Cholera jasna :)

Nieeeee no!!!! Znowu uslyszalam werdykt. Kolejne 3 dni z kalendarza pojda sie……marnowac😀

Uwierzcie mi, ze chcialam zademonstrowac lekarzowi swoj sprzeciw kopiac noga w ziemie niczym rozhisteryzowana dziewczynka, pokazujaca fochy🙂  Nie, Nie POKORA musi byc. Mam naciete ramie wiec rozumiem, ze podnoszenie ciezarow badz machanie nim na prawo i lewo zbyt wczesnie, na dobre mi nie wyjdzie. Trudno, obrosne troche tluszczem. Mysle, ze podaruje juz sobie poltora tygodnia koncowki LEAN i zabiore sie odrazu za INSANITY, po co czekac? Z drugiej jednak strony glupio mi olac tak Tonego…hehe z szacunku do niego powinnam zakonczyc calosc. Nie wiem, pomysle.

5 thoughts on “Cholera jasna :)

  1. po raz kolejny piszę:) bo komentarze wsysło:
    że fajna z Ciebie dziewczyna i szkoda, że nie można się z Tobą przyjaźnić w „realu”😉

  2. Ewelinko, pisałam do Ciebie jakiś czas temu maila ale pewnie nie doszedł. Chciałam się dowiedzieć czy taki koktajl po treningu trzeba pić nawet o 22? tzn. ja robię z jogurtem, bananem i płatkami owsianymi. Nie za dużo węglowodanów jak na wieczór?

Skomentuj

