6 thoughts on “Dlaczego bialko jest tak wazne podczas cwiczen, polecam!

  1. POMOCY………….
    Witaj bardzo sie ciesze ze znalazlam te strone i to byl jakby znak od Boga.Po pierwsze jestes swietna osoba i po czesci mi bliska bo wiem co znaczy byc mloda mama a czuc sie jak staruszka pozbawiona checi do zycia, majaca problemy z koncentracja i pewnoscia siebie.Oprocz tego mam za soba walke z bulimia, dietami, glodowkami , chorymi myslami.Mam 32 lata ale 15 lat stracilam swego zycia .Na dzien dzisiejszy chodze do psychologa by walczyc z chorym obrazem siebie, emocjami i wspomagam sie od niedawna prozaciem ktory dal mi serotonine a ktora
    stracilam po przez lata walki z cialem.Walcze dla corki bo jest dla mnie calym swiatem.BRAKUJE mi tylko jeszcze jednego puzzla do calej tej ukladanki a minowicie gleboko wierze ze po przez cwiczenia beda mogla odstawic prozac niedlugo.Kochana Ewelinko prosze znajdz chwilke i odp na moje pytania bo mam metlik i nie wiem od czego zaczac a chce sprobowac tego co ty bo ty pomoglas mi uwierzyc ……….
    1 NIE mam czasu bo pracuje ucze sie i jestem mama wiec jak ty znalazlas czas na cwiczenia , wieczorami……..
    2czy mozesz mozesz mi napisac przyladowe menu ja i ja tez biore pod uwage moja corke bo nie mam czasu i pieniedzy by gotowac na dwie kuchnie
    3 TE CWICZENIA SA DROGIE CZY mozna kupic taniej………

  2. Przejrzałam całego Twojego bloga – JESTEŚ NIESAMOWITA! Potrafisz zmobilizować człowieka😉 Wyglądasz perfekcyjnie! Masz idealne ciało,którego Ci cholernie zazdroszczę!😉 Jeszcze dużo ćwiczeń przede mną by osiągnąć sukces i wyglądać tak jak Ty!😉

Skomentuj

