczysz 1 runde.
      Nie przejmuj sie waga, ktora wydaje sie stac w miejscu. Tak naprawde to centymetry odgrywaja najwazniejsza role!!! Pytasz czy ja rowniez mialam podobna sytuacje, tak, w pierwszym miesiacu prawie nic mi nie zlecialo pomimo ze ubylo mi 12cm w talii!! Wiec prosze Cie schowaj wage, ok?🙂
      Czerp przyjemnosc z treningu i badz dumna po jego zakonczeniu!!!!! Mam nadzieje, ze wkrecisz sie w p90x jak ja i inne MOJE ROBAKI🙂
      Dziekuje Ci za tego posta. Licze na to, ze bedziesz dzielic sie z nami swoimi osiagnieciami.
      WIEC DO UR BEST AND FORGET THE REST!!!

  2. Dziękuje za tę wypowiedź. Jestem na pokladzie i nigdzie się nie wypieram. Walcze ze swoimi słabościami, wiem , że z dnia na dzień będzie łątwiej trzymać się upragnionego celu:)

    Buziaki

Skomentuj

