Francuskie tosty po liftingu

Kilka tygodni temu moj maz przeszedl na Jasniejsza Strone Mocy….niedowiarek w koncu uwierzyl, ze przy codziennych treningach mozna wspaniale i w bardzo krotkim czasie zmienic swoje cialo. Grzecznie wiec slucha moich porad oraz je co mu zonka na talerzu poda.

Proponuje dzis tosty francuskie ktore odchudzilam. Chleb pelnoziarnisty obtoczony w jajku, smazony na oleju kokosowym ( polecam poczytac w necie na temat kokosu zdziwicie sie jakie ma wspaniale wlasnciwosci ), podane z jogurtem 0% tluszczu i cukru z dodatkiem malej lyzeczki konfitur. Posypane borowkami i mazniete miodem. Chlop byl zachwycony.

Ja przyznaje od kilku tygodni zrezygnowalam z chleba a dokladniej z glutenu, ktory utrudnial mi pozbycie sie waleczka z brzuchola.

 

5 thoughts on “Francuskie tosty po liftingu

  1. Uwielbiam chlebek smazony w jajku. Ja to jestem pani chlebowa uwielbiam go a zwlaszcza kiedy jest swiezy i chrupiacy ale wiem ze nie moge go jesc.Staram sie ograniczyc do jednego bajgla tygodniowo .Tez dodam ze druga faza odzywiania jest dla mnie owiele leprze niz pierwsza tutaj to jest troche urozmaicenie no ale wiecej carbs nie wiem moze je lepiej ograniczaj i jesc wiecej proteinow.

    • Czesc Martus:)
      Kochanie jak pisalam Tobie kiedys, ja nie stosowalam sie do poradnika p90x. Sama ulozylam sobie diete. Tzn sposob odzywiania. Teraz ograniczylam spozywanie glutenu, czyli pieczywa. Widze roznice, brzuchol zrobil sie mniejszy, tluszcz sie wypala.

  2. Niestety to czym kiedys tak chetnie sie zajadalismy wplywa niekorzytnie na nasze cialko i tak wlasnie jest z chlebem ale pogrzebalam i czasem jak mam wlasnie ochote na tosta wybieram chleb soyowy z duzo mniejsza zawartoscia glutenu do tego jest pelnoziarnisty i smakuje przepysznie;-) Ewel polecam;-)

Skomentuj

