11 thoughts on “KOLEJNA WSPANIALA PRZEMIANA!! SZYMON, SZACUNEK Mistrzuniu :)

  1. jest moc! wspaniała przemiana. gratulacje! z każdym dniem upweniam się, że to jest właśnie, to do czego dążę (uuuuuuuuuuuu czy ja czuję, że rymuję…)

      • Na urlopie byłem około 10ciu dni, za tydzień kolejny urlop i kolejne 10 dni, podczas urlopu jadałem zdrowo, bez podjadania. Oczywiście nie miałem ze sobą sprzętu do ćwiczeń więc chodziłem na basen i robiłem ćwiczenia na brzuch. I tak prawie dzień w dzień.
        Obecnie robię po raz kolejny P90X classic i zaraz jak go ukończę zabieram się za P90X2, oczywiście będę musiał się do tego nastawić psychicznie oraz zgromadzić odpowiedni sprzęt.
        THX

    • Więc piwka to ja nie pijam jak i winka czy czegoś innego, nie mogę pić bo mam alergię na alkohol ( cieszę się że tak jest ) przynajmniej 1 pokusa mniej. Co do treningu to odpuściłem sobie yogę bo moja elastyczność nie pozwala na to, jestem bardzo sztywny i mało rozciągnięty. Program P90X jest pierwszym sportem mego życia, nawet na lekcje WFu nie chodziłem. Yogę zastąpiłem KENPO co dawało mi dużo więcej satysfakcji.

  2. Nie no świetna przemiana! Naprawdę super. Zaczynam wierzyć, że mnie też się uda.🙂 Wczoraj robiłam chest & back i dałam z siebie max! Robię coraz więcej pompek i to takich normalnych. (Potrafię zrobić 23 zwykłe pompki!!!) Tak więc widać, że wytrzymałość i siła się zwiększyły.🙂 Oby tak dalej. A jestem na początku dopiero mojej drogi. Zaczęłam 3 tydzień fazy 1. A Panu gratuluję.🙂

    • Tylko nie PAN, jestem „swój” 😉
      Nie widziałem swojej przemiany do dnia gdy zostały wstawione moje fotki. Zdjęcie zrobione w dzień „0” czyli przed treningiem otworzyłem po raz kolejny w dniu zakończenia owego programu. Dopiero po połączeniu obu zdjęć dotarło do mnie jaka jest naprawdę różnica.
      Nikt wcześniej mi nie mówił jaki to ja gruby czy coś w tym stylu, dla każdego byłem normalnej budowy itd, ale….. dopiero teraz widzę że jestem normalny i nie mam zamiaru poprzestać.
      Życzę wszystkim osiągnięcia celu, by się nie poddawać !! bo efekt końcowy tak czy inaczej będzie !

      Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia, dziś mój 2 dzień z 90ciu następnego etapu.

      PS. jak macie pytania to nie krępujcie się pomogę w miarę możliwości.
      pa

Skomentuj

