Bry…….:)

Dzien Doberek, Moje Super Extra, coraz bardziej Sexowne Robaczki!!!!

Niby jest Was coraz wiecej, nasza sekta rosnie w sile ale cos cieniutko z waszymi meldunkami. Pamietajcie, ze jestem tu tylko i wylacznie dla Was. Jezleli macie z czyms problem, badz szukacie odpowiedzi na jakies pytanie dotyczace p90x badz insanity walcie smialo. Chce by moja strona byla miejscem gdzie macie mozliwosc dzielenia sie Waszymi dokonaniami badz slabosciami z innymi P90x maniakami.

Wklejam swoj mega stary filmik z polowy 2 rundy. Sa to moje ukochane pompeczki. Chce Wam pokazac jak to wyglada u mnie na ringu…heheh Nie chce wiedziec ile litrow potu wchloall ten dywan. Teraz podczas Insanity czuje sie jak na latajacym dywanie bo fruwa razem ze mna..hehe Jezeli bedziecie chcialay nagram kilka treningow z Insanity by pokazac przez co przechodze 🙂

10 thoughts on “Bry…….:)

  1. Tez lubie, ale moje najulubiensze to prison style i te z noga u gory. chyba wszystki z core. Boszz Ewel wielbie Twoje lapki 😉

    PS. Zaczynam tydzien 5ty 😉 O ile wagowo nic sie nie dzieje, to silowo i owszem Polecialam wczoraj powalczyc ze sztanga i jest moc! MOC! Biceps daje rade. a klata, ze hoho 😉 A to tylko 4ry tygodnie.
    Milego!

  2. Dziewczyny bedzie lepiej, zaczynajac nie robilam nawet jednej normalnej pompki tylko z kolan dawalam rade;-) teraz robie seriami i ciesze sie ogromnie bo czuje jaka daje mi to satysfakcje, sila przychodzi wraz z treningami;-)))

  3. Ja już się zameldowałam w innym temacie he he 🙂 niestety insanity jeszcze nie ruszyłam 😦 ale już wkrótce, w przyszłym tygodniu mam już ostatnie treningi z moim trenerem, nie będę już wykupywać pakietu na wrzesień, więc jak skończę z nim to zacznę insanity, myślałam że dam radę pociągnąc obie rzeczy na raz ale niestety się przeliczyłam 😦

Skomentuj

