Moja najwspanialsza NAGRODA!! OD ZERA DO BOHATERA

Robaki w koncu przyszedl moment, na ktory tak dlugo czekalam!!! Reklama o ktorej wspominalam jest gotowa wiec moge sie nia pochwalic 🙂

Powiem Wam, ze ogladalam ja juz 100 razy i dalej nie moge w to uwierzyc, ze spotkalo mnie takie wyroznienie. Na You Toubie jest tysiac ludzi takich jak ja, sa tacy, ktorzy zasluzyli sobie na to bardziej!!!! NIE OGARNIAM 🙂 Jestem bardzo z Siebie dumna. Mam nadzieje, ze Wam sie spodoba i zmotywuje Was jeszcze bardziej do Walki 🙂  Jeszcze kilka miesiecy temu bylam zwyczajna kura domowa, teraz? Dalej jestem KURA ale jaka WYPASIONA…heheheh

29 thoughts on “Moja najwspanialsza NAGRODA!! OD ZERA DO BOHATERA

  1. AAAAA! GRATULUJĘ! Cieszę się razem z Tobą Ewel! Wczoraj po obejrzeniu tej reklamy po prostu wyskoczyłam jak torpeda przebrać się przed treningiem i na core syn. dałam z siebie WSZYSTKO! Wycisnęłam do granic możliwości a to wszystko dzięki Tobie! : * Jesteś najlepsza!

  2. Gratulacje 🙂 I to nieprawda, ze ktos bardziej zasluguje:) jest duzo filmikow, ale co z tego? Twoja reklama jest charyzmatyczna, szczera, taka otwarta i normalna 🙂 a dziadek zajebisty:D

  3. Jej jesteś najlepsza 🙂 Rządzisz kochana!!! Dzięki Tobie zaczęłam przygodę z p90x, dzisiaj drugi dzień. Dałaś mi kopa, motywujesz, pokazujesz że można, że da się 🙂 super!

  4. O P90X dowiedziałam się przypadkiem ale to Twoja historia zmotywowała mnie do działania. Ciąża zostawiła po sobie ślad w postaci (wspaniałej córeczki) i kilkunastu nadprogramowych kilogramów ale po obejrzeniu kilkanaście razy filmiku z Twoim udziałem stwierdziłam, że też mogę tego dokonać i wczoraj zrobiłam pierwszy krok do lepszego życia i wymarzonej figury. Jestem po 1 treningu, ręce bolą ale jestem pełna energii i wiary że dam rade!
    Dziękuję i gratuluję wielkiego sukcesu!!!

  5. Gratuluję! Niesamowicie motywująca i… wzruszająca reklama 🙂 Sama obecnie zmieniam swój styl życia, ćwiczę i widzę, jakie zmiany przynosi to dla mojego ciała, dla mojej psychiki. Wiem, jak niesamowita jest ta przemiana i ile dobrego ze sobą niesie. Jeszcze raz gratuluję!

  6. Yeeeah! Our HERO 🙂
    Zasługujesz na to bardzo, choćby dlatego, że potrafisz podnieść z kanapy takich leni jak, nie przymierzając, ja 🙂
    Pierwszy tydzień już za mną i codziennie tu zaglądam i mam Cię w głowie, jako swojego mentalnego przewodnika 🙂 Nawet kiedy z partnerem rozmawiam o ćwiczeniach czy diecie, to często słyszy ode mnie „u Eweliny widziałam”, „Ewelina to robi tak”… 😀 jesteś sławna 😉

  7. Kochana aż się poryczałam!!! Bardzo wzruszająca reklama! Kto jak kto ale TY na to zasłużyłaś! To nagroda dla Ciebie za ciężką pracę i wielką przemianę całego Twojego życia! A z Twoją pomocą także naszego!!! Dziękuję i GRATULUJĘ!!! :*

  8. Ewel jestes wielka i do tego zobacz ile kobitek zmotywowalas, cwiczenia plus zdrowy tryb zycia jest ogromna zmiana, zmiana na lepsze . Gratulacjeeeeeee ;-))))))))

  9. wielgachne gratulacje jestes WIELKA I ZASLUGUJESZ NA TO BARDZIEJ NIZ KTOKOLWIEK INNY, DZIEKI TEMU JAKA JESTES -JA bioraca prozac i chodzaca do psychologa ODZSYSKALAM NADZIEJE ZE NA NOWE ZYCIE, DZIEKUJE I GRATULUJE KOCHANA EWELINKO

  10. Ewel rulezzz 🙂 so „do not hesitate” to show us your pictures after insanity 🙂 mysle, ze wtedy dopiero spadnie nam wszytkim wara do kapcia 🙂 Buzka Kobietko 🙂

  11. Jesteś absolutnie rewelacyjna! Gratuluję! Nie dziwię się, że pękasz z dumy.
    Motywujesz bardzo, tylko co z tego, jeśli we mnie dalej siedzi leń, mówiący, że nie warto i że i tak nie dam rady… Ehh…
    Dzięki, że jesteś kobieto, dzięki za zdrowe podejście do diet, dzięki za powera i nie wciskanie pierdół, że kręcenie hula hopem spowoduje, że schudniemy. Dzięki, że pokazujesz, że trzeba ruszyć tyłek i porządnie zapierniczać, ale dzięki też za to, że pokazujesz, że się da. Że można, że warto.
    Pozdrawiam!!!!

  12. Ewelina, wymiatasz! Obserwuje Twojego bloga juz od jakiegos czasu- to od Ciebie dowiedzialam sie o P90X. Motywujesz mnie ostatnio jak nikt inny 🙂 i chociaz jestem teraz w 37 tygodniu ciazy- zbieram na zapas motywacje,ktora bedzie mi baaardzo potrzebna juz niedlugo- jak organizm dojdzie do siebie 😉 moj mezulo tez nie moze sie doczekac kiedy wreszcie zacznie przygode z P90X 😉 dziekuje Ci!
    a dziadek? wow! jak dziadek nikogo po tym filmie nie zmotywowal- to ja nie mam wiecej pytan hehehe 🙂
    Ewela- jestes wielka! Mozesz byc z siebie dumna 😉
    pozdrawiam cieplo z deszczowej Holandii 😉

  13. Mam 35 lat i dwoje dzieci z ktorych ostatnie urodzilam 10 mies temu. Szukajac inspiracji i motywacji do „naprawy” swojego ciala i duszy, trafilam na Twoj filmik na YT. Jestem pod tak wielkim wrazeniem ze nie musze juz dalej szukac …

  14. super wyniki – zaraziłaś mnie swoim optymizmem i dziś jestem po pierwszym dniu p90x – dzięki mam nadzieję że wytrwam i będzie to moim stylem życia.

Skomentuj

