SHAKE za ktorego dam sie pocwiartowac..hehe

ROBAKI, REWELACJA!!!! Dla Wszystkich Lakomczuchow, Slodkowpieprzaczy, ODKRYCIE! Najsmaczniejszy SHAKE proteinowy jaki pilam w swoim fitnesowym zyciu. Doszlo do tego, ze cwicze by moc oddac sie tej nieziemsko pysznej przyjemnosci. 😀

Kilka tygodni temu podpatrzylam pomysl u jednego z trenerow P90x, ktory do swojego Shaka wkladal zamrozonego uprzednio banana!! Niby nic a jaka zmiana!!! Konsystencja musu, badz budyniu…mmmmm

Smak rowniez jest podkrecony mlekiem migdalowym, z sojowym juz nie smakuje tak dobrze.

16 thoughts on “SHAKE za ktorego dam sie pocwiartowac..hehe

  1. Hej Ewela,
    wpadłam na Twojego bloga całkiem przypadkowo i po raz pierwszy też zetknęłam się tu z p90x. Mam kilka pytań odnośnie tego treningu, a właściwie dwóch elementów: pompek i podciągnięć na drążku. Oba stanowią dla mnie problem, ponieważ drążka nie mam, a nawet jeśli miałabym-jestem pewna że nie dałabym rady podciągnąć się ani razu, a pompek zwyczajnie robić nie potrafię, tzn też nie daję rady. Co robić? Pompki mogę (?) zamienić na takie robione ze zgiętymi kolanami (\’damskie\’), ale co z drążkiem? Jakieś rady?

    • Czesc Justys 🙂
      Kochana Boze czy Ty naprawde myslisz, ze kazada z nas byla mistrzynia w robieniu pompek czy w podnoszeniu sie na drazku? hehehe Na poczatku to byla masakra! Robilam tylko jedna pompke, na drazku do tej pory pomagam sobie krzeslem! Kochana wszystko przychodzi z czasem, trzeba byc upartym i cierpliwym. Zapraszam do poczytania moich starych postow w kategoriach, p90x badz dieta. Bedzie super jezeli dolaczysz do naszych maniakow 🙂

  2. Przeczytałam prawie wszystko na tym bloku i jestem mega zmotywowana a Ty kochana jesteś moją ogromną inspiracją i zastrzykiem energii. Z tym że kwestia jest taka, że teraz są wakacje, robię co chcę, a co zrobić w październiku, kiedy zacznie się nauka i wszystkie te imprezy? Zdrowe żywienie vs imprezy? Zawsze któraś ze stron ucierpi. I zastanawiam się, jak to pogodzić bo nie chcę rezygnować z życia towarzyskiego w wieku 20 lat a chcę w końcu zadbać o siebie i swój tryb życia… Błagam pomóż mi znaleźć jakieś rozwiązanie bo myślę o tym od miesięcy i nic 🙂

    • Justys rozumiem Ciebie doskonale. Jestes bardzo mloda wiec nie bede Ci prawic kazan co do imprezowania 🙂 Jestes w tym wieku, ze wskazanym jest byc czasami wstawionym..hehe Kochanie, poprostu caly tydzien pilnuj diety a na imprezach wybieraj mniejsze zlo, pij tylko czysty alkohol, najlepiej wodke z sokiem grephrutowym.

  3. Ewelina ja już się pogubiłam! ;/ Jak to jest z tymi koktajlami. Jeżeli cwiczę wieczorem, tak koło 22 to czy po treningu mam pic koktajl czy kiedy? Niby o tej porze już się nie je… Jestem głupia i nie wiem no! Jak cwiczyłam rano to było ok, po treningu piłam i było super a teraz jak to zrobic? Czy może odpuścic wieczornego shake’a i wypic go rano na drugie śniadanie? Doradź! 🙂

  4. a ja wpadłam tu dopiero teraz…. kompletnie się nie orientuję, wiec zapytam: czy do tych szejków dodaje się coś? w sensie jakies specjalne preparaty, bo chyba cos takiego widac na fotce w czarnej puszce? nie znam sie na tym wcale, do tej pory myslalam ze wystarczy np jogurt, mleko i np banan czy owoc do smaku, lub serek ale teraz juz nie wiem… jestem poczatkujaca ale nie cwicze/biegam po to by schudnac ale by ukształtowac cialo, by nie byc takim wiotkim patyczkiem 😉 Jesli powinnam kupic jakis produkt to na co zwrócić uwage?

  5. możesz podać skład tego shake ?? mleko (jeśli nie mam dostępu do migdałowego to zapewne sojowe, zwykłe też może być ?? ) – ile szklanek, mrożony banan i proszek z tego dużego baniaka – to białko czy coś innego ?? ćwiczę od 5 tygodni ale żadnych suplementów nie jem, ale mam zamiar 🙂

    • Witam. Tak Yaga, mozna zastapic mlekiem sojowym, co do normalnego,,hmmm powiem Ci, ze ja np. nie moge, mam straszne bole zoladka i wzdecia! Ja mieszam 300-500ml mleka migdalowego, mrozony banan i jedna miarka bialka czekoladowego. Pycha 🙂

Skomentuj

