Buleczki jogurtowo-owsiane. REWELKA :)

Dziewczyny nie wytrzymalam i zaraz po zrobieniu tej buleczki musialam napisac ten post!!! Jest rewelacyjna!! Wlasnie Mayeski zaliczyla cala z serkiem czekoladowym🙂

Na poczatku bylam troche sceptyczna bo buleczka nie prezentuje sie najlepiej po wyciagnieciu z naczynia, jednak po przekrojeniu, nie ma to juz znaczenia. Ja zamiast proszku do pieczenia uzylam sody. Zapach jest piekny, przypomina nalesniki🙂 Aaa, wydaje mi sie, ze platki owsiane badz otreny powinny byc przemielone. Naprawde polecam! Znalazlam ta dziewczyne 30 min temu…hehe Zdazylam zrobic bulke, nakarmic dziecko i wstawic ten post🙂

19 thoughts on “Buleczki jogurtowo-owsiane. REWELKA :)

  1. Ewel! Ty zawsze czymś mnie inspirujesz!🙂 Jutro na śniadanko będę jadła bułkę jogurtowo-otrębową.😉 A można dodać zamiast jogurtu naturalnego grecki? Aktualnie mam w lodówce tylko grecki. W sumie chyba to nie ma znaczenia.

      • Zrobiłam dziś z przepisu. REWELACJA!!! Śniadanko pierwsza klasa! Do tego dałam twarożek, pomidorka i szczypiorek. Pychotka! A jakie syte! Trzymało mnie dłużej niż normalne śniadanie.🙂
        Podobnie kombinuję już żeby taki chlebek zrobic w piekarniku z chrupiącą skórką.🙂 Jak coś wymyślisz Ewel to zaraz opisuj.🙂 Jak spróbuję zrobic chleb to tez napiszę co i jak zrobiłam.🙂

  2. czolem dziewczyny, ja wlasnie upieklam te owsiane buleczki w piekarniku w formie of muffins’ow. Wszystko pieknie tyle tylko, ze kleja sie dziady do papierowych foremek😦 na to trzeba jeszcze cos wymyslic…

  3. czolem dziewczyny, ja wlasnie upieklam te owsiane buleczki w piekarniku w formie na muffins’y. Wszystko pieknie, tyle tylko, ze sie dziady bardzo do papierowych foremek kleja😦 trzeba jakos temu zaradzic… temp. 200°C na jakies 15 min🙂

  4. Przepis na chlebek
    Składniki
    8 łyżek otrębów owsianych
    4 łyżki otrębów pszennych
    3 jajka
    100 g chudego twarogu
    3 łyżki jogurtu naturalnego 0%
    łyżeczka proszku do pieczenia
    łyżeczka sody oczyszczonej
    łyżeczka soli
    łyżka masła i łyżka otrębów do obsypania formy
    Przygotowanie
    Wszystkie składniki łączymy w misce i ucieramy mikserem, aż do dokładnego połączenia.
    Formę keksówkę smarujemy odrobiną masła, obsypujemy otrębami.
    Do formy przelewamy ciasto.
    Piekarnik nagrzewamy do temperatury 190 stopni.
    Chleb pieczemy przez 15 minut.
    Następnie zmniejszamy temperaturę do 170 stopni i dopiekamy jeszcze 20 minut.
    Po tym czasie wyłączamy piekarnik i zostawiamy w nim chleb, jeszcze na 15 minut.
    Chleb wyjmujemy z piekarnika i wyciągamy z formy.

  5. A to jest chlebek zdrowszy bo nie ma proszku do pieczenia w moim dumu dzieci zajadają się nim polecam
    Składniki:
    3 jajka
    8 łyżek otrębów owsianych (dałam mielone – zmieliłam w młynku)
    16 łyżek otrębów pszennych
    10 łyżek odtłuszczonego mleka w proszku
    5 łyżek naturalnego jogurtu (dałam kefir, nie miałam jogurtu)
    3 łyżeczki drożdży suchych (12 g) lub 24 g drożdży świeżych
    5 łyżek letniej wody
    pół łyżeczki soli

    Wszystkie składniki mieszamy i przekładamy do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia (albo silikonowej). Ciasto wychodzi dosyć rzadkie.
    Odstawiamy do wyrośnięcia na 30-60 minut. Pieczemy przez 10 minut w temp. 200 C, a potem kolejne 15-20 minut (u mnie 25 prawie) w temp. 180C. Studzimy na kuchennej kratce.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s