40 thoughts on “Kochane, macie jakies pytania? Walcie smialo. :)

  1. Pisałaś, że przy podciąganiu pomagasz sobie krzesłem. Ja oczywiście też – nigdy w życiu się nie podciągnęłam. Z ciekawości chciałabym spytać czy podciągasz się na prostych nogach? – myślę, że wiesz o co mi chodzi…

    • Kochana mam nadzieje, ze Cie pociesze…heheh odpowiedz brzmi NIE!!! Wyobraz sobie ze po prawie 6 miesiacach prob nie udaje mi sie:/ Chyba moj zadek jeszcze jest za ciezki. Caly czas pomogam sobie krzeslem badz korzystam z gum, ktore insatluje na drzwiach.

      • Ale gdy opierasz się nogami na krześle (oparciu) to masz nogi proste i to krzesło tak daleko wysunięte do przodu-od siebie czy pracujesz opierając się na zgiętych nogach?

      • Krzeslo stoi wysuniete przede mna, opieram sie jedna noga na siedzeniu krzesla, nie na oparciu gdyz mam bardzo niski sufit raczej framuge drzwi. Noga ktora sie opiera jest prosta. Podnosze sie z pozycji wiszacej na prostych rekach do samej gory.

  2. no i poleglam po 4 dniach treningu i bardzo za nim tesknie…
    okazalo sie,ze wrocily moje dolegliwosci,ktorych nabawilam sie w czasie porodu ( na bank wiesz o czym mowie jako mama 2 robakow) musialam zrobic sobie poltora tygodnia wolnego zeby wrocic do formy… z opini lekarza nie moge podnosic ciezarkow…nic co obciaza dol miednicy, ani podskoki..nie wiem co robic pokochalam ten trening mimo,ze zrobilam tylko 4 dni…a zaluje bardzo..zastanawiam sie czy moze robic tylko wybiorcze treningi>?? ale to nie bedzie efektu na jakim mi zalezy… doczytalam sie ze jest tez 10 minutowy trening Tonego moze za bardzo intensywny trening obralam na sam poczatek??? boje sie,ze zostaje mi tylko plywanie i chodzenie… masakra…dobra koniec marudzenia…pozdrawiam cie cieplo!

  3. Niestety, ja tak jak moja poprzedniczka musiałam przerwać wczoraj ćwiczenia:/ za bardzo nadwyrężyłam sobie miednicę i teraz mam zmartwienie buuuuu:/ nie myślałam, że tak kiepsko ze mną ehhhh, płakać mi się chce…

  4. Witam! ćwiczę już 3 tydzień a jak na razie waga stoi w miejscu a wymiary też bez zmian;/ jestem trochę zawiedziona bo daje z siebie wszystko a rezultatów żadnych… Co robię nie tak?

      • Co do diety to żadnej szczególnej nie stosuje. Zazwyczaj jem na co mam ochotę np. jajecznice z dwóch jak i kromka chleba, owsianka na mleku na śniadanie. Potem jakiś owoc lub jogurt. Obiad to kurczak z curry i kukurydzą do tego warzywa. Później migdały, orzechy lub owoce z jogurtem. Kolacja to zazwyczaj koktajl po treningu (banan lub inny owoc, jogurt, mleko, płatki owsiane). Ale muszę się przyznać że codziennie zdarza mi się zjeść coś słodkiego np. ciasto na maślance domowej roboty czy czekolada. Ale skoro ćwiczę to powinnam to spalić, co nie?

      • Julia sama odpowiedzialas sobie na pytanie, to Slodycze moga byc powodem braku rezulatatow! Tak cwiczysz, tak, spalasz kalorie, jednak pamietaj by chudnac trzeba spalac wiecej kalorii niz sie spozywa w ciagu dnia! A wiadomym jest ze te nasze slodkosci to bomby kaloryczne. Jezeli zalezy Ci na rezultatach niestety ale powinnas zrezygnowac z przyjmowania cukrow w postaci slodyczy oraz bialej maki, ktora podnosi poziom cukru we krwi!!!! Ten program wymaga poswiecen. Nie ma ze boli. Albo chcesz wygladac fit albo nie. Wiec badz sprawiedliwa. Jest glosno powiedziane w poradniku zywieniowym p90x ZERO SLODKIEGO. jezeli nie zmienisz nawykow nie miej pretensji do nikogo, ze program nie dziala i ze nie osiagnelas zadnych rezultatow.

  5. Czesc Kochana:) Ja od poniedzialku zaczynam juz glowne cwiczenia:) Teraz zaluje ze robie drugi tydzien Recovery week moglam juz zaczac prawdziwe cwiczenia;p no ale skoro zaczelam to je skoncze. Mam do Ciebie pytanko odnosnie mojej diety…Chcialabym zebys sprawdzila czy jest odpowiednia/??? A wiec moje sniadanie to kromka chleba pelnoziarnistego z chyda szynka pomidorem czasami jajeczko do tego lub twarozek, miedzy sniadaniem a obiadem przekasze jakis owoc. Na obiad roznie makaron pelnoziarnisty z gotowanym miesem i warzywami lub jedna mloda kartofelke do tego warzywka i rybke lub gotowane czy pieczone miesko. Kolacja jest podobna do sniadania chleb pelnoziarnisty z szyneczka lub makrela wedzona. Hm.. musze sie przyznac ze narazie moja dieta jest malo urozmaicona;/ Po 10 mysle ze to sie troszke zmieni…Jak bedzie zastrzyk gotowki to bede mogla poszalec w sklepie:)

  6. Witam serdecznie, mam pytanie planuję zacząć treningi jednak nie znam się na tych programach i proszę o podpowiedź jak ćwiczyć? jestem początkową odchudzającą się🙂

  7. Ewel! Mam problem z podjadaniem! Wsuwam słonecznik a on jest strasznie kaloryczny!:/ Po obiedzie tak zazwyczaj 2h po zaczynam szukac czegos do skubania, gryzienia jakichs orzeszków, słonecznika itp. potrafię zjeśc całą paczkę. Czy to już sygnał na kolejny mały posiłek? Boję się że nawet jakbym zjadła owoc albo coś innego to i tak sięgałabym po słonecznik.:/ Nie wiem co z tym zrobic. Masz jakiś pomysł?

    • Kasiu Musisz sie opanowac, nic innego Ci nie poradze!!! Musisz walczyc z demonami, ktore kusza. Owoc jest lepszym rozwiazaniem, nie kupuj juz slonecznika, zamien go na migdaly! Kiedy najdzie Cie ochota na podjadanie, szybko zajmi sie czyms, postaraj sie nie myslec o jedzeniu, wypij duza szklanke wody z dodatkiem cytryny. Wiem, ze jest trudno sie opanowac, ale z czasem zobaczysz przejda Ci te Podzercze napady..hehe

  8. Hej🙂 Mam pytanko: dzisiaj czwartek więc powinnam ćwiczyć jogę ale zamieniłam ją na Kenpo. Wole takie ćwiczenia bardziej cardio. Mogę dokonać takiej zmiany na stałe?

    • Lepsze to niz nie cwiczyc w ogole!🙂 Pzyznam szczeze, ze rowniez nie przepadam za joga, jednak podczas pierwszej rundy cwiczylam do konca. Teraz podczas Lean zamienilam rowniez joge cardio. Jezeli dajesz rade, spoko nie ma problemu choc Tonemu by sie to nie podobalo..hehe

  9. Czesc Ewelina! Kocham cie jestes super! Czytalam wszystkie twoje posty sa swietne! Ja ciagle sie zastanawiam nad kupnem P90x ogladalam setki filmikow i ciagle cos mnie stopuje.Nie jestem pewna czy zmoge cwiczyc 6 dni w tygoniu i gdzie mam apartament i kurde jak pomysle o kardio to az strach bo wiem ze u sasiadow z dolu sufit bedzie sie trzasc(ha ha) ale to prawda i tez moj debil nie zrozumie tego i sie bedzie podsmiewal i tez nie chce zeby on sie patryl na mnie w czasie cwiczen bo bedzie kurde ubaw dla niego.Smiech smiechem ale ja wiem ze potem bedzie zazdrosny jak cholera o wyglad zonki. Jestem takze po cesarce talze nie wiem czy to bedzie ok. Nie wiem poradz cos prosze. Widze na roznych filmikach ze po zakonczeniu dziewczyny nie przestaja cwiczyc i chca wiecej boje sie tego ze to mnie uzalezni chce wymodelowac sylwetke ale nie chce byc jak atleta nie do przesady. Bede wdzieczna jak odpiszesz.

    • Hej Martus:) Dziekuje Ci z calego serducha za mile slowo:) Kochana bede z Toba szczera, z tego co piszesz wyczuwam, ze jestes malo zdecydowana, podalas kilka wymowek, ktore dla mnie ( przepraszam ) sa troche smieszne. Albo chcesz miec sportowa sylwetke albo nie. Ani sasiedzi ani mezus nie powinni stac Ci na przeszkodzie. Jezeli pragniesz zmiany cala soba, jedyne co Ci powiem TO DO DZIELA!! Po co rozkminiac i rozdrabniac sie, poprostu zacznij. Co do uzaleznienia…to prawda, ja jestem juz P90xmanka…heheh Uwierz mi, ze akurat to uzaleznienie moze wyjsc Ci na dobre🙂 Wiec zadaj sobie pytanie jak bardzo tego pragniesz.

      • Ooooo pragne i to bardzo a najwiecej miec sexy cialko zeby memu debilowi slinka ciekla. i byl zazdrosny jak cholera no nic zamiawiam bede w kontakcie jak mi idzie.

  10. jak zaczac??
    jakie cwiczenia kiedy?
    jaka dieta pomocy!!:)
    nie ogarniam tego,bo weszłam tu pierwszy raz…
    Wielki szacun!!!!!!!!!!!!Równiez mam dwojeczke dzieci😉

Skomentuj

