4 thoughts on “Robaki, przepraszam te z Was ktorym nie odpisalam na emaile. Bardzo ciezko znalezc mi na to czas pamietajcie, ze jestem mama :) mam troche na glowie. Obiecuje, ze sie poprawie. Prosze o wyrozumialosc.

  1. Ha ha a właśnie myślałam o tym., że nie odpisałaś więc wynalazłam na you tube filmik z ćwiczeniami żeby sobie spróbować. Tylko 4 minuty. A wiesz co pomyślałam jak skończyłam?Dobrze, że Ewel nie słyszy jak dyszę. Po 4 minutach sapałam jak stary parowóz. A najlepsze było to, że nie pamiętam kiedy ostatni raz śmiałam się sama do siebie. Jedno jest pewne: to będzie bolało.

Skomentuj

