DZIEKUJE :*

Mordy Wy MOJE!!!!! DZIEKUJE, DZIEKUJE, DZIEKUJE!

Dzis to WY daliscie mi kopa w tylek przezajebistymi komentarzami, ktore zmotywowaly do dalszego dzialania! Dziekuje Wam z calego serca!

Bo wiecie, ja jeszcze tak naprawde nie ogarniam faktu, ze zaglada do mnie tylu ludzi, tym bardziej niewyobrazalna sytuacja dla mnie jest to, ze KTOS moze czerpac ze mnie inspiracje. Ja czuje sie najnormalniejsza w swiecie dziewczyna, zona, matka i dziwne jest dla mnie czasami to, ze ktos moze byc mna zainteresowany. Pisze to calkiem szczerze ( nie robie tego by sprowokowac Was do komentarzy pt. EWEL JESTES ZAJEBISTA, nie ,nie ) Znacie mnie juz wiecie, ze mieszkam w Uk. Bywaja dni, ze nie mam do kogo geby otworzyc wiec smarkam w tego bloga swoimi smutami.

Okazuje sie rowniez, ze nie jestem taka IRON WOMEN na jaka wygladam🙂

Raz jeszcze dziekuje! Spijcie dobrze. A WSZYSTKIM ZAWISTNYM, SRODKOWY PALEC!!

4 thoughts on “DZIEKUJE :*

  1. Kochana ja obserwuję Twojego bloga od niedawna, ale od razu stałaś się dla mnie wielkim natchnieniem do działania:) Co prawda 3 miesiące temu sama wzięłam się w garść i zrzuciłam 8 kg biegając na siłowni na bieżni:) Dla mnie to już duży wyczyn, w końcu ważę tyle ile powinnam, ale marzę o tak wyrzeźbionym brzuchu jak Twój:)) Siłownia tylko spaliła taknkę tłuszczową, a teraz czas się wziąć za mięśnie !! Oby mi się udało:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s