10 thoughts on “Kolejny Robaczek do kolekcji :) GRATULACJE DLA LILKI!!!! Wlasnie zakonczyla P90x Lean.

  1. Przede mna jeszcze długa droga, ale czuje się wyśmienicie, pomimo zakwasów, które chyba myślą, że obejmą władze nad moim ciałem. Nie ma mowy!!! Maść, ciepłe okłady, białko i jest lepiej. Aż człowiek żałuje, że się tak zaniedbał. Gratulacje dla wszystkich wytrwałych.RESPECT🙂

  2. Witam
    Zaglądam tu często bo lubię Twojego bloga, chociaż sama nie ćwiczę P90x. Nie chcę nikogo obrazić ale to nie są jakieś spektakularne efekty. Długa szukałam ćwiczeń dla siebie. Chodziła na przeróżne fitnes od zwykłego, piłki, spalanie itd. Efekty są minimalne. Dopiero odnalazłam się w bieganiu. Obecnie biegam i chodzę na basen i to mi pozwala utrzymać sylwetkę bez większych ograniczeń żywieniowych. W P90x nie podoba mi się, że ciało pokrywa się mięśniami. Efekty są podobne po treningach kulturystycznych. Oczywiście efekty po P90x są słabsze. Wolę sylwetki szczupłe ale nie umięśnione (tak czyni P90x). Oczywiście każdy lubi co innego. Trzymam kciuki za każdą dziewczynę, która podjęła się P90x. Bo to nie tylko ćwiczenia ale wytrwałość w tym co się robi i ćwiczenia silnej woli. Polecam również bieganie i basen bo to ćwiczenia na szczupłą sylwetkę i odprężenie. Oczywiście bieganie systematyczne:) Ewel polecam zarówno Tobie jak i innym kobietom aby przy tych treningach jak wasze pójść chociaż raz w tygodniu basen i koniecznie wieczorkiem po treningu.
    Pozdrawiam was wszystkie a Tobie Lilka gratuluje. Możesz być z siebie dumna, że wytrwałaś w swoim postanowieniu. Lilka jeszcze pytanie do Ciebie: Jesteś zadowolona z efektu?

    • Nie do końca, ale to z mojej winy. Wiem, że mogłam wyglądać lepiej, gdybym zakończyła P90X tak jak trzeba. Ostanie 2 tygodnie ciągnęłam przez 4 tygodnie. Zabrakło mi motywacji, chęci… nie wiem. W każdym razie teraz ruszyłam z nowym programem. Z nowym zapałem i nowymi chęciami.

      • SUPER KOCHANA!!! Kurde przepraszam, nie wiem dlaczego bylam przekonana, ze robilas lean. Prosze dawaj cynka jak podoba ci sie But lift, moza sama zaczne kiedys:D Kochanie pamietaj, ze kazdy czasami ma zly dzien🙂

  3. Gratulacje Lilka!!! Wygladasz swietnie! Najwieksza zmiane widac na brzuchu, ramionach, potem pupie. Cisniesz kolejną rundę? Czuje znowu doladowanie motywacji! Dzieki za to!:)
    Pozdrawiam!

    • Dzięki, dzięki. Dla sprostowania nie ćwiczyłam lean tylko classic. W tej chwili ćwiczę brazil butt lift. U mnie zawsze najciężej było zrzucić z nóg, więc mam nadzieję, że mi pomoże. A potem… może p90x lean?

  4. Witaj🙂
    Na wstepie musze powiedziec ze Cie podziwiam..
    To ze dalas rade przy dwojce dzieci dalo mi MEGA KOPA
    Ja mam dwa male Robaczki i duuuzzyyyyy nadbagaz po obu ciazach. Ale decyzje podjelam zaczynam p90x. Wczoraj byl pierwszy dzien nie wszystkie cwiczenia bylsm wstanie zrobic na 100% no coz moze bedzie lepiej. Dzis doskwieraja mi zakwasy. A i nie wiem jaka mam trzymac diete zeby chudnac😦 POZDRAWIAM WSZYSTKICH WYTRWALYCH

    • Kochanie, Dziekuje za mile slowo! Bardzo sie ciesze, ze zdecydowalas sie sprobowac. Uwierz mi, ze jezeli dasz z siebie wszystko efekty Cie powala. Jezeli chodzi o diete to staraj sie jesc regularnie, nie smaz, dus potrawy na malej ilosci oleju badz tylko na samej wodzie. Zrezygnuj z soli ona bardzo zatrzymuje wode w organizmie co wyglada jak tkanka tluszczowa. Jedz duzo warzyw i owocow. Bedzie gitara…heheh Caluje i trzymam kciuki

Skomentuj

