Prawie jedna noga w UK :)

Wlasnie sie pakuje…….za pare godzin bede juz w domu. KONIEC wymowek!!! A to winko w Zakopcu, a to Lodzik na plazy.

EWEL wraca na RING ( czyt.dywan ).  Przez ostatnie 4 dni nie cwiczylam z powodu bolu kolana. Zaczynam sie martwic poniewaz coraz czesciej zdaza mi sie kontuzja tej samej nogi. Maz obiecal mi swoj ochraniacz na kolano, moze mi je wzmocni.

Kiedy zaczynalam p90x moim priorytetem byl spadek wagi, spalenie tluszczolu z obwislego ALIENa. Teraz moje cele zmienily sie, chodzi o sile, szybkosc i nie powiem wymarzony kaloryfer:D To jest moj cel na najblizsze miesiace. Wracam do domu zrobie rozrachunek w diecie i DO ROBOTY!!!

KOCHANI JESTEM TAKA ZADOWOLONA ZE TYLE OSOB JUZ CWICZY P90X!!!!!! ZYCZE WAM WSZYSTKIM POWODZENIA, WYTRWALOSCI, WIARY, ze przy odrobinie poswiecenia uda sie WAM osiagnac swoj cel. W chwilach slabosci, w chwili kiedy starasz wycisnac  jeszcze jedna pompke, czujesz, ze twoje cialo wazy tone, POWIEDZ SOBIE; JESZCZE JEDNA, JESZCZE JEDNA!!!!!!!!!

NIE PODDAWAJ SIE, ( tylko dlatego, ze nikt CIEBIE nie widzi ) JA WIDZE…heheheh WYOBRAZ SOBIE ZE STOJE Z BOKU KRZYCZAC; JEDZIESZ, JEDZIESZ!!!!!!!! Pamietaj DO UR BEST AND FORGET THE REST!!!

PS. Ten film ostatnio tak mnie naladowal, ze az nie moglam usiedziec z podniecenia w fotelu na seansie. KOCHAM BATMANA!!!! Nolan stworzyl ARCYDZIELO a Zimmer sprawil, ze ciary przechodzily po ciele. Muzyka sprawiala, ze chcialam wstac i bieccccc…hehehe

KOBIETA KOT……..Bozeeeee co ja bym dala za jej kostium😀

5 thoughts on “Prawie jedna noga w UK :)

  1. zgadzam sie.Batman to arcydzielo.ale prawdziwym dlam mnie ARCYDZIELEM jestes Ty EWEL: dokanalas czegos wielkiego a ja jako twoja matka wiem o tym najlepiej.podziwiam cie za ta wspaniala motywacje jaka zarazasz ludzi.w jaki prosty i szczery sposob przekazujesz swoja wiedze.masz niesamowita sile wewnetrzna czego Ci zazdroszcze.i podziwiam.

  2. Kochana Ewelino ja wczoraj skończyłam swoj pierwszy miesiac p90x , troche jestem zawiedziona ze nie ma takiej spektakularnej zmiany jak to sie oglada na youtube moze dlatego ze nie pilnowalam za bardzo diety .
    Ale nie poddaje się , walcze dalej🙂

  3. Wspaniała przemiana. Od jakiegoś czasu przeglądam filmiki z przemianami P90X i zastanawiam się czy dałabym radę… Chciałabym kupić oryginalny zestaw płyt dvd z treningami, ale nie bardzo wiem jak to zrobić. Przeszukałam już cały internet – ostatnia oferta sprzedaży w Polsce była w 2011. Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

