YO :)

Witam Moje Robaki 🙂

Cos mam nosa, ze dzis bedzie piekny dzien!!

Wiec nie spimy, nie spimy……My sie Tonego Hortona nie boimy…hehe

Ja juz mam swoj trening za soba a Ty? Moze jeszcze strzele sobie Knepo wieczorkiem. Juz koniec rundy 2 za 6 dni!!!!! WOW! Jak ten czas leci. Teraz patrzac na moj kalendarz dziele go na programy Beachbody ktore mam do przejscia..hehe INSANITY potem INSANITY Asylum, P90X2…..uuuuuu to zajmie mi kolejne 6 miesiecy, jest wiec co robic 🙂 Mam nadzieje, ze nadal bedziecie cwiczyc ze mna!!! Do BOJU DZIEWCZYNY!!! OBUDZCIE W SOBIE ZWIERZECE INSTYNKTY, TU NIE MA MIEJSCA NA WSTYD, WALCZCIE! CISNIJCIE ILE WLEZIE, A DUMA rysowac sie bedzie na Waszych twarzach!! Problemy z dnia codziennego przy takim PLAYO czy CORE beda wydawac sie takie TYCI TYCI…:D WIEC DO DZIELA, WSKAKUJ W SWOJE TRAMPY, KALESONY…heheh ( ja cwicze w bokserkach meza..hehe fajny przewiew:D ) I PETARDA NA DYWAN!!!! 😀

Juz po jutrze, po roku na Obczyznie, steskoniona powroce do Ojczyzny, by w jak najbardziej egoistyczny sposob oddac sie jej w pelni….hehehehe Gory, Morza i Doliny, Ewel nadchodzi…….Oh Yehhh BEJBE 😀 A najbardziej to ja tesknie za swoja RAKIETA, (moim najlepszym na swiecie autem) Myslisz, ze jestem Blachara? heheh Jasne…….hehe Kocham auta, a jeszcze bardziej kocham nimi jezdzic..hehe Moj wredny maz przez rok caly nie dal mi jezdzic swoim autem, wiec nie powiem, mam lekkiego stresa wrocic za kolko. Spoko-majonez. Rodacy, Uwazajcie wiec Na czarna Rakiete.

YYY…..znowu wszystkie tematy sie zmieszaly:) Aaaaa…ja tam lubie tak o wszystkim 🙂

Strzelilam fotki podczas zabawy z Emi Lego…hehe Przyznam, ze mialam bardziej zbrezne pomysly..hehe

Nawet w naszym swiecie zabaw DZIEWCZYNY cwicza P90X!! A Faceci to MIECZAKI….hehehehe

9 thoughts on “YO :)

  1. Oh Ew! Zycze Ci cudooownych wakacji!!! Odpoczywaj, wspinaj sie, zwiedzaj, opalaj, korzystaj!!!! Życze Ci zebys naladowala akumulatory!!! No i ..moze …tak niesmialo… bede wyglądać czarnej rakiety!:D:D:D Caluje i wracam do kieratu hehe:*

  2. Witaj:) no ja mam nadzieje ze to bedzie dobry dzien. Dzis z mezem mamy rocznice slubu 3 latka…;) trening juz mam za soba teraz staram sie upiekszyc w ten dzien;) zeby jakos wygladac. pozdrawiam i sle buziaki:)

  3. A ja narazie jestem w stadium przygotowawczym do najwiekszej zmiany w moim zyciu. Laze po slkepach i rozgladam sie za sprzetem troche to mnie sie ciagnie bo nie wiem na co sie zdecydowac czy ciezarki czy moze gumy no i tez problem z tym chinup bar ( chyba prawidlowo napisalam) bo mam dzrwi ktore chyba za bardzo nie pasuja do tego.Wiem ze mozna uzywac gumy albo ciezarki ale chyba takie tradycyjne podciaganie jest najleprze. No i oczywiscie suplementy musze poszukac cos co zamieni shakeology i recovery drink no i bede startowala. Zarazilam tym tez moja kolezanke zastanawia sie nad kupnem ale najpierw chce zobaczyc moje rezultaty. Pozdrawiam!

    • Super Martus!
      Jezeli moglabym Ci cos doradzic, uwazam, ze powinnas zaopatrzyc sie w ciezarki 3kg i 5kg, co do drazka, mozesz zastapic go guma gimnastyczna ktora zaklada sie na drzwi, ja korzystam z niej czesto. Co do suplementow, radze Ci zakupic czyste proteiny whey protein z firmy GOLD STANDARD, slyszalam, ze sa mega najlepszej jakosc, sa dostepne w stanach. Teraz jade na wakacje do Polski ale jak wroce zakupie sobie wlasnie to bialko. Duzo osob ze stanow cwiczace p90x korzysta z tej wlasnie firmy. Bardzo sie ciesze, ze motywujesz juz innych!!!!!

      • Ewel cały czas ćwiczysz max. tymi ciężarkami i nie zwiększasz?

        Jak wcześniej ćwiczyłam z Tonym np. wiosłowanie to 8,5kg na rękę, ale takimi regulowanymi, a chciałabym skompletować sobie winylowe, bo są ładne i kolorowe ;), ale z winylowych nie ma chyba większych niż 5 kg… i musiałabym się cofnąć z ciężarem..

  4. Wenn ich es nicht besser wissen würde, dann würde ich doch ohne zu zögern darauf tippen,
    dass der Text „YO 🙂 | malywielkiswiatewla” von mir verfasst wurde so gelungen wie der hier steht.
    Alle Finger nach oben und weiterhin viel Erfolg weiter so in Zukunft!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s