7 thoughts on “Wlasnie skonczylam trening, teraz wracam do garow :)

  1. WOW Gratuluję zaciętości i podziwiam. Ja dopiero chcę zacząć swoją drogę z P90X i na razie jestem na etapie przekonywania samej siebie, że wytrwam i dam radę. Mam do Ciebie pytanie w jakich butach trenujesz, kiedyś o ile pamiętam ćwiczyłaś w Nike?

  2. Mam pytanko jak sie czujesz po witaminach powiem ci ze juz od dawna nie zazywam zadnych witamin dzisiaj kupilam multiwit i olej rybny zazylam je odrazu po jedzeniu myslalam ze zwymiotuje jest tak u mnie zawsze po witaminach nie wiem dla czego i tez od czasu treningow mam problem z okresem bo ciagle sie spuznia nawet o 2 tygodnie

Skomentuj

