19 thoughts on “Dzis bedzie zajebisty dzien! Pomaluj sie pieknie, zaloz ulubiony t-shirt lec do pracy, szkoly badz garow a wieczorem bede tu na Ciebie czekac :*

  1. Właśnie skończyłam 2gi dzień P90X. Dosłownie kilka sekund temu..
    Ociekam potem, jestem zmęczona ale usatysfakcjonowana. Dzisiaj naprawdę trudno było mi zacząć. Zwłaszcza po wczorajszym treningu. Górne partie ciała odmawiały posłuszeństwa przez caluśki dzień. Ale pomyślałam sobie o Tobie, Ewel, więc przebrałam się i włączyłam Phyometrics. Chęci przybywało z każdą kolejną kroplą potu..😀
    Musze tylko opracować jakiś sposób na moje długie włosy, które nijak nie wiem jak związać by nie przeszkadzały.

    • Mam to samo z włosami😀 zawsze przeszkadzają ale chyba jednak najwygodniej jest mi w kucyku, chociaż często mokre kleją się do wszystkiego to przynajmniej się nie rozwiązują ( jak w przypadku różnych koczków) 🙂

      • Na kitkę, to moje są za długie i zbyt pokręcone. Co do koczków się zgodzę. Przy intensywnych podskokach wszystko się sypie i trzeba poprawiać zamiast skakać😛 Ja chyba spróbuję z jakimiś plecionkami😀 Jutro będzie okazja do wypróbowania, zobaczymy jak taki warkocz będzie się sprawował🙂

      • Oj daje daje..😀 Było więcej potu jak wczoraj. Do tej pory nie wiedziałam, że jestem w stanie skończyć ćwiczenia caluśka mokra. Nigdy mi się to nie zdarzyło. A cieszy mnie to, bo wiem, że pozbywam się tego co złe z mojego organizmu😀
        Ogólnie miłe zaskoczenie, bo praktycznie wszystko byłam w stanie zrobić. Wczoraj miałam problemy ze zrozumieniem wielu ćwiczeń. A tutaj praktycznie non-stop, bez własnych przerw😛

  2. drugi dzien insanity za mna, slony gryzacy pot szczypal mnie w oczy, mokra grzywka tez🙂 (to apropos owlosionych problemow). jestem pewna, ze jutro moje cialo zacznie skrzypiec tzzzzz🙂 Ewel jak tobie dzisiaj minal insane dzien?

Skomentuj

