Malymi krokami schodze na ziemie. Wakacje zakonczyc czas.

U….Lala takie Wakacje to ja rozumiem….pelen relaksik.  Przez morza, przez gory, nabierajac wiatru w zagle, ladujac swoje akumulatory na zbizajaca sie angielska jesien, Ewel przemierzyl Polske wzdluz i wszerz. Za kilka dni pakuje plecak i spadam na stare smieci. Mam cicha nadzieje, ze moze jeszcze maly wypadzik dojdzie do skutku. Przez przypadek przylapalam meza jak przeglada oferty last minute, chyba szykuje jakas niespodzianke na nasza 7 rocznice slubu🙂

Podobno po 7 latach malzenstwa przychodzi kryzys? ZGADZAM SIE!!! To ze widzicie mnie usmiechnieta z mezusiem na zdjeciach wcale nie oznacza, ze moj zwiazek jest idealny, uslany rozami.  Moj zwiazek przypomina pole bitwy…hehe Od dnia zalezy jaka bron idzie w ruch by wywalczyc swoja pozycje😀 Osobiscie wole gole piesci..hehe Nie nooo moj zwiazek jest niekonczaca sie praca oraz wspolpraca z partnerem by w miare spokojnie przejsc razem przez zycie.

Co do Wakacji, Gory wygrywaja!!! Zakopane skradlo moje serce. Morze? Nudy na maxa. No ile mozna lezec i pierdziec w piasek? Z reszta opalanie mnie nie jara, to nie dla mnie. Wazne, ze dzieciaki sie wyszalaly.

Jezeli chodzi o treningi to jak wspominalam w Zakopcu nie cwiczylam, nie mialam miejsca w pokoju, wkurzalo mnie obijanie sie o meble. Nad morzem nie opuscilam zadnego treningu!! Jezeli grzeszylam to tylko wloskimi lodzikami i grzancami w gorach.

W Darlowku codziennie kupowalam swieza rybke u rybakow i pieklam w piecu. Ryby ktore podawane sa w smazalniach albo nie sa tymi rybami, ktore zamawiamy albo strasza gruboscia ohydnej tlustej panierki bleeeeeee.

Wczoraj dopadla mnie kontuzja kolana. Jestem wsciekla!! Uwielbiam Insanity, to tempo, adrenalinka, bajka. Powiem Wam jednak, ze tesknie juz za Tonym. P90x jest moja pierwsza miloscia…hehe to bedzie program, ktory bede cwiczyc regularnie. Jak zakoncze Insanity powroce do P90x moze zamowie P90x2.

10 thoughts on “Malymi krokami schodze na ziemie. Wakacje zakonczyc czas.

  1. W końcu jesteś z nami!😀 Chciałam Ci Kochanie powiedzieć, ze od poniedziałku zabieram się za P90X!!! Ćwiczyłam ostatnio poszczególne treningi z programu i jestem zachwycona! A uwielbiam szczególnie Cardio x! No tempo, dynamika całego treningu – PERFEKCJA! Ale przecież Ty to wiesz.😉 Więc trzymaj za mnie kciuki. Cyknę fotki przed. Mimo że już schudłam na Jillian i Chodakowskiej to chcę ćwiczyć nadal.🙂 Buziaki!

  2. A ja juz przy koncu 3 tygodnia i powiem ze masakra! Muj drugi tydzien byl leprzy od trzeciego o matko jestem taka zmeczona normalnie nie mam sily nie wiem dla czego tak sie dzieje. Ale sie nie poddaje cwicze codziennie a mezus to tylko sie smieje zebym nie zapomnialam fotki zrobic muwi do mnie ze cwicze i niema efektow chociaz ja juz je zauwazylam brzych mi troche zlecial bo wygladalam jak bym byla w ciazy. Ciezko mi idzie z ta dieta to znaczy ze nie jadam slodyczy i cos w tym rodzaju nawet mi sie niechce powiem ze od trzech tygoni nic slodkiego nie zjadlam kawe nawet pije bez cukru ale chodzi mi o zwyczajny obiad niechce mi sie gotowac dla siebie muj dzien jest porostu be normalnego obiadu jem jakies pierdoly jogurt salatki jajka i takie tam.

  3. I jeszcze jedno pisze to do wszystkich dziewczyn oprocz Eweliny oczywiscie! Hej Wy gdzie jestescie do cholery jestesmy tu na blogu zeby sie wspierac nawzajem i dzielic sie swoimi przezyciami i doznaniami w P90X. Piszcie jak wam idzie co jecie co robicie dla tego wlasnie tu wszyscy jestesmy oczywiscie dzieki Ewelinie ona jest juz po a my przed swoja droga do doskonalosci takze nie siedzcie cicho i do uslyszenia!!!!

  4. Ja caly czas jestem:) oczywiscie ze spuchnietymi migdalkami:( czuje sie jakbym miala odrazu 10 kilo wiecej no i tak wygladam z ta spuchnieta buzka:( przed wczoraj zrobilam X Stretch jakos dalam rade nie wiem jak ale zacisnelam zeby i zrobilam… za to wczoraj tak popuchlam ze nic nie dalam rady zrobic:( zle sie ztym czuje… Chociaz pocieszam sie tym ze dzis troszke lepiej wygladam:D robie sobie przerwe i od piniedzilaku zaczynam robic drugi miesiac Classic;D mam nadzieje ze nie pogorszylam sobie mocno kondycji opuszczajac Core Synergistics oraz yoge… najwazniejsze zeby moja twarz zaczela normalnie wygladac a nie jakbym miala swinke;) Waze 58 a gdy zaczelam cwiczyc wazylam 63:) wiec jestem przeszczesliwa;) Jestem ciekawa jak z centymetrami mam nadzieje ze tez duzo stracilam… Maz mowi ze schudlam i ze widac efekty:) Ja dla siebie jestem „ostra” hehe moze i troche schudlam ale to jeszcze nie to co chce osiagnac:) jak tylko skoncze Classic to Ewel czekaj na zdj na pewno Tobie przesle;) 3 majcie za mnie kciuki zeby mi sie udalo:) Ewel kochana chcialam Ci sie zapytac jak tam Twoje kolano…??? Lepiej juz??? Cwiczysz czy tez powoli wracasz do zdrowia…???

    • Aniusia Michu, nie przejmuj sie tak, spokojnie. Wyzdrowiejesz i odpalisz w sobie petarde..hehe Zobacz jak daleko zaszlas, powinnas byc z siebie dumna:) No ja ledwo chodze!!😦 kilka dni znowu odpuszcze. Zawzielam sie zaczelam insanity wiec musze to skonczyc, nie ma, ze boli.
      Do Your Best Forget The Rest!!!😀

  5. Witaj Ewel, super, że wakacje udane a Ty tryskająca optymizmem i radością, tak trzymać🙂
    O, właśnie sie wybieramy do Darłówka, może polecisz mi tam jakiś przyzwoity nocleg ?

    Swietne zdjecie !

  6. U mnie kryzys przyszedł znacznie później, bo po 10 latach, ale … trwamy dalej razem i trwać będziemy🙂 (mam nadzieję hehe)

    Melduję, że od jutra zaczynam Insanity, a po Insanity zaczynam P90X.
    Ponadto od dłuższego czasu trenuję 3 razy w tygodniu z trenerem (rano i już tylko do końca sierpnia).
    Jak starczy mi sił to dorzucę jeszcze Chodakowską (w dni bez trenera).

    Życzcie mi powodzenia… ja również życzę Wam wytrwałości🙂

Skomentuj

