maniaczka

W kuchni nieumyte gary, w koszu pelno prania, sterta niewyprasowanych ciuchow straszy w kacie, pomysl na obiad jeszcze sie nie pojawil. Dzieciaki dalej w pizamie ganiaja po chacie a matka co?  nic tylko mysli o treningu. Juz zapewne znacie dobrze powiedzenie Tonego ” I HATE IT BUT I LOVE IT” ? Doskonale odzwierciedla moje uczucia do Insanity.

Z jednej strony nienawidze tych intensywnych czesto sprawiajacych bol cwiczen z drugiej jednak kocham to zmeczenie po treningu, ten pot zalewajacy moje cialo!!! Wiem, ze te 50 min zostalo wykorzystane do maximum. Przyznaje, ze ten program podnosi pewnosc siebie o stopien wyzej. Wiem, ze jest malo ludzi ktorzy sa takimi psycholami by trenowac Insanity i czerpac z tego radosc..hehe Gdybyscie widzialy mnie po treningu jak pusze sie, napinam przed lustrem..hehehehe Jak sprawdzam swoj rosnacy kaloryfer ktory wylania sie z pod warstwy tluszczyku, ktorego cholera jakos nie moge sie pozbyc.

Program daje mi popalic, czuje sie zmeczona ale DAJE RADE!!! MUSZE!! TO JEST MOJE WYZWANIE. TO JEST MOJ CEL!! NIE MA ZE BOLI!!! Ktos moze zastanawia sie PO CO MI TO? Po co sie mecze jezeli stracilam juz na wadze. KURDE!!! TO JUZ NIE O KILOGRAMY TOCZY SIE WALKA A O CHARAKTER!! UDOWODNIENIE SAMEJ SOBIE ZE JESTEM TWARDA. Nie robie tego na pokaz by sie szczycic! ROBIE TO DLA SIEBIE, DLA SWOJEJ PSYCHY!! Zauwazylam, ze cieszy mnie bardziej wykonanie poprawnie cwiczenia niz poprawiajacy sie wyglad mojej sylwetki.

Obawiam sie, ze kiedy powroce do P90X bedzie brakowac mi tej adrenaliny. Myslalam, by polaczyc oba te treningi co zostalo juz wykonane przez trenerow z USA nazwano to HYBRID. Nie znam szczegulow musze dzis pogrzebac w necie. Kiedy widze ile kalorii spalam podczas Insanity wiem, ze podczas p90x tego nie osiagne juz sie martwie, ze bede miala dolinke, dlatego musze cos wymyslec. WIEM popadam juz w paranoje, jednak SPOKO-MAJONEZ narazie dobrze mi z tym🙂

9 thoughts on “maniaczka

  1. Kochana wiem ze nie masz czasu bo jak czytam to co napisalas o tym gotowaniu, sprzataniu itp to jak bym widziala siebie.Napisalam ci kilka mailow na ktore nie otrzymalam odpowiedzi i teraz mam wyrzutu sumienia bo nie masz czasu.Jeli jednak znalazlabys chwilke kiedys tam to prosze napisz bo mam dola.Pozdrowionka

    • Bardzo przepraszam jezeli nie odpowiedzialam na Twoje emaile. Tak Kochanie jezeli nie odpisuje to znaczy ze nie mam czasu. Teraz kiedy Emi poszla do szkoly mam urwanie glowy wiec prosze o wyrozumialosc. jutro postaram sie przejrzec.

  2. Jestes szaaaaalona!!! Przez przypadek natknęłam się na Youtubie na Twoj filmik….ohhhh dziewucho zebys Ty wiedziała jak mnie zmotywowałaś, dzis byl moj 5 dzien z p90x :)czy te zakwasy mina? ledwo chodze joga mnie totalnie dobila! Zastanawiam się tylko czy to jest dobre dla mnie, kondycja kiepska a przy tym wszystkim mam nadwage, czy to dobry sposob zeby zgubic kilogramy? wiem, ze cos tam sie zrzuci ale mi nie chodzi o 2-3kg tylko z 10 na dobry poczatek :)czy moze strzelic sobie cos innego i pozniej p90x?

Skomentuj

