8 thoughts on “Pomysl na przekaske. Wafel ryzowy z serkiem Almette i wedzonym lososiem…mmmmm

  1. Ewelino postanowiłam i JA , do tej pory czytalam i podziwialam Twoje poczynania .
    Stwierdziłam ze sprobuje , moze mnie tez sie uda !!

  2. witam!
    Mam pytanko po jakim czasie mijają zakwasy?
    Ja ćwicze 4 dni (ale to jeszcze nie p90x) i mam coraz gorsze zakwasy, ledwo co chodze, po jaki czasie to minie?
    I napisz prosze czy odrazu udawalo Ci sie robic tyle powtórzeń co trzeba bo ja nie dam rady, szybko sie męcze i mam wrazenie ze nigdy nie zrobie tak jak Tommy
    Na razie probuje wybrane cwiczenia chce sie przygotowac i jak posciagam wszystko to startuje 🙂
    I jeszcze jedno pytanko czy piłas białko po treningu i o ktorej godzinie cwiczylas?
    Pozdrawiam.

    • Hej IWI 🙂 Kochanie, zakwasy powinny ustapic po 2 tygodniach, tak bylo w moim przypadku. Czulam sie jak po wypadku samochodowym i z trudnoscia wstawalam z lozka.
      Co do powtorzen…..Iwi zadna z nas nie robi tyle powtorzen co Tony nawet do teraz!!! Poprostu cisnij tyle ile wlezie 😀 Z kazdym tygodniem bedzie coraz lepiej. Obecnie cwicze 2 razy dziennie, cardio rano i wieczorem juz wedlug planu. Pije odzywke bialkowa po treningu wieczorem tak pol godziny po treningu o 21.

  3. Dziekuje za odpowiedz, duzo mi wyjasniłaś, ja właśnie ćwicze wieczorem i po jestem tak zmeczona ze ledwo pod prysznic dojde i juz nie chce mi sie jesc wiec ide spac a wstaje rano mega glodna, nie wiem czy to dobre a boje sie pic na noc białko ze utyje
    Pozdrawiam!
    PS: Uwielbiam Twojego bloga i podziwiam Ciebie ja mam jedno dziecko i wiem ze przy dwojce maluchow ciezko znalezc czas i checi na cwiczenia, megaaa szacuuuuuunnnn

    • Dziekuje Iwi 🙂 Jak to mowi Tony: Nikt nie mowil, ze bedzie latwo…hehe Samozaparcie i Dyscyplina dzieki nim daje rade. Wczesniej chodzilo mi o wyrzezbienie sylwetki, utracie wagi teraz pozostala milosc do cwiczen, ktore daja mi energie by przejsc przez dzien wypelniony obowiazkami. Ps. Od samego czystego bialka nie utyjesz!!!! Od odzywek na mase tak, ale nie po czystym bialku!! Zapytaj w sklepie w ktorym sie zaopatrujesz badz czytaj dokladnie info na stronach internetowych.

Skomentuj

