Ale smierdze….ide pod prysznic:D

Robaki Moje….ufffffff ahhhhhh uuuuuu……mialam dzis ciezki trening. Momentami myslalam, ze polegne ale NIEEEEEE!!! Ewel will rise always from the DARK…heheh Dzis Pure Cardio + ABS BRING IT!

Caly dzien stalam przy garach, mialam dzis gosci, wiec ogolnie juz playo kuchenne zaliczylam😀 Przyznaje, ze jestem zmeczona. Troche jestem z tego powodu zawiedziona bo myslalam, ze przemieniam sie w Cyborga..hehe no trudno, jeszcze nie dzis, moze jutro?🙂

Zycze Wam kolorowych aktywnych snow..hehe Cokolwiek to znaczy.

Ps. Widzicie przemiane tego chlopaka? Wlasnie dlatego blagam Was robcie zdjecia!!!!!!!!!!!!!

 

8 thoughts on “Ale smierdze….ide pod prysznic:D

  1. Ewel jakiego ja mam pecha:( Mam juz tego dosc!!! ostatnio co chwile cos mi sie przytrafia i nie moge cwiczyc:( ja usycham bez cwiczen:( Wczoraj bylam u lekarza przez ten kaszel, a dzis… a dzis q…..rde spuchlo mi oko… Wygladalam jakby ktos mnie pobil. Lekarka powiedziala ze sobie podraznilam oko… Nie wiem co sie ze mna dzieje czy brakuje mi jakis witamin jestem taka osttanio podatna na wszysktko. W ciagu dwoch tygodni spuchly mi migdalki bolalo mnie gardlo meczy mnie kaszel katar i teraz to oko;/ ja chce juz wrocic do cwiczen!!!:(

  2. Ewel az tu czuc!!😉 Ty Terminatorze! A z tym panem w miesiacu October to u mnie tak jak jak u Ciebie z Drwalem z Krolewny Sniezki;) hehehe:D Do niejednego lasu hahaha:D (nie wiem czy ktos mnie zrozumie oprocz Ciebie)

Skomentuj

