8 thoughts on “Robaki, znalazlam bardzo sympatycznego Pana..hehe Podaje przepis na zdrowe smoothie

  1. Ewelina! Zaczęłam drugi miesiąc z Tonym.🙂 Miałam dziś Chest, Shoulders & Triceps. O matko! Jest mooooc! Ręce mi się trzęsą od tych wszystkich dziwacznych pompek.😀 Ale chyba jestem masochistką bo podobało mi się!!!🙂 Napisz jak tam pierwszy dzień córci w szkole.🙂

  2. kurcze to straszne. Tak się nastawiłam na p90x. pobieram z chomikuj. i nie działa. w windows media player nie dziala. nie wiem co zrobić. czas tak ucieka. chciałam to kupić ale 106 funtów to duzo.

  3. hej Ewel! Właśnie jestem po 5 treningu p90x (legs&back) i powiem tylko… I hate it, but I love it!
    Gorzej z dietą której nie potrafię ogarnąć…

Skomentuj

