Czy slyszalyscie o SUPER FOODS? Super Jedzenie Przyszlosci ?

Od kilku miesiecy interesuje sie bardzo tak zwanym „super jedzeniem przyszlosci”. Brzmi tajemniczo i troche kiczowato, wiem. Niech jednak nie odstrasza Was nazwa!!!

Do SUPER FOOD’S zalicza sie: Nasiona Chia, Kokos, Kakao, Spiruline, Aloes, Maca, Jagody Goji, Jagody Acai.

Juz od kilku miesiecy wprowadzilam do swojej diety nasiona Chia, Aloes, Jagody Goji czy Olej Kokosowy. Kilka dni temu jedna z Was napisala do mnie bardzo madry post, przypominajacy mi o Spirulinie, algach morskich, ktore skladaja sie z 70% bialka!! Tego wlasnie o Spirulnie nie wiedzialam. Znalam ja tylko z nazwy a ominelam ja tylko dlatego, ze nie chcialam juz przeginac z dawkowaniem innych SUPER produktow jakie spozywam.

Dzis wybralam sie do swojego ulubionego sklepu Holland & Barrett by porozmawiac z Pania ( jakby moja Emi powiedziala ) Sklepaczka..hehe by dowiedziec sie czy mozna w ciagu dnia dawkowac tyle Wspanialosci. Wole sie upewniec bo nie chcialabym narobic sobie biedy a tym bardziej swoim dzieciom, ktorym podaje niektore z tych produktow. Pani Sklepaczka okazala sie bardzo pomocna, wytlumaczyla wszystko dokladnie, mowiac, ze kazdy spozyty produkt jest wydalany do 4 godzin z organizmu wiec jak najbardziej moge Spiruline wcisnac w diete. Hmmm nawet nie wiem czy nie bedzie jednym z glownych BOHATEROW mojego odzywiania.

Robaki, dla Wszystkich tych, ktorzy chca sie dowiedziec o SUPER FOOD’S podaje link spirulina NAPRAWDE WARTO POCZYTAC!!! Pozwole sobie dodac, ze od kilku dobrych miesiecy wyeliminowalam krowie mleko z diety moich dziewczynek, od tego czasu Emi, z ktora przesiadywalam non stop u lekarza przestala chorowac!! Mielismy problemy z jej brzuszkiem, ciaglym kaszlem, zatkanym nosem, lzawiacymi oczkami. Teraz wszystkie te objawy zniknely. By zapewnic jej wapn, podaje nasiona Chia, ktore maja go 5 razy wiecej!! Jest niesamowitym zrodlem kwasow omega 3 i 6…no bajka. Prosze poczytajcie same:index.php?option=com_content&view=article&id=192&Itemid=223

Wracajac do Spiruliny, to zrobilam sobie shaka dzis na kolacje wlasnie z jej dodatkiem. Z tego co wiem mozna Spiruline zakupic w tabletkach badz w proszku. Ja osobiscie wole proszek, ktory bede dodawac do koktajli badz rano na czczo do szklanki wody. Musze powiedziec, ze smakowo nie Wymiata..hehe Ale HEJ czego sie nie robi dla zdrowia?

Znalazlam wypowiedz Pani Doktor na temat dawkowania Spiruliny dzieciom!!! Lekarz-medycyny-o-Spirulinie,2,ID321218789,n

Mam nadzieje, ze nie zanudzilam Was. Bardzo PROSZE poczytajcie, naprawde warto.

Jutro zrobie kilka fotek wiec dokleje.

18 thoughts on “Czy slyszalyscie o SUPER FOODS? Super Jedzenie Przyszlosci ?

    • W Anglii rowniez nie sa tanie, jednak wiesz jak ja znalazlam na to sposob? COS ZA COS. Np. zrezygnowalam dawno z wedlin, kielbas, pasztetow, pieczywa z bialej maki, jogutow dla dzieci. Kupowalam tego mase. Teraz nie kupijac tej przetworzonej zywnosci mam na zdrowsza zywnosc. A jagod Goji nie mozna jesc w nieograniczonych ilosciach do 70 dziennie!! Wiec u mnie w domu sa traktowane jak rarytas:)

  1. Ewel! Chciałam Ci się pochwalic, bo jestem po moim ukochanym treningu Kenpo X i cwiczyłam jakby to miał byc ostatni trening w moim życiu😉 pot się lał strumieniem aż mi oczy zalał he he ale było SUUUUPER!!!! Teraz lecę pod prysznic. :*

  2. Ewel, a do czego Ty dodajesz goi. Bo wiesz podchodze do nich jak pies do jeża. Ani ich nie pociamkam jak suszone owoce, ani nie poskubie jak słonecznik. Zanim jeszcze skumałam co i jak z tą goją, to jakiś rok temu znajoma Chinka przywiozła mi tego z 2 kilo i mówi: „jedz to dobre dla Ciebie”. Tylko, ze ja byłam na etapie, ze dobre sa dla mnie eklerki i pączusie. No więc częśc rozdałam, resztę wyrzuciłam w diabły. Durna ciemna baba. No więc teraz nawrócona i gotowa wydać 20 zł za maluśką torebkę, nie za bardzo wiem, do czego ją dodawać, żeby było smacznie? No niby mozna do musli, tyle, ze ja musli nie jem. Więc chyba rzeczywiście – tylko skubać? No nie wiem – w sałatce może? W koktajlu?

    • BOZEEE!!!! ZARAZ sie teleportuje i CI NAKOPIE!!! hehehe TOZ TO CUD NATURY a Ty rozdalas…heheh Kochanie powiem Ci szczerze, ze ja je ciumciam..hehe Jem jako przekaske. Nie dodawalam do niczego jeszcze. Wczoraj szukajac wiecej info na ich temat znalazlam jakies fora ( po polsku ) gdzie wiara sie wymienia pomyslami. Musisz pogrzebac w necie. Mi one bardzo smakuja. Maja lekko slodko-gorzki posmak. Jem je codziennie wieczorem po kolacji na MOJEJ UKOCHANEJ SOFIE przed TV!!😀

      • Bo ja nie wiedziałam co to jest. Niby ona mi mówiłą, ze jakieś nasiona na wellbeing, ale z drugiej strony ta moja znajoma Chinka przywoziła mi też ususzone kożuchy z mleka sojowego (Eat Ola, is good for you, good for woman’s body). Ja to brałam uśmiechałam się i albo sru do kosza (no głupio, ale kożuchy, c’mon…), albo rozdawałam znajomym. Goi, aloes, herbatę zieloną, ususzone algi. No debil, po prostu. Ech… Sama bym sobie kopa zapodała.

      • Raaaaaaaaaaju rozdała i wyrzuciła. Nakopać tylko😉
        Dla mnie same jagody goji sa za słodkie, wiem dziwne, ale ja ogólnie za slodkim nie przepadam. Znalazlam na to taki sposób, że mieszam jagody goji i pestki dynii(bo to mam zawsze) plus orzechy wloskie lub migdały itp itd i albo podjadam czasem, albo wrzucam do jogurtu np. w pracy jak przekąszam, albo chociażby do porannej owsianki.
        A z ciekawostek napiszę tylko, że sprawdziłam je już ponad rok temu i potwierdzam, ze to cud natury. Często zdarzało mi się mieć niskie żelazo, po ktoryms z badań miałam je na poziomie 53 bodajże (bywalo gorzej ale jednak), zakupiłam goji, wcinałam jak wyzej, po 2,5 miesiąca powtorzylam wynik, żelazo- 112. Nigdy w życiu takiego nie miałam!!!

  3. Ja jagody podgryzam w pracy jak zaczynam się czuć bardzo głodna, ale mam inne pytanie Ewel jak długo ćwiczysz bo ja jestem 1 miesiąc na p90x i jakoś nie widzę zmian co prawda moja dieta nie jest taka ostra czasami pozwolę sobie na cukiereczka i chlebek. czy u Ciebie też tak było czy Ty od razu zastosowałaś dietę i ćwiczenia. Ja odkąd jestem na diecie strasznie jest głodna i rozdrażniona

  4. Kupilam wlasnie dzisiaj spiruline w proszku jak zmieszalam ja z woda o Bozeeeee ohyda muslalam ze sie pozygam. Podpowiedz jak ja przyrzadzic zeby smakowalo dobrze i nie smierdzialo algami!

    • SUPER!! Zuch Dziewczyna :* Kochanie NO PROBLEM!!! O nawet zainspirowalas mnie by dzis pomyslec nad jakimis przepisami🙂 mam wiec co robic.
      Kochana ja zmieszalam 1 lyzeczke spiruliny z mrozonym bananem, mlekiem migdalowym ( nie dawalam duzo, mniej niz na normalnego shake’a ) troche borowek, dodalam troszke olejku waniliowego i Wsio! Do dna! mi bardzo smakowalo. Obiecuje ze pomysle nad czyms innym🙂

  5. Ja jagody goji dodaje do porannej Owsianki. Jest pyszna. A wogole ostatnio odkryłam jeszcze jedno świetne i zdrowe źródło białka (można tez dawać dzieciom) – hemp protein, czyli proszek z konopii. Dodaje do rożnych koktajli. Nie jest zbyt pyszne ale naprawdę mega wartościowe.

    • Wlasnie chce zaczac!! Obowiazkowo dla Emi, starszej corki, ktora jest strasznym niejadkiem. Caly czas ma nawracajaca anemie. jak tylko wroci z polski to bede ja faszerowac. jezeli nie przelknie napoju kupie tabletki. Co do Mayeskiego, nawet nie chciala patrzec na to!! Juz sam kolor ja przerazil..heheh

  6. Hej,
    Znalazłam Twojego bloga jakiś czas temu, gdy zaczęłam swoją przygodę z fit. Najpierw przeczytam wszystko do końca, a potem pochwalę się co i jak u mnie. Ale chcę już tutaj skomentować Twój post – GRATULUJĘ rezygnacji z krowiego słodkiego mleka. Mleko jest dla cieląt, a nie dla ludzi czy innych ssaków. Jogurty, kefiry – to i owszem, ale nie słodkie mleko🙂
    Ide czytać dalej i potem się pochwalę co u mnie.

Skomentuj

