3…2…1…Ta Daaaaa!!!! Jestem :)

Hey Moje Robale!!! Stesknilam sie za Wami!! Jak tam metamorfozy?

Przepraszam za chwilowa nieobecnosc. Potrzebowalam zresetowac mozg na dni kilka🙂 Tesknota za corka byla tak ogromna, ze nie potrafilam skupic sie na niczym. Dochodzilo juz do tego, ze wciskalam leb do szafy w poszukiwaniu jej zapachu🙂 To byla pierwsza i ostatnia taka rozlaka. Stwierdzam, ze 3 tygodnie to stanowczo za dlugo. Podejrzewam, ze za kilka tygodni znowu bede marzyc by sie jej pozbyc..hehe

Emi, moj brakujacy organ, wrocila do domu, wszystko wiec wraca do normy.

Powiem Wam, ze ciezsze chwile psychiczne wplynely bardzo pozytywnie na intensywnosc moich treningow….Kiedy jestem zla i smutna Cisne tak bardzo, ze pojecia nie mam skad ta sila i enegia ze mnie sie wydobywa. Chyba rzeczywiscie mam Cos z Hulka😀 Nawet kolor skory wpada w odcien zielony…ale to zapewne dlatego, ze jestem bliska puszczenia pawia…hehe

INSANITY  rzadzi!!! Pomimo, ze nie palam do niego miloscia jak do P90x stwierdzam, ze gwarantuje Przezajebiste rezultaty!! Oczywiscie podczas stosowania zdrowej diety i 100% koncentracji podczas cwiczen. Po 2 rundach P90X bylam bardzo zadowolona z rezultatow, myslalam, ze juz nie da sie osiagnac czegos w stylu WOW, a jednak…hehe Wymarzona sywetka Atlety juz tuz, tuz😀 Osoba, ktore nie maja zadnego zaplecza aktywnosci fizycznej odradzam by zaczynali od Insanity, mogliby szybko sie  zniechecic. TO jest wyzsza szkola jazdy. 1 miesiac programu byl ciezki, myslalam, ze gorzej byc nie moze…..BOZE miesiac 2? HARDCORE! ale daje rade, jak? Sama jestem w szoku.

Postanowilam, ze nie wkleje zadnej swojej foty dopoki nie zakoncze Insanity, chce sama zobaczyc koncowy efekt za 2,5 tygodnia.

Wklejam fotke Emi w swoim pierwszym mundurku szkolnym. Patrze na nia i nie wierze, ze to moje dziecko…JESTEM TAKA DUMNA

16 thoughts on “3…2…1…Ta Daaaaa!!!! Jestem :)

  1. Emi wygląda jak prawdziwa uczennica🙂 Co do metamorfozy… w tym tygodniu kończę pierwszy miesiąc z P90X i już widzę efekty🙂 Aż mnie korci żeby wziąć centymetr w rękę i się znowu pomierzyć ale postanowiłam, że wytrzymam do niedzieli😀 Jestem mega zadowolona i pełna pozytywnej energii🙂 Oby tak dalej!!!
    P.S. W czasie Twojej nieobecności codziennie po kilka razy zaglądałam na bloga czy przypadkiem już nie wróciłaś. Uwielbiam Twoje posty🙂

  2. Cudna uczennica!🙂 Tęskniłam za Tobą i też ciągle zaglądałam czy coś nowego napisałaś.🙂 U mnie do przodu z ćwiczeniami, daję z siebie tyle na ile jestem w stanie, ale zauważyłam że z tygodnia na tydzień sama podnoszę sobie poprzeczkę, bo przykładam się do każdego z ćwiczeń by zrobić je najpoprawniej jak możliwe.🙂 Mam też więcej siły, by dorównać tempem Tonemu i ekipie.😉 Jestem zadowolona. Muszę cyknąć foty bo po miesiącu jeszcze nie robiłam, a już kończy się 5 tydzień.😉

  3. Witaj Ewel, ja rowniez za Toba tesknilam. Ciesze sie, ze jestes🙂 Trzymam kciuki za Emi i jej pierwsze szkolne dni🙂. Walcze z Insanity, ale musze powiedziec, ze daje w kosc i przyznaje Ci racje, ze to raczej nic dla poczatkujacych, ale jak to mowia „slowo sie rzeklo kobylka u plotu”🙂 skoncze skoro zaczelam, a potem ! – juz mi ochoty narobilas – P90X2🙂 Kochanie postuj jak najszybciej swoje zdjecia po Insanity potrzebuje motywacji wizualnej🙂 Sciskam, spij dobrze🙂

  4. Hej fajnie ze wrocilas brakowalo mi twoich postow! Od poniedzialku zaczynam 3 miesiac i powiem szczeze jestem troche rozczarowana bo po 1 miesiacu bylo widac rezultaty i to duze a po 2 normalnie jak bym stala w miejscu nic sie nie zmienia nie wiem dla czego jesli po 3 miesiacu nie bedzie tego co chce to bedzie przedluzenie mojej meki poprostu nie mam kopa bo nie widze rezultatow tak jak po 30 dniach.

    • Martus…….zrob gleboki wdech ussssaaaaaaa……..i wyluzuj!, prosze. Chyba troche za duzo od siebie wymagasz, wiesz? Troszeczke pozytywu Bejbe! Super Hot Sexy Body nie pojawi sie jak za dotknieciem magicznej rozdzki!! Musisz pracowac nad tym kazdego dnia. To wcale nie musi sie stac po 1 rundzie, moze dopiero po 2, ale SIE STANIE, wczesniej czy pozniej, jezeli bedziesz dawac z siebie wszystko, bez marudzenia, oki doki? Pokora Kochanie. Nic na Hurraaa. Wiesz co mozna robic na Hurraa tylko sie glodzic i wygladac jak wrak a podejzewam, ze tego nie chcesz, prawda? Wiec Kochanie odzywiaj sie zdowo, cwicz kazdego dnia a niedlugo nie poznasz sie w lustrze.

      • Wczoraj robilam foty po 60 dniach zrownalam je z fotami po30 sa takie same brzych ten sam wszystko to samo nic sie nie zmienilo poprostu staje w miejscu.Ogladalam twoj filmik po raz kolejny to po 60 dniach mialas taki brzych ze ja nie wiem czy po 90 bede miala taki.Sluchaj nie jestem jakas grubaska obrosnieta tluszczem ze z nikad chce widziec efekty ale kurde to tak jakby caly miesiac poszedl do dupy.Widac ze schudlam wszyscy mi o tym muwia ale widac to bylo juz po 30 dniach nie wiem co sie dzieje.

  5. Ewel mam pytanko. Wiem że jeszcze przede mną prawie całe dwie rundy p90x ale chcialam się poradzic czy jak skonczę ten trening to dam radę z Insanity?… Teraz mam wrażenie że buduję mięśnie a tłuszczyk baaaardzo powoli się spala a mi chodzi o pozbycie się go raz na zawsze.😉 Doradź. :*

  6. ćwicz Ewel, ćwicz. i Małż niech też ćwiczy, bo za tak piękną córką latać będą tabuny facetów. a tyłki im skopać trzeba!🙂 fajno, że jesteś.

  7. Jesoo, pamietam Cię taką małą, dokładnie w identycznej fryzurce🙂 toż to Twój klonik🙂
    Nie mogę sie doczekać kiedy pokażesz swoje pieknie wyrzeźbione ciało, jestem z Ciebie dumna Ewel!

    Kurcze, a ja nie potrafie się zmobilizować, nie dotarłam jeszcze do tego tajemniczego pstryczka w głowie, który po nacisnięciu zmobilizuje mnie do zmiany, zachęci do pracy nad sobą… ciężka sprawa:/ ale nie tracę nadziei, po woli zaczynam wierzyć we własne siły

Skomentuj

