Dla chcacego NIC TRUDNEGO!!

Wiekszosc ludzi jezdzi na urlop by oddac sie w pelni Nicnierobstwu, prawda? Prawda. Ostatnia rzecza jaka maja na mysli to stanie przy garach by gotowac dla rodziny. Zajadaja sie wiec smazonymi rybami, niekoniecznie swiezymi badz calkiem innego gatunku o czym nie maja pojecia. Dla mnie chec wypoczynku i brak weny na gotowanie przycmione lezakowaniem na plazy badz zajadaniem sie byle czym nie jest dobra wymowka. Przy odrobinie checi i wyobrazni mozna dokonac rzeczy wspanialych dotyczy to rowniez gotowania.

Bedac nad morzem codziennie kupowalam swieze rybki prosto z kutra. Przesympatyczna Pani, zona Rybaka, uczyla mnie jak je patroszyc, oczyszczac i filetowac. Bylam zachwycona tymi lekcjami. Cena? heheheheh o niebo nizsza niz za te ohydne zapanierowane NIBY rybki z naszego morza. Wiadomo sa zapewne sprawdzone smazalnie, jednak ja nie ufam naszym polskim standardom.

Za 2 ogromne lososie ( ala lososie zmutowane z okoniem ) placilam 60 zloty, cala nasza rodzina najadala sie do syta.

 

2 thoughts on “Dla chcacego NIC TRUDNEGO!!

  1. Kochana! Ja jadąc nad morze ZAWSZE kupuję rybki z kutra i sama je przyrządzam. Na grillu bądź na patelni – w zależności od warunków jakie mamy. Smakują (bynajmniej dla mnie i mojej rodzinki) o niebo lepiej niż ze smażalni. Kiedyś kupiliśmy ze smażalni i bolał mnie później żołądek.:/ A smakowała spalonym olejem, do tej pory mam ten smak w ustach… bleee! A tak z innej beczki… dziś zaliczyłam drugi dzień p90x!🙂 Jest hardcorowo ale podoba mi się!😀 Po wczorajszym ledwo rękami ruszam, ale nie poddam się! ;P Buziole

Skomentuj

