Przepraszam, ale pochwalic sie musze.

Mam nadzieje, ze mi wybaczycie..

Wklejam foty swojego wczorajszego dziela..hehe w ramach pracy nad Silna Wola…hehe Moj pierwszy w zyciu Tort.

Przepisu nie podaje poniewaz od samego sprawdzania skladnikow mozna nabawic sie nadwagi 🙂 Chce zaznaczyc, ze za tydzien bede pracowac nad swoim przepisem na tort Light, ktorym na bank juz sie z Wami podziele.

Tak na marginesie. ROBAKI, na przyszlosc, NAJWAZNIEJSZE SA PIERWSZE 3 MIESIACE treningow, podczas ktorych musicie poswiecic sie calkowicie przestrzeganiu diety by uzyskac wspaniale rezultaty. Kiedy juz bedziecie zadowolone z sylwetki raz w tygodniu taki jeden kawalek tortu badz pizzy Wam nie zaszkodzi. Wszystko jest dla ludzi. Przyznam, ze ja chyba juz troche dostaje na leb bo mialam straszne wyrzuty sumienia. To byl moj pierwszy kawalek ciasta po 7 miesiacach!!!!

20 thoughts on “Przepraszam, ale pochwalic sie musze.

  1. zabawnie z tymi 3ma miesiącami. czy to tylko zbieg okoliczność, że 3 miesiące, to 90 dni?! tort miodzio, chociaż tortów nie lubię. Piękny!

  2. uf… dobrnęłam do ostatniego posta.
    o P90X dowiedziałam się z Twojego filmu na youtube.
    wczoraj postanowiłam spróbować i już polały się łzy. jestem słabeuszem jakich mało! części ćwiczeń nie jeste w stanie wykonać w ogóle i już tli się myśl, że to nie ma sensu, że i tak nic nie zdziałam.
    Pomyśałam więc, że się tu zgłoszę, bo może jak zadeklaruję chęć walki na forum, to głupio będzie mi się wycofać 😉
    no i pewnie znajdę tu niejedno słowo zagrzewające do walki.

    trzymajcie za mnie kciuki,
    valerie

    • Valerie, Kobietko Moja, co Ty myslisz, ze kazda z Nas tu swiecila na pierwszych teningach? Kochana ja robila zaledwie jedna pompke!!! Nie denerwuj sie! Pomagaj sobie kolanami. Zawsze pokazywane sa modyfikacje cwiczen z ktorych powinnas korzystac jezeli nie jestes w stanie zrobic danego cwiczenia. Wyluzuj, daj sobie czas. Za kilka tygodni bedziesz o wiele silniejsza!!! Wiec glowa do gory i jazda:) ~Powidzenia

      • Ha! Wiedziałam, że dobrze zrobię pisząc tutaj 🙂 pocieszyłaś mnie, bo właśnie pompki i pompkopochodne ćwiczenia przeraziły mnie najbardziej – sphinx push ups nawet nie potrafiłam ruszyć. I nadal trudno mi uwierzyć, że ludzkie ciało może to zrobić 😀
        Dziś dzień drugi – czeka mnie cardio. Jeśli się tu więcej nie odezwę, znaczy, że moje zwłoki leżą na macie 🙂

  3. Cześć Ewel. 🙂 Żałuję, że ja się nie mogę pochwalić, że cisnęłam trening na maksa. Ostatnie dwa tygodnie P90X schrzaniłam na maksa. Jestem na siebie strasznie zła. Niestety tego nie odwrócę. Póki co mogę przesłać fotki z końca p90X, ale nie wiem gdzie 🙂

Skomentuj

