14 thoughts on “W koncu sie doczekalam:) PRZEMIANA PAULI!!! Dala mi nowego kopa motywacji. GRATULACJE DZIEWCZYNO. ps. Jestem taka DUMNA!!

  1. Wooow. Paula Gratuluje!!! Chcialam sie zapytac czy opuscilas jakis dzien treningu??? bo ja zaczynam drugi mieisac classic i juz w pierwszym tyg musialam opusic pare dni bo sie rozchorowalam:( jutro ide do lekarza bo sama sie nie wylecze dobrze. Najpierw zaatakowaly mnie migdalki i popuchlam pare dni bylo dobrze i nagle gardlo rozbolalo a teraz znow kaszel mnie meczy:/ zamowilam sobie butki z allegro do cwiczen wiec musze jak najszybciej dojsc do siebie i chyba zaczne ten drugi mieisac od nowa…:) siedze wkurzona ze nie cwicze. Wczoraj jak maz wyszedl do pracy to szybko wzielam sie za cwiczonka (maz narazie nie karze mi cwiczyc dopuki sie nie wychoruje;D) zrobilam te cwiczenia nie cale bo nie dalam rady zabardzo kaszel mnie meczyl.
    Ewel a jak tam u Ciebie??? Widzialam Twoje ostatnie zdj po treningu…Świetnie wygladasz:)

  2. Hej , dzieki dziewczyny 🙂 opuscilam tylko raz ćwiczenia – legs and back , bo akurat tego dnia jechaliśmy 500 km w podróż do teściów, ale zrobiłam przed podróżą ab ribbera. Poza tym nigdy nie cwiczylam 7 mego dnia stretch, tylko wybierałam opcje Rest 🙂

Skomentuj

