INSANITY czas zaczac :D

Kochane moje Robaczki, wpadam na chwilke by zameldowac, ze od wczoraj zaczelam Insanity!!!  WOW, WOW, WOW to jest PETARDA! Jazda bez trzymanki!! Do tej pory myslalam, ze robie najciezszy trening jakim jest p90x uuuuuuu zwracam honor dla Shoun T!

Wydaje mi sie, ze jak na pierwszy dzien bylo calkiem niezle, nie zatrzymalam plyty ani nie puscilam pawia! (co zdaza sie czesto poczatkujacym ) Pot lal sie ze mnie ciurkiem, jeszcze nigdy tak sie nie spocilam nawet na cardio p90x! HARDCORE! Bylam tak zadowolona z siebie po treningu, ze musialam strzelic sobie kilka zdjec😀

Zyczcie mi powodzenia!  PS. CO U WAS? JAK WAM IDZIE? CZEKAM NA MELDUNKI!!! BRING IT!

16 thoughts on “INSANITY czas zaczac :D

  1. O żesz Ty Ewel, jasny piorun, kobito czy Ty nie popadłaś w masochizm jakiś czy cuś?:) Idziesz jak burza! biedne to Twoje ciałko, ani dychu, ani zmiłuj na wakacjach;)….Oczywiście, że trzymamy kciuki, uda się, komu jak nie Tobie- MOTYWACJO nasza! ale Ci zazdroszczę….tego powera i tej nieziemskiej woli no i tej rzeźby a jakże…Ja właśnie pocisnęłam cardio. Za każdym razem jak skończę ćwiczenia jestem zadowolona, ale też za każdym razem jeszcze -ciężko mi zacząć, chociaż już pojawiły się wyrzuty sumienia, gdy z jakiegoś niezależnego ode mnie powodu muszę je opuścić. Marzy mi się taki stan, że ja to MUSZĘ, jak spać czy jeść, no tak właśnie jak Ty. Wrzucaj foty z postępów. POWODZENIA:)

  2. Ja nie zrobiłam wczoraj Core bo źle się czułam, a dzisiaj źle się czuję bo wczoraj nie trenowałam i zaczęłam być nieznośna w domu. To uzależnienie. Zastanawiam się, czy mogłabym dziś zrobić dwa treningi Core i Kenpo z większą przerwą między oboma.

  3. Eeeeeewelino!!!!! Jaki Ty masz brzuch cudny!!!!!!!! Też taki będę miała! A co!😉 Tylko daleka droga jeszcze przede mną.:/ Ostatnio byłam na wakacjach i cwiczyłam, owszem ale tak z pamięci i nie na 100%. Mam z tego powodu wyrzuty sumienia i wzięłam się ostro do roboty po powrocie. Motywujesz mnie. Dzięki Słońce! :*

  4. wow! jaki masz brzuch! podziwiam:D
    ja za tydz koncze cale p90x!!!😀 nie sadzilam ze wytrwam:) choc spodziwalam sie wiekszych efektow to i tak sie ciesze ze zrobilam juz prawie calosc:) p90x koncze w czw, 3 dni przerwy i zaczynam insanity, i postaram sie juz podazac za ich diet bookiem:) mysle ze bez p90x nie bylabym w stanie nawet zaczc insanity a tak mam zapal do niego chyba dlatego ze licze na efekty:)

  5. Czesc! Prosze doradz mi cos bo nie wiem co mam zrobic z dieta. Staram sie zrobic do jedzenia cos podobnego co jest w tej ksiazce ale nie zawsze mi sie to udaje obiadu to nie jem wogule bo nie bede gotowac specjalnie dla siebie a mezus jest ooo strasznie wybredny on nawet nie je wszystkiego co ja gotuje. Takze nie wienm to tylko ta pierwsza faza jest crazy nie wiem co mam jesc i tez nie moge miec zawsze 5 posilkow dziennie bo pracoje a do pracy swego jedzenia nie moge przynosic. Prosze o porade jak ty sie odzywialas staralas sie troche trzymac sie ksiazki czy po prostu jadlas malo kaloryjnie.Dzieki

    • Martus ja nie opieralam sie na podreczniku zywieniowym w ogole! Rowniez mam rodzine wiec nie chcialo mi sie gotowac 2 obiadow. Moja rodzina na szczescie lubi moja odchudzona kuchnie, nikt narazie nie narzeka:) Sama wymyslam dania, ktore z reszta widzisz na blogu. To wszystko co pokazuje jem na obiad od samego poczatku. Nie przejmowalam sie zadnymi fazami! Jem od samego poczatku tak samo i tyle samo! jedynie ograniczylam spozycie glutenu, ktory znajduje sie w pieczywie badz innych produktach z ziaren. Nie jem chleba, zamienilam go na wafle ryzowe.
      Martus co ja moge ci doradzic? Albo sprubujesz wymyslac dania, odchudzac te ktore zje twoj maz, albo musisz niestety gotowac sobie cos na boku, nie mozesz jesc tlusto jak maz bo poprostu nie bedziesz miala zadnych rezultatow! To samo tyczy sie Twojej pracy. Nie rozumiem dalczego nie mozesz zabrac swojego prowiantu? Czy to jest naprawde taki problem? Co to za szefostwo? Ok, wto nie wnikam, musisz jest co 3 godziny by metabolizm pracowal!! Spalasz wtedy wiecej kalorii!! Jezeli przestaniesz jesc na tyle godzin twoj metabolizm zatrzyma sie! Powinnas zawsze cos przekasic. Jezeli nie masz jak to trzymaj migdalay pochowane w kieszeniach, albo inne suszone owoce. Zabieraj ze soba kefiry. No pic chyba szef pozwala? Proponuje Ci moje stare posty w kategorii DIETA, tam tlumacze wiecej, jak to u mnie bylo. Pozdrawiam

  6. kurde a ja w ostatnim miesiacy mam masakrycznego lenia (pomijam fakt,ze tylko 1 robilam godzinny trning plu ap ripper, 2gi to juz tylko ab ripper, a 3 to juz całkowita porażka..;P)!!! ta pogoda doprowadza mnie do depresji normalnie i jak wracam z pracy nic mi sie nie chce…..yh. no nic wydłuże trening o 2 lub 3 tyg i wtedy zaczne działać tak jak na początku😉;)- taką bynajmniej mam nadzieję;)a Ty to masz moc dziewczynoo!!:D

  7. chcialam się zapytać o dietę, jestem w trakcie robienia insanity (10 dzien), czy zapotrzebowanie na kcal oraz składniki odżywcze brałaś z podręcznika i ich się trzymałas, czy jak ?
    Ja mam 21 lat, 164, 56kg
    na forum (ladies) gdzie dziewczyny trenują głównie na siłowni podpowiedziały mi abym spożywała
    130g białka 70g tłuszczy 150g węglowodanów
    natomiast z tego poradnika wychodzi mi 1750 kcal, ale jak to rozgraniczyć na białko węg i tł, to nie wiem
    wiem, że białko 2x kg masa ciała więc będzie
    110g białka a co z resztą?

    proszę o pomoc

    • Witaj Justynko. Prosze zajrzyj do moich postow w kategori DIETA gdzie opisuje swoje odzywianie. Ja kieruje sie intuicja, nie licze kalori, nie waze posilkow, ani nie obliczam proporcji. Jezeli po przeczytaniu bedziesz miala jakies pytania prosze wal smialo:) Pozdrawiam

  8. Rewelacja:D My z mężem zaczęliśmy Insanity w poniedziałek i jesteśmy zakochani:D to nasze pierwsze tak ciężkie ćwiczenia:D. Pięknie wyglądasz:D:D:D:D:D:

Skomentuj

