O jednej takiej, co zapragnela byc piekna.. :)

Ok! Cialo piekne jest, ( powiedzmy ), tylek lekko uniesiony :), skora napieta, wydepilowane nogi. Ewel zabiera sie za mega MAKEOVER od stop do glow 😀

Gdyby to bylo takie latwe..hehehe Garderoba wymieniona o 6 rozmiarow w dol, wpadlo kilka sukienek, ktorych przed przemiana w zyciu bym nie zalozyla, ( w sumie do tej pory tego nie zrobilam, mam mega jazde, naprawde. Nie pamietam kiedy sie wystroilm tak na full wypas )  Buty na koturnie ( na obcasy chyba jeszcze za wczesnie 🙂 ) Przyszedl moment w moim zyciu kiedy chcialabym poczuc sie jak kobieta a nie nastolatka w przetartych jeansach, podkoszulku i trampach. BOZENAAA, to znak, ze sie starzeje..hehe

Nieeeee, chyba nieeeee, udowodnilam to kilka dni temu na premierze Spidermana, wzdychajac i krzyczac WOWWWW w momentach akcji 🙂

Wczoraj gdybyscie mogly mnie zobaczyc!! Pozal sie Boze!!! Ewel zapragnela trzepotac swoimi rzesiskami z podwojna sila razenia, zakupila wiec sztuczne rzesy…heheheheh Nieeee no porazka, jak Wy Kochane je nakladacie? Przeciez nie bylo przeklenstwa, ktore nie przelecialo przez moje usta zakladajac TO cholerstwo!!! Nie dosc, ze nakleilam je krzywo to skleilam swoja powieke tak, ze nie moglam otworzyc oka…hheheh na fakcie!! Caly TEN CHOLERNY zabieg (prawie operacja) trawala z 20 minut!!! I co? W koncu sie wku………rzylam i sciaglam to w pi………eruny!!! 😀

Ja tak chce sie tego nauczyc…:( To jest trudniejsze niz PLAYOMETRICS…:D

Zakupilam rowniez bardzo fajne lakiery do paznokci z Top Shopu, sa extra, te kolory…mmmm ( Dla tych, ktorzy mnie nie znaja: Zakup lakieru do paznokci zalicza sie do przelomu w moim zyciu..heheh raczej nigdy nie poswiecalam zadnej uwagi moim paznokciom 🙂 konczylo sie jedynie na pilowaniu ich az do skory..heheh)

Tak wiec, To Moje Upiekszanie prawde mowiac kiepsko mi idzie, chyba pozostane przy maskarze.

6 thoughts on “O jednej takiej, co zapragnela byc piekna.. :)

  1. Ewel wow! to wielka przemiana u Ciebie z tego co czytam 🙂 No to teraz pokaż nam się lasencjo 🙂

    Ja to z tych co uwielbiają obcasy, sukienki i lakier do paznokci, tym samym będę Ci dopingować w kobiecej przemianie 🙂

Skomentuj

